Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : de meeste meisjes zijn slymballen

Pagina's : [1] 2

new
18-09-2004, 14:20

en ik kan het weten je zegt iets moois en dan denken ze tegelijk dat je het bent ze denken dat je het meent en beginnen te dromen ga een leven zoeken slymballen studeer vecht voor een diploma en zoek het werk die jij goed kent en mss kom je daar in kontakt met een jongeman die ook aan het studeren is en niet hier komen slymen met vreemden en hier zijn zehma deftige meisjes die zich niet laat versieren ik geloof er niets van het zijn gewoon slymballen van een andere niveau zeg maar de elite slymballen ewa kom bij mij niet slymenjullie zijn gewaarschuwd

seriousgirl
18-09-2004, 14:22
wat is jou probleem ben je ooit geplayed door een meisje ofzo waarvan je zoveel van hield en dat je eerst vriendinnetje was jeetje man jij weet nisk anders dan over meiden slap zitten lullen damnz boy get a life!

tarifisht
18-09-2004, 14:23
ze3ma kom niet bij mij slijmen!!!!!!!!!!!!!!!!! je loopt hier zelf te slijmen a rare je wil aandacht dus denk je van ik ga meiden hier zwart maken want daar kunnen ze niet tegen en dan ga ze op mij reageren!! nou dat lukt je wel hoor. maar als je toch geen zin hebt in deze SLIJNMBALLEN zoals jij het noemt dan ga je toch lekker ergens waar er geen SLIJNBALLEN ZIJN!!!!!!!!!!!!!!

new
18-09-2004, 14:25
Origineel gepost door seriousgirl wat is jou probleem ben je ooit geplayed door een meisje ofzo waarvan je zoveel van hield en dat je eerst vriendinnetje was jeetje man jij weet nisk anders dan over meiden slap zitten lullen damnz boy get a life! ik heb een leven maar jij ga naar de couzina dan doe je iets nuttigs kleine nerd :D

EZELHOOFDEN
18-09-2004, 14:26

ik heb gehoord dat de meeste jongens ezels zijn, is dat waar?:Iluvu:

tarifisht
18-09-2004, 14:27
Origineel gepost door EZELHOOFDEN ik heb gehoord dat de meeste jongens ezels zijn, is dat waar?:Iluvu: HAHHAHA ja je hebt het helemaal door meid :D

new
18-09-2004, 14:28
Origineel gepost door tarifisht ze3ma kom niet bij mij slijmen!!!!!!!!!!!!!!!!! je loopt hier zelf te slijmen a rare je wil aandacht dus denk je van ik ga meiden hier zwart maken want daar kunnen ze niet tegen en dan ga ze op mij reageren!! nou dat lukt je wel hoor. maar als je toch geen zin hebt in deze SLIJNMBALLEN zoals jij het noemt dan ga je toch lekker ergens waar er geen SLIJNBALLEN ZIJN!!!!!!!!!!!!!! overal heb je slymballen ze doorzien dat is de kunst en ik heb hier veel gezien zelfs diegenen die zehma een "status" hebben fake meisjes zijn dat ja ik kots ervan

seriousgirl
Origineel gepost door new ik heb een leven maar jij ga naar de couzina dan doe je iets nuttigs kleine nerd :D ik doe wel veel nuttigs hoor maar als ik jou topics zo lees denk ik echt zo van :rolleyes: majah laat maar beslamma

mocro_chicaaa
Origineel gepost door new ik heb een leven maar jij ga naar de couzina dan doe je iets nuttigs kleine nerd :D jij een leven :confused: et enigste wat je doet is doorhameren op de negatieve kanten van een vrouw ik zou zeggen zoek een leven en leef door en blijf niet in deze fase hangen hier help je niemand mee

EZELHOOFDEN
18-09-2004, 14:29
Origineel gepost door tarifisht HAHHAHA ja je hebt het helemaal door meid :D echt waar?wauw:Iluvu: new, ben jij ook een ezel?dan wil ik wel met je daten:verliefd:

new
18-09-2004, 14:30
Origineel gepost door seriousgirl ik doe wel veel nuttigs hoor maar als ik jou topics zo lees denk ik echt zo van :rolleyes: majah laat maar beslamma ik heb mijn twijfels over jou jij valt mij aan en zegt zehma ik doe veel nuttigs rare wezen ben jij

new
18-09-2004, 14:32
Origineel gepost door EZELHOOFDEN ik heb gehoord dat de meeste jongens ezels zijn, is dat waar?:Iluvu: je bent toch niet gepakt door een ezel of zo :D want je bent ziekelijk geintresseerd in die wezens pas op ik kan mij ook vergissen natuurlijk :D

new
18-09-2004, 14:33
Origineel gepost door EZELHOOFDEN echt waar?wauw:Iluvu: new, ben jij ook een ezel?dan wil ik wel met je daten:verliefd: als jij bedoelt de *** van de ezel nee ik ben maar een normale :D

EZELHOOFDEN
18-09-2004, 14:34
Origineel gepost door new als jij bedoelt de *** van de ezel nee ik ben maar een normale :D je bent geen ezel? nou laat dan maar zitten:ego:

Lella_Roosje
18-09-2004, 14:35

Origineel gepost door new ik kots ervan Kotszakje nodig? :zwaai:

Pagina's : [1] 2