Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : schoonheid van een vrouw

Pagina's : [1] 2 3 4

oujdiameghrabia
25-12-2002, 15:08

beste zusters salamou alaikum warhmatou laahi taala wa barakatu wat ik tegenwoordig zie doet mij ogen huilen.het maakt me echt verdrietig,zuster die zich moslima noemt terwijl je echt geen verschil ziet tussen haar en de ongelovige kafira. de islam heeft de hijaab verplicht omdat het veel goedsmet zich meebrengt ,de hijaab is een grote aanbidding, de hijaab is een schoonheid dat ieder ander schoonheid voorbij gaat ,de hijaab is de innerlijke vrede die de vrouw een blijvende lijdschap bezorgt. Allah swt heeft de hijaab verplicht om de moslim vrouw te beschermen van haar vijanden ven de andere geslacht ,om van haar een edele iets te maken om van haar een reine dienares te maken de islam wil de waarde van de vrouw hoog houden,maar wat zien wij in het westrse wereld de vrouw wordt als een goedkope product gebruikt en ze schamen zich niet om over vrouwen rechten te praten die ze ineens niet kennen. lieve zuster draag een hoofddoek met de goede itentie en bijpassende kleren , allah swt houdt van ons en wil ons beschrmen ,hij swt kan ons echt geen onrecht doen,volg hem en u zult slagen hier en hierne in de hiernamaals, lieve zuster zie dit niet als een aanval aub wasalaamou alaikum laah yehdina

TwinkleEye_19
25-12-2002, 15:18
De vrouw is als een diamant blinkend en schitterend stralend en oogverblindend kan ze tevoorschijn komen. De vrouw is als een diamant breekbaar en kostbaar adembenemend en zeldzaam verscholen onder een masker Blijft zij altijd kwetsbaar

miss_arif
25-12-2002, 15:20
Origineel gepost door oujdiameghrabia beste zusters salamou alaikum warhmatou laahi taala wa barakatu wat ik tegenwoordig zie doet mij ogen huilen.het maakt me echt verdrietig,zuster die zich moslima noemt terwijl je echt geen verschil ziet tussen haar en de ongelovige kafira. de islam heeft de hijaab verplicht omdat het veel goedsmet zich meebrengt ,de hijaab is een grote aanbidding, de hijaab is een schoonheid dat ieder ander schoonheid voorbij gaat ,de hijaab is de innerlijke vrede die de vrouw een blijvende lijdschap bezorgt. Allah swt heeft de hijaab verplicht om de moslim vrouw te beschermen van haar vijanden ven de andere geslacht ,om van haar een edele iets te maken om van haar een reine dienares te maken de islam wil de waarde van de vrouw hoog houden,maar wat zien wij in het westrse wereld de vrouw wordt als een goedkope product gebruikt en ze schamen zich niet om over vrouwen rechten te praten die ze ineens niet kennen. lieve zuster draag een hoofddoek met de goede itentie en bijpassende kleren , allah swt houdt van ons en wil ons beschrmen ,hij swt kan ons echt geen onrecht doen,volg hem en u zult slagen hier en hierne in de hiernamaals, lieve zuster zie dit niet als een aanval aub wasalaamou alaikum laah yehdina Mooi gezegt echt :goedzo:

oujdiameghrabia
25-12-2002, 15:24
he zusters bedankt dragen jullie ook een hoofddoek

miss_arif
25-12-2002, 15:26

Origineel gepost door oujdiameghrabia he zusters bedankt dragen jullie ook een hoofddoek ja hoor ,en ben er trots op ;)

Lady_moi
25-12-2002, 15:27
sure :D

muslima4life
25-12-2002, 15:33
Salamoe aleikoem, goed gezegd!! Ik hoop dat dit niet als aanval, maar als stimulans wordt opgevat insha'Allah!! wa aleikoem salaam.

Noerallain18
25-12-2002, 15:33
Ja...ontzettend mooi gezegd...dat laat je wel denken hoor.Ik ben de laatste tijd heel erg bezig met de Islam.Ik lees er veel boeken over.Ik draag nog geen Hijaab, maar ik denk dat ik er een ga dragen insha allah.Mijn intensie is er dus ik moet het alleen nog in het praktijk uitbrengen.

Lady_moi
25-12-2002, 15:55
moge allah u daarbij helpen :)

Nounousa
25-12-2002, 15:57
MASHALLAH!!! :p :D

oujdiameghrabia
25-12-2002, 19:42
salaamou alaikum heel leuk om te lezen dat jullie het mooi vinden en ook nog een hijaab dragen en nourallen 18 moge allah je daarbij helpen beslama schatjes

oujdiameghrabia
25-12-2002, 19:52
laah yehdihouuuuuuum allemaal

oujdiameghrabia
31-12-2002, 21:24
O meisje draag een hoofddoek nu het nog kan Maar niet om de verkeerde redenen zoals voor je vader, moeder of toekomstige man Want als het te laat is wat zeg je hem dan? Ik wilde het niet dragen?ik durfde het niet te dragen?ik wist er niets van? En als je een hoofddoek draagt pas je zelf dan aan Houdt je verre van de zaken die voor ons moslims niet zijn toegestaan Want als je er verantwoording voor moet afleggen bij degene die je heeft geschapen En je al je moed bij elkaar zal moeten schapen Wat ga je hem dan zeggen? Er valt niets uit te leggen Het leek in dit leven niets uit te maken Of je wel of niet een hoofddoek zou dragen O, meisje Allah heeft ons een duidelijke weg getoond Houdt je er dan aan En laat de vervloekte sayjtaan niet tussen jou en Allah staan Je zal door hem zoveel meer dan in dit leven worden beloond Voor al de moeite die je aan alleen hem zal hebben getoond……..inschaalaah

MoroccanRose
31-12-2002, 21:28
he oujdiameghrabia gelijk heb je!Mooi beschreven.......maarre ik zelf draag geen hijab..................

amor25
31-12-2002, 22:05

MAY ALLAH BLESS US ALL

Pagina's : [1] 2 3 4