Bekijk originele versie : Habibi Maghribi
SOMIA_JEBLIA
24-12-2002, 23:05
hallo allemaal
alles goed?
wie van jullie kent de marokkaanse jongensgroep uit de schilderswijk "habibi Maghribi" ik ben een tijdje geleden naar een theater voorstelling geweest en dar hebben ze 2 nummers ofzo gespeeld en ik moet eerlijk ze zeggen ze kunnen wel zingen maar niet egt.......
maar wat ik wou zeggen is dat ik heb kaartjes voor een optreden van hun op 3 januarie alleen ik weet niet of ik wel moet gaan wat denken jullie is het de moeite waard?
greetz somia :zwaai:
SOMIA_JEBLIA
24-12-2002, 23:26
niemand?? :eek:
SweetRose
24-12-2002, 23:55
kweet het niet sorry
SOMIA_JEBLIA
25-12-2002, 00:15
Origineel gepost door zin 'n midar
kweet het niet sorry
geeft niet hoor lieverd :zwaai:
ik dacht dat ze best wel bekend waren maar niemand kent ze hier of jullie reageren gewoon niet :kwaad: :D
laboudanda
25-12-2002, 00:17
Origineel gepost door SOMIA_JEBLIA
hallo allemaal
alles goed?
wie van jullie kent de marokkaanse jongensgroep uit de schilderswijk "habibi Maghribi" ik ben een tijdje geleden naar een theater voorstelling geweest en dar hebben ze 2 nummers ofzo gespeeld en ik moet eerlijk ze zeggen ze kunnen wel zingen maar niet egt.......
maar wat ik wou zeggen is dat ik heb kaartjes voor een optreden van hun op 3 januarie alleen ik weet niet of ik wel moet gaan wat denken jullie is het de moeite waard?
greetz somia :zwaai:
Jah die ken ik.....ze waren echt goed man..vooral in het bakken van pannekoekjes met stroop enzooo....
HEH
BUH BYE!
BENTGHATAR
25-12-2002, 00:19
Ik heb ze 1 keer op tv gezien
SOMIA_JEBLIA
25-12-2002, 00:29
Origineel gepost door laboudanda
Jah die ken ik.....ze waren echt goed man..vooral in het bakken van pannekoekjes met stroop enzooo....
HEH
BUH BYE!
serieus deden ze dat gewoon tijdens het rappen :D wejooo dan ga ik zeker zijn de pannekoeken dan wel gratis en ik wil wel extraaaa stroop :D
maar je kent ze niet ;)
SOMIA_JEBLIA
25-12-2002, 00:31
Origineel gepost door BENTGHATAR
Ik heb ze 1 keer op tv gezien
en......
dei optreden die ik heb gezien lette ik niet egt op, ik had iets anders verwacht en was er niet bij me me hoofd, was in het volksbuurt museum of wie daar ook was id el fitr feest ;)
SOMIA_JEBLIA
25-12-2002, 12:33
weet jij het mischien :D
DePaRaBier
25-12-2002, 12:35
Laat ik het anders zeggen, als je mij meeneemt vin ik het goed om te gaan.......
SamiaGirl
25-12-2002, 12:41
sorry maar ik ken ze niet
SOMIA_JEBLIA
25-12-2002, 12:55
Origineel gepost door DePaRaBier
Laat ik het anders zeggen, als je mij meeneemt vin ik het goed om te gaan.......
hahha allemaal eigenbelang yek-----> politiek :D
maar je weet niet wie ze zijn?
wat zie ik nou rinqoen town
tetouanie wela?
;)
DePaRaBier
25-12-2002, 12:57
Doe maar alsof je neit weet wie ik ben, geen blok op msn, maar ignore op marokkoNL jek....:(
Origineel gepost door DePaRaBier
Doe maar alsof je neit weet wie ik ben, geen blok op msn, maar ignore op marokkoNL jek....:(
hahahahaha :D
Dag Noortje
:zwaai:
-Y-
DePaRaBier
25-12-2002, 13:01
Origineel gepost door Asri
hahahahaha :D
Dag Noortje
:zwaai:
-Y-
:p gekkie
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.