Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Antwerpen

Pagina's : [1] 2

Military_Minded
24-12-2002, 22:27

Ik ben pas geleden weer eens een keer naar Antwerpen gegaan.....en whahahhahahahhahahahahhaha.....die marokkanen daar kunnen zich echt niet kleden....shietttt maar wel respect voor de vrouwen....ik weet niet of het schijn was.....maar ik zag veel hoofddoeken....en bijna geen marokkaanse meisjes die in het centrum rondhangen...hier kunnen de nederlandse marocs nog wat van leren -P-

rahmona
24-12-2002, 22:29
Schijnbedriegd niet vergeten.........

Military_Minded
24-12-2002, 22:31
Origineel gepost door rahmona Schijnbedriegd niet vergeten......... daar was ik al bang voor :jammer:

rahmona
24-12-2002, 22:35
sorry kan het niet mooier maken dan het is......maar ben je meteen slecht als je als meisje in het centrum loopt?

Military_Minded
24-12-2002, 22:36

Origineel gepost door rahmona sorry kan het niet mooier maken dan het is......maar ben je meteen slecht als je als meisje in het centrum loopt? Tuurlijk niet, maar ik hoef hier niet te gaan uitleggen welke meisjes en ook jongens....ik bedoel....ofwel soms rahmona trouwens wanneer hoor ik wat van je??

rahmona
24-12-2002, 22:37
Nee dat weet ik ook wel, ik woon in Rotterdam zie veel om me heen gebeuren... en waar wil je over horen? sorry ben het vergeten.....heb ik je wat beloofd?

Military_Minded
24-12-2002, 22:40
Origineel gepost door rahmona Nee dat weet ik ook wel, ik woon in Rotterdam zie veel om me heen gebeuren... en waar wil je over horen? sorry ben het vergeten.....heb ik je wat beloofd? ben je het vergeten....shiettttt....laat dan maar :tranen: Rotterdam vind ik eigenlijk nog meevallen.....maar nogmaals het zijn de meisjes en vooral de JONGENS.....ik ben hier dus geen meisjes aan het aanvallen

rahmona
24-12-2002, 22:44
Nou maak je me echt nieuwsgierig wat ben ik vergeten? Ik denk dat meisjes vooral in het centrum hangen om problemen thuis uit de weg te gaan.......bij de jongen ligt het vaak aan verveling, denk ik

Military_Minded
24-12-2002, 22:45
Origineel gepost door rahmona Nou maak je me echt nieuwsgierig wat ben ik vergeten? Ik denk dat meisjes vooral in het centrum hangen om problemen thuis uit de weg te gaan.......bij de jongen ligt het vaak aan verveling, denk ik samengevat: Doelloos

rahmona
24-12-2002, 22:46
Yep, dat is het woord dat ik zocht maar je hebt het nog steeds niet gezegt...stuur maar een pm ofzo..ik wil het echt weten.....sorry ben heel nieuwsgierig:D

Military_Minded
24-12-2002, 22:48
Origineel gepost door rahmona Yep, dat is het woord dat ik zocht maar je hebt het nog steeds niet gezegt...stuur maar een pm ofzo..ik wil het echt weten.....sorry ben heel nieuwsgierig:D Ik houd je liever nog nieuwsgierig....dan kun je na iets uitkijken....bij de volgende marokko.nl ontmoeting

rahmona
24-12-2002, 22:51
Weet je wat nieuwsgierigheid doet met mensen? - je kan niet slapen - heb de volgende dag wallen van hier tot tokio - chagerijnig - je gaat mensen stalken simpelweg je draaid door:D

Military_Minded
24-12-2002, 22:52
Origineel gepost door rahmona Weet je wat nieuwsgierigheid doet met mensen? - je kan niet slapen - heb de volgende dag wallen van hier tot tokio - chagerijnig - je gaat mensen stalken simpelweg je draaid door:D hahahahah....en dat allemaal voor mij WOW

rahmona
24-12-2002, 22:55
Lach jij maar...... o wacht ik denk dat ik het weet......heeft het iets te maken met je topicje dat is weggehaald? Marokko.nl is haraam?

Military_Minded
24-12-2002, 22:56

ik weet het niet meer....ben het vergeten....maarre ik ga ervandoor CIAO

Pagina's : [1] 2