Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : hoofdoek

fesi
24-12-2002, 21:48

Hee wat vinden jullie van meiden zonder hoofdoek, we zijn tenslotte moslims en in de koran staat dat het haram is zonder hoofdoek naar buiten te gaan wat vinden jullie hiervan

mocro_souhaila
24-12-2002, 22:00
ik zal mijn mening hierover geven... ik vindt dat een meisje hoofdoek moet doen wanneer ze eraan toe is... ze moet het met haar hart doen en niet omdat iemand anders het zegt... ze moet hem voor Allah doen en niet voor bijv. haar ouders...... en trouwens ik vindt het precies hetzelfde als dat een man geen baard doet.. want in de koran staat ook dat de man het haar op zijn gezicht moet laten.. dan is er nog enig verschil tussen man en vrouw... wat ik nog wil zeggen tegen de meisjes die nog geen hoofdoek doen: doe het als je er klaar voor bent.. en doe het met heel je hart...

El_Cameleone
24-12-2002, 22:02
SLLLLLLLLLLLLlllllllllllllllllrrrrrrrrrrppppp :p EL CamEleOne Wil Een Fatima met Snor en Hoofddoek!! :stout:

PerfectTangawia
24-12-2002, 22:22
Origineel gepost door Mustapha AA je kan een hoofddoek dragen en je zo gedragen: WIE HEEFT JE DAT GESTUURD.... ??? TANGAWIA

mocro_souhaila
24-12-2002, 22:22

maar als je hoofddoek draagt en je op die manier gedraag... doe je hem toch niet met je hart??????????????????

fesi
24-12-2002, 22:27
Luister ik weet niet wie dat is maar dit is bulschit. Maar een baard is een soena dat moet niet. Maar een meisje moet wel hoodoek dragen kijk effe beter in de koran wil je

dunyaatje
24-12-2002, 22:59
draag sinds vandaag de hoofddoek, ben er heel blij:) alhamdoulillah heb ik de stap gezet en inderdaad je moet het alleen voor jezelf en allah (swt) doen... voor niemand anders... ma3assalama

missgirl
25-12-2002, 20:09
En als je baard nou niet groeit en verder een goed persoon bent, ga je dan ook niet naar de hemel

Nounousa
25-12-2002, 20:15
Origineel gepost door missgirl En als je baard nou niet groeit en verder een goed persoon bent, ga je dan ook niet naar de hemel het gaat om je nija, je imaan Je bedoeling Als je bedoeling is om een baard te laten groeien, dan telt het voor ALLAH( swt ) (INSHALLAH) net alsof je gewoon een baard hebt...