Bekijk originele versie : Extreem-rechts protest tegen komst zwijn
Rechtse demonstratie in Haagse binnenstad
De Duitse organisatie Buendnis Rechts houdt op zondag 9 oktober een demonstratie in Den Haag. Zij protesteert tegen het bezoek van premier Sharon aan Nederland. Tevens demonstreren de leden van deze organisatie tegen de politiek van de Israëlische premier. De demonstratie begint om 14.00 uur en duurt tot ongeveer 17.00 uur.
De politie is goed voorbereid op de demonstratie. Er zijn op dit moment nog geen tegendemonstraties gepland. Dat kan nog tot vier dagen voor het begin van de extreem-rechtse demonstratie.
oOBentagadirOo
17-09-2004, 19:08
De DUITSE organisatie Buendnis Rechts...
En de JOODSE premier Sharon ....
Dat gaan ze zeker weten associëren met antisemitisme en hitler praktijkjes!
FAITHLESS
17-09-2004, 19:10
Origineel gepost door Raihana
De Duitse organisatie Buendnis Rechts houdt op zondag 9 oktober een demonstratie in Den Haag. Zij protesteert tegen het bezoek van premier Sharon aan Nederland. Tevens demonstreren de leden van deze organisatie tegen de politiek van de Israëlische premier. De demonstratie begint om 14.00 uur en duurt tot ongeveer 17.00 uur.
De politie is goed voorbereid op de demonstratie. Er zijn op dit moment nog geen tegendemonstraties gepland. Dat kan nog tot vier dagen voor het begin van de extreem-rechtse demonstratie.
Toch wel een raar idee , je verkeerd als Marokaan in dubio.
Je vind het goed als mensen demonstreren tegen het zwijn .
Maar aan de andere kant zijn het toch je vijanden .
AmazoelloeIII
17-09-2004, 19:13
Vergis jullie niet want tijdens WOII waren de nazi's en zionisten bondgenoten. Een pot nat dus.
oOBentagadirOo
17-09-2004, 19:17
Origineel gepost door FAITHLESS128
Toch wel een raar idee , je verkeerd als Marokaan in dubio.
Je vind het goed als mensen demonstreren tegen het zwijn .
Maar aan de andere kant zijn het toch je vijanden .
Met andere woorden..
Honden protest tegen komst zwijn
FAITHLESS
17-09-2004, 19:22
Origineel gepost door oOBentagadirOo
Met andere woorden..
Zeker , alleen in dit geval is het : "Blaffende honden bijten niet "
en dat vind ik wel jammer . :D
FAITHLESS
17-09-2004, 19:37
Origineel gepost door bonobono
Voor mij zijn jullie ook een pot nat!
Jullie kunnen elkaar ook de hand geven als het over homo's gaat of het onderdrukken van vrouwen. Allen haten ze jullie ook, maar dat is waarschijnlijk wederzijds.
Laat Sharon maar komen!!! Van mij is hij welkom.
Is goed jongen . ;)
oOBentagadirOo
17-09-2004, 19:37
Wat is jou probleem!?
FAITHLESS
17-09-2004, 19:40
Wat is jou probleem!?
Waarom reageren julie nou op die gast ?
Dat is tcoh zijn bedoeling of zie ik het verkeerd ?
FAITHLESS
17-09-2004, 19:56
Origineel gepost door BertvdG
Geachte forumleden,
Het zwijn Sharon..Lijkt hij op een zwijn? Vanwaar deze naam? Ik kan deze persoonlijkheid niet plaatsen. Lijkt hij ietwat op de Paus?
Bert
Nee , hij lijkt niet op de Paus.
http://jpg
Met andere woorden..
:hihi:
oOBentagadirOo
17-09-2004, 21:04
Origineel gepost door FAITHLESS128
Waarom reageren julie nou op die gast ?
Dat is tcoh zijn bedoeling of zie ik het verkeerd ?
Mijn fout..! :rolleyes:
FAITHLESS
17-09-2004, 21:15
Mijn fout..! :rolleyes:
That's all right girl.
Origineel gepost door Raihana
Bron ??????
Niet dat ik het met het beleid van Sharon of israel in het algemeen een ben, maar dit bericht vind ik toch eens beetje vreemd :rolleyes:
Origineel gepost door rnaj
Bron ??????
Niet dat ik het met het beleid van Sharon of israel in het algemeen een ben, maar dit bericht vind ik toch eens beetje vreemd :rolleyes:
Bron (http://www.nieuws.nl/bericht/4/28451).
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.