Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : echt raar!!ogen

Pagina's : [1] 2 3

lel3ariffia
17-09-2004, 14:02

nou ik heb een soort bultje in mij oog .dus d8 dahet over gaat maar dus nie ik heb 3 weken vol gehouden daarna ben ik naar de dokter geweest en vroeg wat dat was en hoe het over ging of hij iets voor heeft. maar oki hij zij dat is normaal een oogonsteking en hij zij dat het pas over ging na paar MAANDEN! ik schrok weet je so een bultje in je oog voelt raar aan en ziet er nie uit. maar oki dus ik terug naar de dokter en zij dat het nie over gaat en dat die druppels nie hebben die ik heb gehad . en wete ej wat hij dan zeg!! NOU ALS HIJ NIET OVER EENJAAR OVER GAAT MOET JE DIE BULTJE WEG LATEN HALEN. IK SCHROK MAN! hebben ze er echt helemaal niks voor dat wel helpt dan een operatie. nou is mijvraag heeft iemand dat ook heeft of gehad of tips voor om dat te laten genezen ofso. nou ik had van mij tante gehoord dat als je iemand van je familie zwanger is dan kan de oorzaak zijn. als het bultje benenden kom is het eenjongetje en boven een meisje. dus weten jullie miss meer over zulke marokaanse gedoe. wil het wel graag wete . ik had eerst een bultje boven en nu heb ik het beneden en boven! heeft aub iemand tipssssss ??

dreams
17-09-2004, 14:26
ja ik heb daar altijd last van en soms duurt da een week en tis weg soms maanden maar dan doe ik een operatie maar het best is as ge het nog maar net hebt dan moet je er direct warmte aan doen. Want da is etter want er in zit en as ge direct met een warm doekje op je oog drukt gaat da wel weg ma ge moet da ten wel direct doen. ma soms heb je ook dat het dus echt ni weg gaat wat je ook doet oogdruppels, warmte.. dan zou ik u aanraden om gewoon een operatie te doen want het gaat sowiezo ni weg.

lel3ariffia
17-09-2004, 16:08
ey semam, maar doet dat nie pijn?? om weg te laten halen . blijft er geen litteken ofso in je oog? zoiets heb ik het gehoord dat er miss een litteken in je oog zal blijven maar goed . kun je me meer vertelle over deze onderwerp. alvast bedankt

el_khadija19
17-09-2004, 21:39
Hey een vriendin van me had dat ook zo een bultje in haar oog, ze had zich ook laten opereren en het laten weghalen en ze heeft er geen littekens aan overgehouden je ziet niet eens dat ze het ooit heeft gehad, en het doet ook geen pijn want ze verwijderen dat bultje onder verdoving he, moehim ik wens je nog het beste een veel beterschap doeii :zwaai:

T_Dawg
18-09-2004, 01:43

Dat heb ik heel vaak gehad.. De medische term voor zo'n bultje is "chalazion". Het is een ophoping van talg, dat niet meer vervoerd kan worden en verstopt raakt... Als het in een vroeg stadium zit kan je het beste kompressen doen, gekookt water circa 15 min op het zieke ooglid houden... Maar als je het al een tijdje hebt is het hard geworden en moet het in het ziekenhuis weg worden gehaald.. Mijn ervaring : Eerste paar keren deed het niet pijn, verdoving, en lepelen maar... De laatste keer had ik een andere arts, een vrouwelijke arts die ik al niet zo snugger vond overkomen...Het deed onwijs pijn, zo pijn dat ik zelf vroeg of ze wilde stoppen... Nu zit ik er nog steeds mee, het is wat kleiner maar toch..tis geen gezicht en kan niet echt vol zelfvertrouwen op straat lopen.. Binnenkort ga ik weer, naar een ander ziekenhuis..

bismila
18-09-2004, 01:46
willen jullie mij meschien helpen hoe ik een bericht kan schrijven aan iedereen

dreams
18-09-2004, 13:37
Origineel gepost door bismila willen jullie mij meschien helpen hoe ik een bericht kan schrijven aan iedereen kijk onderaan bij nieuw bericht, daarop moet je klikke

Esma_1
18-09-2004, 14:33
Salaam alaikoem, Ik heb dat ook een keer gehad, toen ik ongeveer 9 jaar oud was. Ik had het toen ook laten verwijderen via een operatie. Je wordt gewoon verdooft dus je voelt er niet van. En ik heb er geen littekens aan overgehouden. Lah Jesefiek. Beslama.

lel3ariffia
19-09-2004, 19:21
O MIJ GOD, IK HEB ER NU 3 OP 1 OOG!!!! NIET TE GELOVEN. IK HEB VANDAAG EENTJE BIJ GEKEREN IN TOTAAL 3 . HELP ! WAT MOET IK DOEN!!!!

dreams
19-09-2004, 23:25
Origineel gepost door lel3ariffia O MIJ GOD, IK HEB ER NU 3 OP 1 OOG!!!! NIET TE GELOVEN. IK HEB VANDAAG EENTJE BIJ GEKEREN IN TOTAAL 3 . HELP ! WAT MOET IK DOEN!!!! het gaat wel weg gewoon ou medicijn en warmte aan ou oog doen. as je ziet dat het dan ni verdwijnt doe dan gewoon een operatie. het is niet zo erg hoor zo'n operatie. Je voelt er niets van.

inocente_chica
19-09-2004, 23:55
hey hallo..... ik heb er ook een, en die zit er al een paar maanden!!! Kan alleen geen operatie ondergaan, omdat ik aanstaande vrijdag ga trouwen. Maar gelukkig is het nauwlijks te zien, maaar het is zwaar klote!!! ik weet hoe jij je voelt. ciaoooooooo

lilchakir
23-09-2004, 09:47
Origineel gepost door dounia_marokaan ewa safiiii doe normaal hoor ik wil niet kattig overkomen maar wat operaties betreft is dit nietss vergeleken met wat ik heb moeten ondergaan wat ik jou wil adviseren haal hem weg mijn nicht haalt hem ook stteeds weg als ze er een krijgt aangezien het soms geen gezicht is als hij best klein moehiem thallw en doe rustig aan allemaal het steld ook niks voor als je een operatie hoort dan denk je gelijk aan het ergste ik heb zoiets jaren geleden ook gehad nou neem maar van mij aan dat het hels pijn deed en ik ben echt niet kleinzerig maar dad was gewoon het toppunt eenmaal prikken ik wist niet wat me overkwam ik was zo gespannen dat hij er nog maar eentje bij moest geven toen het verdoofd was bleek het opgedroogde troep te zijn ik heb hechtingen gekregen die zich zelf oplostte een maal de verdoving uitgewerkt toen begon de ellende ik kon mijn ene oog niet draaien of ik had aan de ander oog pijn na 24 uur mocht het verband er af en toen ik de spiegel keek heb ik heel hard geschreeuwd mijn oog was helemaal rood van de bloed uitstorting en heb 2 weken met een blauw oog gelopen het ergste was dat ik iedereen moest verklaren dat het door een ingreep kwam en niet door de vuist mohammed ali :zwaai:

miss_chaimae
24-09-2004, 21:36
Zit het gewoon echt in je oog:confused: Erg voor je:( 'k weet er niks van maar wens je veel beterschap. Allah ieshafiek:blauwkus: Chaimae..

lel3ariffia
05-10-2004, 14:36
ey lela nada mag ik vragen hoe je dat doet?? die mengsel.... ik heb namelijk al een afspraak gemaakt bij de ziekenhuis in november. dus ben benieuwd

lel3ariffia
07-10-2004, 17:16

ja sorry ik heb nog een vraag doe je dat mengsel in je oog waar het bultje zit of op het oog?? ben benieuwd

Pagina's : [1] 2 3