Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : 24 uur later komt de baby

ManZonderVrouw
16-09-2004, 17:02

Ik heb medelijden met vrouwen die dan moeten persen,bij sommigen gaat het makkelijk bij de anderen zeer moeilijk ,sommigen krijgen prik,weer anderen via keizersnee ....maar ManZonderVrouw die kwam pas 24 uur later..ik was tegelijk 18 kilo :D dames ben je niet ben op de dag waneer je weet "moment komt er aan" ?

zina_sohela
16-09-2004, 17:09
bahhhhhhhhhh moet er niet aan denken aan al die pijn pffffff k schreeuw iedereeen doof denk ik

Metalsiarachida
16-09-2004, 17:10
Origineel gepost door ManZonderVrouw Ik heb medelijden met vrouwen die dan moeten persen,bij sommigen gaat het makkelijk bij de anderen zeer moeilijk ,sommigen krijgen prik,weer anderen via keizersnee ....maar ManZonderVrouw die kwam pas 24 uur later..ik was tegelijk 18 kilo :D dames ben je niet ben op de dag waneer je weet "moment komt er aan" ? Tuurlijk ben je daar wel bang voor.Waaah als ik daar aan denk maar ja eigenlijk hoef je helemaal niet bang te zijn want als je moeder het ook goed gelukt is waarom jij dan niet toch :) Maar je moet altijd aan Allah swt denken en inchaalah komt het goed.

Metalsiarachida
16-09-2004, 17:11
'Mijn zus mocht na 4 uurtjes al weg!!!

laylaatje
16-09-2004, 17:11

ja ik ga zeker bang zijn en pijn lijden maarja je krijgt er wel iets heel moois voor terug..

EZELHOOFDEN
16-09-2004, 17:13
Origineel gepost door ManZonderVrouw Ik heb medelijden met vrouwen die dan moeten persen,bij sommigen gaat het makkelijk bij de anderen zeer moeilijk ,sommigen krijgen prik,weer anderen via keizersnee ....maar ManZonderVrouw die kwam pas 24 uur later..ik was tegelijk 18 kilo :D dames ben je niet ben op de dag waneer je weet "moment komt er aan" ? JA erg is dat he,heb het zelf gelukkig nog niet meegemaakt,maar heb wel me ezel geholpen met de zwangerschap..Het was een hele bijzondere ervaring

ManZonderVrouw
16-09-2004, 17:18
Dames is het verplicht om je man bij te hebben bij je bevalling ? je weet Marokkaanse mannen gaan liever niet naar zo iets, maar zou je dat op prijs stellen of zeg je laat maar hoef niet

MocrowGirlBella
16-09-2004, 22:34
Origineel gepost door ManZonderVrouw Dames is het verplicht om je man bij te hebben bij je bevalling ? je weet Marokkaanse mannen gaan liever niet naar zo iets, maar zou je dat op prijs stellen of zeg je laat maar hoef niet het is niet verplicht en bij mij is het : laat maar hoef niet :hihi:

Zitoena
16-09-2004, 22:38
Origineel gepost door ManZonderVrouw Dames is het verplicht om je man bij te hebben bij je bevalling ? je weet Marokkaanse mannen gaan liever niet naar zo iets, maar zou je dat op prijs stellen of zeg je laat maar hoef niet sjoow hij moet er echt wel bij zijn...om in z'n handen te knijpen..en te schreeuwen....enne te laten zien hoeveel ik lijd...hihihi..

zoethoutje
16-09-2004, 22:58
Origineel gepost door ManZonderVrouw Dames is het verplicht om je man bij te hebben bij je bevalling ? je weet Marokkaanse mannen gaan liever niet naar zo iets, maar zou je dat op prijs stellen of zeg je laat maar hoef niet Was het ook verplicht toen je met haar naar bed ging? Néé hé! Deed je toen met alle plezier! Wel ga nu met haar mee en steun haar! :kwaad: En natuurlijk stelt ze dit op prijs: stel je voor: je ligt daar met benen wijd open, met pijn die je je niet kan voorstellen, niet wetend wat er zal gebeuren.... wil je dan niet iemand bij je? :rolleyes:

Zitoena
16-09-2004, 23:14
exactly!!!