Bekijk originele versie : mijn mening SIMPEL
me moeder is nederlands me vader egyptisch en me hele familie is moslim heb ook een paar christelijke
ikzelf doe helemaal niks ja ik pas me aan de waarde en normen van de cultuur dus geen seks voor het huwelijk niet blood gekleed geen drugsgebruik etc.
dat lijkt me wel een topic om over na te denken
als de rollen zijn omgedraaid
en ik persoonlijk vind het echt goed als nederlanders moslim worden
met de "meeste" marokkanen is het gewoon je bent marokkaan dus je bent moslim zijn all1 maar kontelopers en maken maar een bende van hun geloof en cultuur.......
all1 ik zie de laatste tijd nederlandse meisjes met hoofddoek ten eerste dat staat niet en ten tweede de meeste doen het om aand8 te krijgen :rolleyes:
Military_Minded
25-12-2002, 15:47
Origineel gepost door sherine
me moeder is nederlands me vader egyptisch en me hele familie is moslim heb ook een paar christelijke
ikzelf doe helemaal niks ja ik pas me aan de waarde en normen van de cultuur dus geen seks voor het huwelijk niet blood gekleed geen drugsgebruik etc.
met de "meeste" marokkanen is het gewoon je bent marokkaan dus je bent moslim zijn all1 maar kontelopers en maken maar een bende van hun geloof en cultuur.......
all1 ik zie de laatste tijd nederlandse meisjes met hoofddoek ten eerste dat staat niet en ten tweede de meeste doen het om aand8 te krijgen :rolleyes:
Onzin Topic
wat kom je doen dan ?????? wat verspil je je tijd aan schrijven
dat is pas onzin
Nounousa
25-12-2002, 15:53
Origineel gepost door Military Minded
Onzin Topic
IK VIND dat hij gelijk heeft en JIJ ongelijk
en dat is MIJN MENING
SIMPEL!!!!!!!
hahaha omdat je moeder nu moslim is voel je je 1 hahaha
Noerallain18
25-12-2002, 15:56
Nou dat hoofddoek dragen niet staat bij een Nederlandse meisje vind ik totale onzin!! (mijn mening)
Ik vind het juist prachtig staan..je bent een nederlandse en besluit om een moslim of moslima te worden en dan ook nog een stap maakt om een hoofddoek te dragen..petje af hoor.
De meeste Nederlanders die besluiten om als een moslim/moslima het leven door te gaan, leven volgens de normen en waarden van de Islam (koran).De meeste marokkanen die vergoochelen de Islam met het cultuur en daardoor krijg je vaak ook een andere kijk op Islam dan iemand anders of beter gezegd dan een nederlandse moslim.moslima.
Big Kiss to you....Noertje
Lady_moi
25-12-2002, 16:01
en mijn mening is da gij zeverd sherine (mijn mening) het stata hen juist mooi
Nounousa
25-12-2002, 16:03
hahaha omdat je moeder nu moslim is voel je je 1 hahaha
Voor wie probeer jij nou zo op te vallen??
Vind je het stoer om zo te praten??
Want eerlijk gezegd doet het me niks wat jij zegt, maar toch ga ik me zelf verdedigen!!!
Nee niet omdat mijn moeder moslim is, ben ik OOK MOSLIM HAMDOELLILAH!!!!!
Ik ben moslim omdat de ISLAM het WARE geloof is, en omdat ik me er goed bij voel om de islam te praktiseren en als ik inshallah mijn geloof geod beleid kom ik daarmee in ZJENA inshallah, ik weet niet of JIJ moslim bent of een kafaar... TOCH ZEG IK JE ALLAH HOUWNEK INSHALLAH
Ik hoop voor je dat je OOIT inshallah op het goede pad zal komen...
En ik draag een hoofddoek omdat in de koran staat dat elke MOSLIMA dat verplicht is om te doen, niet omdat het mooi staat en al die andere bla bla bla onzin die JIJ uitkraamt
EN NOGMAALS!!!
DIT WAS MIJN MENING
simpel he???
nour_el_3oejoen
25-12-2002, 16:05
ik denk niet dat nederlandse meisjes die een hoofddoek dragen het doen om de aandacht.....ze hebben het volgens mij al moeilijk genoeg dat hun hele familie etc. zien dat ze moslim word ( wordt dat wel geaccepteerd), en wat is dat in vergelijking met aandacht.........
ps: let niet op mn illegale zinnen ;)
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxnour :zwaai:
Noerallain18
25-12-2002, 16:09
Goed gezegd Hindje!!
Lady_moi
25-12-2002, 16:10
ik ben half belg maar ik draag ook een hoofdoek :ego: nou wat sherine?
Origineel gepost door lady_moi
ik ben half belg maar ik draag ook een hoofdoek :ego: nou wat sherine?
;) :zwaai:
GO HIND :D :zwaai:
Weet je hoeveel weerstand er is tegen de hoofddoek? Zeker als een Nederlands meisje die draagt. Een hoofddoek dragen is zeker voor een Nederlands meisje een grote stap. Dus dat zal ze dan echt niet om de aandacht doen. Voor zo'n meisje heb ik grote bewondering.
Nounousa
25-12-2002, 16:13
Origineel gepost door Najib26
Weet je hoeveel weerstand er is tegen de hoofddoek? Zeker als een Nederlands meisje die draagt. Een hoofddoek dragen is zeker voor een Nederlands meisje een grote stap. Dus dat zal ze dan echt niet om de aandacht doen. Voor zo'n meisje heb ik grote bewondering.
INDERDAAD :D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.