Bekijk originele versie : Tsjetsjeense krijgsheer Sjamil Bassajev eist gijzelingsdrama van school in Beslan op
Tsjetsjeense krijgsheer Sjamil Bassajev eist gijzelingsdrama van school in Beslan op
Archieffoto van Sjamil Bassajev.De radicale Tsjetsjeense krijgsheer Sjamil Bassajev eist de gijzeling van begin deze maand in een school in de stad Beslan op in Noord-Ossetië. Hij doet vandaag in een brief op de internetsite Kavkazcenter.com. De website heeft nauwe banden met de Tsjetsjeense onafhankelijkheidsstrijders.
"Dankzij Allah heeft de martelarenbrigade "Riadous-Salikhin" een reeks geslaagde militaire operaties op Russisch grondgebied geleid", benadrukt ondergetekende "Abdallah Sjamil", een naam die de radicale krijgsheer zichzelf toekende. Bassajev richtte de martelarenbrigade enkele jaren geleden zelf op.
Bassajev eist in de publicatie op de website ook de explosie in een Turks metrostation in Moskou waarbij op 31 augustus tien doden vielen op, net als de explosie van twee vliegtuigen op 24 augustus met 90 slachtoffers. Ook het gijzelingsdramam in Beslan waarbij minstens 339 doden vielen, neemt hij voor zijn rekening.
De authenticiteit van de publicatie kon nog niet worden bevestigd. De website Kavkazcenter.com is doorgaans wel de spreekbuis van de Tsjetsjeense onafhankelijkheidsstrijders.
Dankzij allah :rolleyes: Ik hoop dat ze deze lafbek vinden ...........
MaarJong
18-09-2004, 09:46
nou..in tjechenje zijn er zo'n 41000 kinderen omgekomen door de russische agressie.. in feite, zal ik het niet zo erg vinden als ze ook 41000-(het aantal doden van beslan) nog doden.. dan staan ze gelijk.
Origineel gepost door MaarJong
nou..in tjechenje zijn er zo'n 41000 kinderen omgekomen door de russische agressie.. in feite, zal ik het niet zo erg vinden als ze ook 41000-(het aantal doden van beslan) nog doden.. dan staan ze gelijk.
Kunnen die mensen in Beslan het helpen dat Poetin zo'n agressieve en moordende / mishandelende benadering heeft naar de Tjetjenen toe??
Ik las dat er ook van de christelijke gemeente daar in Beslan velen getroffen zijn. Waarschijnlijk zijn deze christenen zelf een tijdje geleden ook vervolgd en verdrukt door de russische regering. En nu worden hun kinderen vermoord om iets wat die russische regering doet??? Dat is toch heel onterecht?
Ik zou respect voor de Tjetjenen hebben als ze een aanslag pleegden op Poetin.
batata112
18-09-2004, 10:50
leuke argumentatie
Origineel gepost door Perez
Kunnen die mensen in Beslan het helpen dat Poetin zo'n agressieve en moordende / mishandelende benadering heeft naar de Tjetjenen toe??
Ik las dat er ook van de christelijke gemeente daar in Beslan velen getroffen zijn. Waarschijnlijk zijn deze christenen zelf een tijdje geleden ook vervolgd en verdrukt door de russische regering. En nu worden hun kinderen vermoord om iets wat die russische regering doet??? Dat is toch heel onterecht?
Ik zou respect voor de Tjetjenen hebben als ze een aanslag pleegden op Poetin.
Een aanslag op Poetin, eentje op Bush, Sharon vergeten we niet, Blair mag ook naar de hel en ze mogen van mij eindigen bij het Nederlandse koninklijke huis ;)
MaarJong
18-09-2004, 21:01
een domme organisatie zal zich vooral richten op liquidaties van politici... maar de tjechenjers zijn gelukkig niet zo
Origineel gepost door LOUIZ
Een aanslag op Poetin, eentje op Bush, Sharon vergeten we niet, Blair mag ook naar de hel en ze mogen van mij eindigen bij het Nederlandse koninklijke huis ;)
Ga maar in een andere topic spelen. Deze topic gaat over Tjetjenië.
Nou, wacht maar tot jullie kinderen hebben. Als die enge oorlogsmoslims dan "de boel overnemen" kan het zomaar gebeuren dat jouw kind, dat van je vrouw en jou afgeschoten wordt door een of andere drugsverslaafde, werkeloze en geindoctrineerde moordenaar die z'n eigen wil heeft verkwanseld aan een duivel, of die nou Beeelzebub of Shaitan heet.
Je bent jong, Maar jong, maar dat neemt niet weg dat je, in Nederland althans, hoort na te denken voordat je spreekt. Of typed.
Scottie, denktype.
Origineel gepost door bonobono
Ja, inderdaad afstraffen die mensen die met alle mogelijke inspanning hun rechten van hun land verdedigen, en weten te bereiken dat hun volk in relative veiligheid kan leven. :rolleyes:
De dictator van Noord Korea zorgt er op ongeveer net zo'n manier voor dat zijn volk in relatieve veiligheid kan leven.
Maar net als Sharon dan alleen voor degenen die het met hem eens zijn en die bij zijn communistische groepje horen. De rest is onkruid en dat moet je wieden.
:kwaad:
een domme organisatie zal zich vooral richten op liquidaties van politici... maar de tjechenjers zijn gelukkig niet zo
Onschuldige mensen en / of kinderen zijn veel makkelijker te vermoorden. Ja, dan ben je inderdaad wel erg dom hè, als je dan moeilijk gaat lopen doen om de echte schuldige genaamd Poetin te pakken.
Sokkenhelden zijn niet dom!
en waar is Poetin precies schuldig aan? orde in zijn land proberen te houden? Is dat niet zijn BAAN????
Het gaat om het hoe. Poetin kijkt niet op een leventje meer of minder. En maakt zich ook echt niet druk erom als zijn leger zich heel ernstig misdraagt en moord en verkracht.
Zolang het allemaal maar zo veel mogelijk voor de omringende landen onbekend blijft, zodat zijn naam en aanzien daar niet wordt geschaadt is het hem wel goed.
Origineel gepost door Pista
Tsjetsjeense krijgsheer Sjamil Bassajev eist gijzelingsdrama van school in Beslan op
Archieffoto van Sjamil Bassajev.De radicale Tsjetsjeense krijgsheer Sjamil Bassajev eist de gijzeling van begin deze maand in een school in de stad Beslan op in Noord-Ossetië. Hij doet vandaag in een brief op de internetsite Kavkazcenter.com. De website heeft nauwe banden met de Tsjetsjeense onafhankelijkheidsstrijders.
"Dankzij Allah heeft de martelarenbrigade "Riadous-Salikhin" een reeks geslaagde militaire operaties op Russisch grondgebied geleid", benadrukt ondergetekende "Abdallah Sjamil", een naam die de radicale krijgsheer zichzelf toekende. Bassajev richtte de martelarenbrigade enkele jaren geleden zelf op.
Bassajev eist in de publicatie op de website ook de explosie in een Turks metrostation in Moskou waarbij op 31 augustus tien doden vielen op, net als de explosie van twee vliegtuigen op 24 augustus met 90 slachtoffers. Ook het gijzelingsdramam in Beslan waarbij minstens 339 doden vielen, neemt hij voor zijn rekening.
De authenticiteit van de publicatie kon nog niet worden bevestigd. De website Kavkazcenter.com is doorgaans wel de spreekbuis van de Tsjetsjeense onafhankelijkheidsstrijders.
:banana: :hoera:
Origineel gepost door Corrie
Tja, weet ik veel hoeveel laten eist iemand de aanslag op, iedere gek kan dat doen als hij/zij dat wil, elke groep kan het opeisen, een andere groep kan zelfs net doen alsof zij een andere groep zijn en het opeisen....
Moeilijk, ik weet in deze wereld vaak niet meer wat ik moet geloven.
Het enige wat ik zeker weet is dat dit een afschuwelijke daad was die is geboren in wanhoop.
Niet wanhoop, maar haat!
Ik denk dat hij zich weldegelijk oprecht zorgen maakt over eventuele verkrachtingen en moorden. Ik denk dat hij een integer man is die zijn werk goed probeert te doen.
Daar denk ik zo ongeveer tegenovergesteld over.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.