Bekijk originele versie : Een Leven vol vragen!
0rgoglio
18-09-2004, 01:56
Ik sta iedere keer stom verbaast te kijken hoe achterlijk en levenloos kaaskoppen kunnen zijn! Ik kan tig voorbeelden noemen, maar ik geef jullie toch maar het voordeel van de twijfel......jullie snappen wat ik bedoel anders raad ik een ieder een goeie Racci of stevige Twieza aan!
Ik heb het onderhand echt gehad met die achterlijke kaaskoppen.......ze kunnen niet eens de makkelijkste danspasjes geleerd krijgen.
Wat heb je er nu in Godsnaam aan?
Orgo......verbaast, niet verkaast! :D
PS: don't shoot me! :D
Als dit één van de vragen is die je in het leven bezig houden heb je wel een zeer triest leven.
Ik voel met je mee. :D
Tja, ik vraag me af waarom dit soort onzin op nieuws en actualiteiten geplaatst moet worden.
Onzinhoekje?
appie666
18-09-2004, 09:55
Origineel gepost door BertvdG
Geachte weledele 0rgoglio,
Mag ik u een persoonlijke vraag stellen? Waarom danst u met Nederlandse persoonlijkheden terwijl u ze eigenlijk niet kan waarderen? Een dans is een intieme gelegenheid, zeker met een dame. Verder wilde ik u vragen of u een opwindende persoonlijkheid bent. Zo ja, stuurt u mij een prive bericht. Dan kunnen we ervaringen uitwisselen over onze sexuele escapades betreffende de herenliefde.
Bert
haha, wat een mafkees ben je zeg, ik d8 dat Barca jou hierover heeft gewaarschuwd, ik zou maar oppassen bertje.
Ken je de klompendans al?
Origineel gepost door appie666
haha, wat een mafkees ben je zeg, ik d8 dat Barca jou hierover heeft gewaarschuwd, ik zou maar oppassen bertje.
Ben jij het aanhangsel van barca?
Mag jij zijn schoenen poetsen?
Ben jij een meelopertje?
Vul zelf maar in. :D
Geachte weledele appie666,
Mijn dank is groot heer. U helpt mij eraan te herinneren niet teveel sexuele uitlatingen te doen op dit berichtenforum. Doch de heer Barcelona is een stukje toleranter geworden sinds ik hem gezoend heb.. Hij smaakt naar Yogo yogo. Heerlijk zoet als een aardbei. Ik houdt van u Barca.
Bert
Yogo yogo.. :confused:
Deze man is geflipt safi..
Origineel gepost door 0rgoglio
Ik sta iedere keer stom verbaast te kijken hoe achterlijk en levenloos kaaskoppen kunnen zijn! Ik kan tig voorbeelden noemen, maar ik geef jullie toch maar het voordeel van de twijfel......jullie snappen wat ik bedoel anders raad ik een ieder een goeie Racci of stevige Twieza aan!
Ik heb het onderhand echt gehad met die achterlijke kaaskoppen.......ze kunnen niet eens de makkelijkste danspasjes geleerd krijgen.
Wat heb je er nu in Godsnaam aan?
Orgo......verbaast, niet verkaast! :D
PS: don't shoot me! :D
Wie zegt dat ze niet kunnen dansen........ze kunnen de polonaise lopen(is ook lekker swingen),en ze beheersen de stuiptrekkingen die horen bij de gabber-scene tot in de puntjes.
Maar ik moet zeggen dat ik me kostelijk vermaak als ik ze zie proberen toch sensueel te bewegen :D
Een houten ladder beweegt zelf soepeler dan menig Gouda-hoofd.
appie666
18-09-2004, 16:28
Geachte weledele appie666,
Mijn dank is groot heer. U helpt mij eraan te herinneren niet teveel sexuele uitlatingen te doen op dit berichtenforum. Doch de heer Barcelona is een stukje toleranter geworden sinds ik hem gezoend heb.. Hij smaakt naar Yogo yogo. Heerlijk zoet als een aardbei. Ik houdt van u Barca.
Bert
Laat je nakijken bert, en misschien dat Pista Pilaarbijter wel in is voor een date, ook een oude manneke die last heeft van een minderwaardigheidscomplex. :D
Laat hem alleen niet teveel Herinneren aan zn moeder, dan wil die weleens boos worden :D
Soort zoek soort zou ik zeggen!
Dag ouwe :zwaai:
Laat je nakijken bert, en misschien dat Pista Pilaarbijter wel in is voor een date, ook een oude manneke die last heeft van een minderwaardigheidscomplex. :D
Laat hem alleen niet teveel Herinneren aan zn moeder, dan wil die weleens boos worden :D
Soort zoekt soort zou ik zeggen.
:eek: Pisvlek en Oedipuscomplex?
Soort zoekt soort zou ik zeggen.
Dat je geint heel grappig ik lach me dood.. :giechel: maar waarom gelijk iemand zijn moeder erbij?
Tfoee lage praktijken vindt ik dat.. :kwaad:
Tazz 3la domme marokkanen...hoe zou jij het vinden als hij zegt ''je moeder''!!
appie666
18-09-2004, 16:39
Origineel gepost door R0osje
Dat je geint heel grappig ik lach me dood.. :giechel: maar waarom gelijk iemand zijn moeder erbij?
Tfoee lage praktijken vindt ik dat.. :kwaad:
Tazz 3la domme marokkanen...hoe zou jij het vinden als hij zegt ''je moeder''!!
Wat zeg ik dan over zijn moeder, heb jij mij iets verkeerds horen zeggen, el genza :D
Bounty :D
Wat zeg ik dan over zijn moeder, heb jij mij iets verkeerds horen zeggen, el genza :D
Bounty :D
Nikste van...zijn moeder is dood dat heeft hij eerder aangegeven!! 3la imarak van transvaal!
Bounty is tenminste lekker.. :ego: el genz..
appie666
18-09-2004, 16:55
Origineel gepost door R0osje
Nikste van...zijn moeder is dood dat heeft hij eerder aangegeven!! 3la imarak van transvaal!
Bounty is tenminste lekker.. :ego: el genz..
Marokkanen uit Transvaal zal jij nooit op lijken, BOUNTY!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.