Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Saddam's Hel

Pagina's : [1] 2 3

Karrar
17-09-2004, 14:20

Mensen, kijk wat jullie grote held Saddam bij Irakezen deed. Toen ik dit zag, begon ik te huilen. Veel plezier... www.iraqfreedom.com

BARBARIAN
17-09-2004, 19:21
Origineel gepost door Karrar Mensen, kijk wat jullie grote held Saddam bij Irakezen deed. Toen ik dit zag, begon ik te huilen. Veel plezier... www.iraqfreedom.com Dat komt omdat jij het nu pas doorhebt.... Moslims spreken zich al veel langer uit TEGEN Saddam. Omdat wat hij deed wat niet juist was en omdat hij meer een communist was i.p.v. Moslim. Dit laatste was heel interessant voor Amerika. Het dacht zo wel een stop te kunnen maken aan Moslims in het midden-oosten door de minst religieuze leiders van wapens te voorzien zodat zij meer macht kregen..... Toen Saddam zn chemische wapens inzette tegen de Iraniers (wapens die hij van Amerika kreeg) heeft niemand geprotesteerd. Collectieve blindheid noem ik het...... p.s. waar heb jij in godsnaam zien staan dat iemand hier zijn lof over Saddam heeft uitgesproken..... vriendelijk gegroet, Barbarian

rnaj
18-09-2004, 03:26
Origineel gepost door BARBARIAN Dat komt omdat jij het nu pas doorhebt.... Moslims spreken zich al veel langer uit TEGEN Saddam. Omdat wat hij deed wat niet juist was en omdat hij meer een communist was i.p.v. Moslim. Dit laatste was heel interessant voor Amerika. Het dacht zo wel een stop te kunnen maken aan Moslims in het midden-oosten door de minst religieuze leiders van wapens te voorzien zodat zij meer macht kregen..... Toen Saddam zn chemische wapens inzette tegen de Iraniers (wapens die hij van Amerika kreeg) heeft niemand geprotesteerd. Collectieve blindheid noem ik het...... p.s. waar heb jij in godsnaam zien staan dat iemand hier zijn lof over Saddam heeft uitgesproken..... vriendelijk gegroet, Barbarian Om het een beetje cynisch uit te drukken, dan komen er op marokko.nl maar weinig moslims

Pista
18-09-2004, 07:09
Origineel gepost door rnaj Om het een beetje cynisch uit te drukken, dan komen er op marokko.nl maar weinig moslims Touché!

Raihana
18-09-2004, 07:15

Origineel gepost door Pista Touché! Ook goeiemorgen Pista... zo vroeg al je nest uit! :) Niks touche, er komen heel veel moslims op marokko.nl, een daar van ben ik.. ;)

Raihana
18-09-2004, 07:19
Ja om eerlijk te zijn vind ik ze allemaal een pot nat... Saddam en Amerika.. De beelden, daar kan ik niet naar kijken.. :(

Pista
18-09-2004, 07:21
Origineel gepost door Raihana Ook goeiemorgen Pista... zo vroeg al je nest uit! :) Niks touche, er komen heel veel moslims op marokko.nl, een daar van ben ik.. ;) Natuurlijk komen er veel moslims op Marokko.nl, waarom zijn er helaas zo weinig die zich als dusdanig gedragen? :( O ja, ik was het haast vergeten, ik ben altijd een vroege vogel. Ochtendstond heeft goud in de mond. ;)

Raihana
18-09-2004, 07:29
Origineel gepost door Pista Natuurlijk komen er veel moslims op Marokko.nl, waarom zijn er helaas zo weinig die zich als dusdanig gedragen? :( O ja, ik was het haast vergeten, ik ben altijd een vroege vogel. Ochtendstond heeft goud in de mond. ;) Komt door de duivel die ons allen verleid en ons doet afdwalen.. Maar Allah sbt leid wie hij wil... moge Allah ons leiden.. Nou doe maar niet hoor... ik ben al vanaf 5.30 wakker voor het ochtendgebed... maar duik zo mijn bedje weer in.. :)

Pista
18-09-2004, 07:33
Origineel gepost door Raihana Komt door de duivel die ons allen verleid en ons doet afdwalen.. Maar Allah sbt leid wie hij wil... moge Allah ons leiden.. Nou doe maar niet hoor... ik ben al vanaf 5.30 wakker voor het ochtendgebed... maar duik zo mijn bedje weer in.. :) Nou ja, kruip maar lekker weer je bedje in, en denk er eens over na hoe Allah je kan leiden in je verdere leven. Slapa ze nog wat. ;)

Peej
18-09-2004, 07:58
Origineel gepost door BARBARIAN Dat komt omdat jij het nu pas doorhebt.... Moslims spreken zich al veel langer uit TEGEN Saddam. Omdat wat hij deed wat niet juist was en omdat hij meer een communist was i.p.v. Moslim. Dit laatste was heel interessant voor Amerika. Het dacht zo wel een stop te kunnen maken aan Moslims in het midden-oosten door de minst religieuze leiders van wapens te voorzien zodat zij meer macht kregen..... Toen Saddam zn chemische wapens inzette tegen de Iraniers (wapens die hij van Amerika kreeg) heeft niemand geprotesteerd. Collectieve blindheid noem ik het...... p.s. waar heb jij in godsnaam zien staan dat iemand hier zijn lof over Saddam heeft uitgesproken..... vriendelijk gegroet, Barbarian Satan Hoessein een Communist? Hahahahaaaaaaaaa laat me niet lachen man. Het was gewoon een imperialistiche kapitalist die niets liever wilde dan meer en meer geld. Terwijl zijn volk lag te kreperen als gevolg van een gebrek aan voedsel en medicijnen bouwde deze gek paleizen. En het geld wat binnen kwam via het olie voor voedselprogramma sluisde hij door naar zijn eigen Zwitserse bankrekeningen. Als Satan Hoessein op de eerste dag van het VN embargo zou zijn opgestapt had zijn volk geen 10 jaar hoeven te lijden en hadden er nu geen buitenlandse troepen in Irak gezeten. Ongelofelijk hoe één gek een heel volk zo lang kan laten kreperen en zijn land in de vernieling kan helpen.

KohiNoor
18-09-2004, 09:00
Origineel gepost door Raihana Ja om eerlijk te zijn vind ik ze allemaal een pot nat... Saddam en Amerika.. De beelden daar kan ik niet naar kijken.. :( Dat is niet om eerlijk te zijn, dat is gewoon een FEIT. :D

seriousgirl
18-09-2004, 12:24
Origineel gepost door Karrar Mensen, kijk wat jullie grote held Saddam bij Irakezen deed. Toen ik dit zag, begon ik te huilen. Veel plezier... www.iraqfreedom.com EN VERGEET NIET DAT HIJ IN 1998 KOERDEN HEEFT GEVOERD MET OLIE OVER HUN HEEN GESTROOIT MEER DAN 1000 KOERDEN ZIJN DAARAAN DOOD GEGAAN VERGEET DAT NIET DAT ER OOK IRAKEZE KOERDEN ZIJN PEACE OUT

oOBentagadirOo
18-09-2004, 12:29
Mensen.. ik heb me hier zovaak druk om gemaakt..!!!! Maar wat veranderen we eraan.. ??? Je kan huilen je kan schreeuwen maar ze gaan gewoon door met het uitmoorden van (vooral) moslims..! het enige wat ik kan zeggen is..: Moge allah diegene straffen die gestraft moeten worden!

Peej
18-09-2004, 12:57
Origineel gepost door seriousgirl EN VERGEET NIET DAT HIJ IN 1998 KOERDEN HEEFT GEVOERD MET OLIE OVER HUN HEEN GESTROOIT MEER DAN 1000 KOERDEN ZIJN DAARAAN DOOD GEGAAN VERGEET DAT NIET DAT ER OOK IRAKEZE KOERDEN ZIJN PEACE OUT Ik denk dat je het hier hebt over de gifgasaanval in Halabja. Daarbij zijn geen 1000 maar 5000 VIJFDUIZEND onschuldige mensen, inclusief vrouwen en kinderen, in één keer uitgeroeid.

BARBARIAN
18-09-2004, 17:51

Origineel gepost door rnaj Om het een beetje cynisch uit te drukken, dan komen er op marokko.nl maar weinig moslims Weet je wat zo leuk is? Dat sommige hier een mening hebben die alleen uit zelfverdeidiging vertolkt wordt zonder dat ze het menen.... Zij zeggen alleen wat mensen zoals jij willen horen... En dat jij ze dan ziet als de "moslim"..... Lof voor uw "helder denken". p.s. hoe defineer jij een echte Moslim? Vriendelijk gegroet, Barbarian.......

Pagina's : [1] 2 3