Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Mmm lekker mondje!

Pagina's : [1] 2 3

Naizah
16-09-2004, 17:16

Hoe goed verzorg jij je gebit? Ga je graag naar de tandarts of ben je eerder bang voor de tandarts? Misschien zijn er zelfs wel mensen met een kunstgebit...Schrijf het gewoon! Of heeft iemand wel eens iets ergs of iets heel erg pijnlijks meegemaakt? Ik ben benieuwd.

donjuanM
16-09-2004, 21:52
ik heb nog nooit een gaatje gehad. knap he.

tonk
16-09-2004, 22:00
Vol gaten en vullingen is overdreven, vier gevulde gaatjes. Sinds een jaar of 2 ga ik heel trouw, na een periode van ongeveer 10 jaar dat ik helemaal niet geweest ben! Reden: kiespijn door afgebroken vulling, maar verder had ik na die 10 jaar niks. Viel me reuze mee.

Peej
16-09-2004, 22:03
Ik krijg volgende week een kroon en in november wordt er weer een gezet. Helaas niet de beste tanden, maar het kan er mee door. Maar met drie kronen voel ik me wel erg koninklijk.

Cicatrice
16-09-2004, 22:36

kheb geen enkel gaatje, nog nooit gehad ook :D de kaakchirurg heeft mn hoektanden en verstandkiezen eruit moeten snijden, dat was wel auw en toen ik klein was werd mn melkkies getrokken omdattie gespleten was en kwam die tandarts met zown ouderwetse lange spuit die iets krom buigt....zown buigzame naald...het zag er enger uit dan dat het voelde, maar ik gilde wel :o

DownloadMe
16-09-2004, 23:34
oww goed dat je het zegt, moet weer een afspraak maken voor de halfjaarlijkse controle ... ugh

mihan
16-09-2004, 23:35
Nooit veel last gehad van mijn tanden tot afgelopen jaar heb ik altijd pijn gehad bij injecties in mijn tandvlees, afgelopen jaar dus was ik in het buitenland en heb daar een ongelovelijke luxe behandeling gehad, voor het eerst in mijn leven een injectie in mijn tandvlees gehad dat niet pijn deed. De dienstdoende tandarts vertelde mij dat een injectie in je tandvlees helemaal geen pijn mag doen en dat ik een nieuwe tandarts moet nemen in nederland. Schijnt dus dat de Nederlandse Tandartsen niks voorstellen, je kan beter je tanden laten doen door een Iranees in een cafeetje

0rgoglio
17-09-2004, 02:30
Wat is dit voor een kankergaar topic?! What the fuk, dadelijk komt er een halfzolige kaaskop even vertellen dat zijn gebit geel van kleur is geworden van het blowjobben! Orgo......privacy is belangrijk, 'mensen'! :D

a3ir
17-09-2004, 09:45
Origineel gepost door Peej Maar met drie kronen voel ik me wel erg koninklijk. :hihi:Heb jij der zo eenhttp://img13.exs.cx/img13/2659/CARY47FH.jpg

R0osje
17-09-2004, 09:45
Een tijdje geleden 4 verstandkiezen weggehaald. Dit is niet te beschrijven... zooooooooooooooooooo pijnlijk! Maar voor de rest vind ik tanden en gebit heel belangrijk... probeer het zo goed mogelijk te onderhouden... gebruik goeie tandpasta, flos elke dag, spoel met speciale mondwater... probeer zoete drank te vermijden... en poets soms zelfs na elke maaltijd.. Dus ik heb over het algemeen een gezond, goed gebit... en ben er trots op.. :)

Pista
17-09-2004, 13:15
Ik denk dat ik ook maar eens langs de tandarts passeer. :D http://www.enexus.com/gumdisease/graphics/Gums4.jpg :D

DownloadMe
17-09-2004, 14:03
Origineel gepost door BertvdG Bert Gatver Bert. Wil helemaal niet weten wie/wat er allemaal op visite is geweest in jouw mond.

naadje83
17-09-2004, 15:54
Helemaal in orde, niets mis mee.

DownloadMe
17-09-2004, 20:39
Origineel gepost door BertvdG Geachte DownloadMe, U verkeerd in dezelfde toestand als de erotische moderator Barca. doch kan ik niet verder op u ingaan, daar ik anders gebanned word. Ik ga mijzelf ontlasten nu. Bert Owwww Bert! Dat wil ik toch helemaal niet weten. Nou zie ik dat beeld de hele avond voor me. Thanks a lot ;)

AlZawahiri
18-09-2004, 00:14

Dit hoort bij onzinhoekje. Wie is er nou geintereseerd in andermans gebit! lijpe mensen.

Pagina's : [1] 2 3