Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Marokaan zwaargewond na val van motorkap

knaleiland
16-09-2004, 23:04

UTRECHT - Een 20- jarige inwoner van Utrecht is gisteren zwaargewond geraakt, toen hij van de motorkap van een rijdende auto viel. Hij was daar waarschijnlijk voor de grap opgesprongen. De auto behoorde toe aan een 22- jarige vriend van het slachtoffer. Volgens de lezing van de bestuurder en ooggetuigen sprong de 20- jarige op de Marco Pololaan in Kanaleneiland voor de grap op de motorkap, op het moment dat de vriend even stopte op de rijbaan. Hij gebood het latere slachtoffer er weer af te springen, omdat auto’s achter hem ongeduldig begonnen te claxonneren. Toen zijn vriend weigerde van de kap te gaan, besloot de 22- jarige langzaam weg te rijden. In de bocht rechtsaf, naar de J. C Maylaan, zat de jongen nog steeds voorop de auto. Toen de wagen meteen daarop een weg naar links insloeg, moest hij loslaten. Volgens de politie kwam het slachtoffer met zijn hoofd ongelukkig op het wegdek terecht. Gisteravond laat was de toestand van de man zorgwekkend. De bestuurder van de auto wordt verder verhoord.

FAITHLESS
16-09-2004, 23:10
Heb het al op een andere topic gezegt , maar wie niet horen wil , moet maar voelen . Ik hoop dat hij genoten heeft van zijn ritje . Hoe kun je nou zo dom zijn , ga dan naar de kermis . Ik wens 'm wel van harte beterschap .

Cicatrice
16-09-2004, 23:12
wat ga je nou voor de grap op een motorkap springen :confused: vat dat niet :eek:

knaleiland
16-09-2004, 23:12
Origineel gepost door FAITHLESS128 Heb het al op een andere topic gezegt , maar wie niet horen wil , moet maar voelen . Ik hoop dat hij genoten heeft van zijn ritje . Hoe kun je nou zo dom zijn , ga dan naar de kermis . Ik wens 'm wel van harte beterschap . praat niet so a agjoer allah ie rahmoe deze jonge heeft het niet gehaald meskien

Cicatrice
16-09-2004, 23:14

Origineel gepost door knaleiland praat niet so a agjoer allah ie rahmoe deze jonge heeft het niet gehaald meskien :(

FAITHLESS
16-09-2004, 23:15
Origineel gepost door knaleiland praat niet so a agjoer allah ie rahmoe deze jonge heeft het niet gehaald meskien Oh man sorry , dat had ik niet begrepen . Allah i rahmoe

Huey
16-09-2004, 23:19
Tja... Dat is de evolutietheorie in uitvoering he. Survival of the Fittest, oftwel mensen die op een moterkap zitten van een rijdende auto vallen af.

Perez
16-09-2004, 23:33
Helaas verongelukken er nogal wat jongeren door stoer gedrag. Ze zien het gevaar van hun ondernemingen nog niet ten volle in. Het ergste is dat ze soms ook nog anderen mee het graf innemen door hun onvoorzichtigheid. Als ik m'n klassefoto's rondkijk dan mis ik zo al 2 jongens. Die beiden intussen zijn verongelukt. Dit gedrag hoort bij die leeftijd. De ene doet het meer dan de ander. Als (inmiddels) oudere zou ik ze wel wakker willen schudden en hen willen wijzen op de kwetsbaarheid van leven. Maar ach, zou het helpen? Ps. Hoe gaat het met die jongen? Leeft hij nog?

Cicatrice
16-09-2004, 23:34
Origineel gepost door Huey Tja... Dat is de evolutietheorie in uitvoering he. Survival of the Fittest, oftwel mensen die op een moterkap zitten van een rijdende auto vallen af. :moe:

Guy
17-09-2004, 00:03
tflippe man allah i rahmoe

XxIlHeMXx
17-09-2004, 00:06
allah y rahmoe en sterkte voor zijn ouders en die bestuurder meskin wie kon weten dat zo'n dom grapje tot dit leid:huil:

x_sweety_x
17-09-2004, 01:39
allah rahmoe :(

0rgoglio
17-09-2004, 01:54
Ina lilahi wa ina lilahi razji3oen. Helaas heeft deze jonge ex-aardsbewoner van Marokkaanse origine misschien voor de domste of beste op(ver)lossing gekozen...... 1. het was een goeie jongen maar door omstandigheden verkoos hij het foute pad. 2. hij is verlost van de fitna(rampspoed) die deze aarde zal kennen. Allah is Alwetend. Maar ik voel mee met de achtergebleven familieleden en vrienden. Verdriet dat niet altijd even verdrietig is.......ook verdriet verdiend een beloning. Wa salaamu 3alékum. Orgoglio