Bekijk originele versie : 3 jan naar brabanthalen
Hallo marokc gekkies
Ik ga denk ik 3 januari naar dat feest in Den Bosch.......................maar wil wten wie er nog meer na toe gaat...........zelf ben ik nog noooit naar zo'n marokaans feest gegaan............dus wil wel effe weten wie er allemaal komen en of het gezellig wordt.....................zelf ben ik super gezzeliie :D :D
bye bye :zwaai:
camiliaa
24-12-2002, 22:22
WELKEEEEEEEEE WAAAAAAAAAAAAAAAAR??????????????????
Military_Minded
24-12-2002, 22:22
Origineel gepost door Nesma
Hallo marokc gekkies
Ik ga denk ik 3 januari naar dat feest in Den Bosch.......................maar wil wten wie er nog meer na toe gaat...........zelf ben ik nog noooit naar zo'n marokaans feest gegaan............dus wil wel effe weten wie er allemaal komen en of het gezellig wordt.....................zelf ben ik super gezzeliie :D :D
bye bye :zwaai:
misschien kom ik ook :rolleyes: :rolleyes:
camiliaa
24-12-2002, 22:24
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRR HOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE ??????????????????
hahahaha leuk meer mensen zijn dus geinterseerd maar het is dus 3 januari in Den bosch maar asl je boven aan deze site kijkt zie je een zwart vlak dat het aan geeft
waar dan???????????????// me oom zei ook in Den Bosch
hahhah oke dan maar dat zien we dan wel ............maar zo te zien gaat er niet veel he
MissChica
24-12-2002, 22:54
Ik weet wel dat er 5jan in leiden een word gegeven ipv den bosch of zo iets hoorde ik dat die van den naar leiden werd verplaats ?
MissChica
24-12-2002, 22:56
Ohjaa sen haji en najat ataboe ( k weet nie hoe je haar naar schrijft ) enne khalid bananni komt enne nog meer hahaahahah
ja dat feest maar in leiden in het 30 december
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.