Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : meisjes zonder hoofdoek

Pagina's : [1] 2

fesi
24-12-2002, 21:44

Hee jongens wat vinden jullie van meiden zonder hoofdoek en graag sereuse reacties, het staat in de koran geschreven wat vinden jullie hiervan :cool:

MissChica
24-12-2002, 23:06
Ik vind meisjes zonder hoofddoek dat is hun eigen beslising en misschien mag ik dan wel geen jongen zijn maar tog reageer ik er op hihihi en inshallah ga ik ook hoofddoek doen maar nu nog nie ik ben er nog nie klaar voor

laboudanda
24-12-2002, 23:12
zie ondertekening van miss Chica meer info? surf shnel shnel naar : http://www.maroc-chicks-zonder-hoofdoek.nl

laboudanda
24-12-2002, 23:23
Origineel gepost door fesi Hee jongens wat vinden jullie van meiden zonder hoofdoek en graag sereuse reacties, het staat in de koran geschreven wat vinden jullie hiervan :cool: Wat vinden jullie van mannen zonder lange baard en Cake-muts? Buh bye!

Tnawie
24-12-2002, 23:24

Origineel gepost door fesi Hee jongens wat vinden jullie van meiden zonder hoofdoek en graag sereuse reacties, het staat in de koran geschreven wat vinden jullie hiervan :cool: leef en laat leven...een moslim ben je met jou hart

AdamX
24-12-2002, 23:25
een hoofddoek zegt niet veel, maar de karakter van het meisje

SOMIA_JEBLIA
24-12-2002, 23:33
Origineel gepost door AdamX een hoofddoek zegt niet veel, maar de karakter van het meisje mooi gezegd niks aan toe te voegen :zwaai:

-xxx-Rachida
24-12-2002, 23:36
De hijaab zegt iets over het karakter van het meisje:rolleyes:

-xxx-Rachida
25-12-2002, 00:12
Een "echte" hijaab zegt wel degelijk iets over jou karakter....je kiest ervoor om een hijaab te dragen....omdat het op de eerste plaats in de Koraan staat beschreven......als je het niet kunt/wilt dragen moet je zelf weten.....en het is niet EEN doek....het heet HIJAAB.....als je hiervoor kiest moet je jouw gedragingen ook aanpassen.......met andere woorden: jouw karakter......duzzzzzzzzzz:rolleyes:

Lady_moi
25-12-2002, 00:26
rachida ik ben zo trots op je :huil: je verrast me keer op keer

Brownsugar
25-12-2002, 00:39
Origineel gepost door -xxx-Rachida Een "echte" hijaab zegt wel degelijk iets over jou karakter....je kiest ervoor om een hijaab te dragen....omdat het op de eerste plaats in de Koraan staat beschreven......als je het niet kunt/wilt dragen moet je zelf weten.....en het is niet EEN doek....het heet HIJAAB.....als je hiervoor kiest moet je jouw gedragingen ook aanpassen.......met andere woorden: jouw karakter......duzzzzzzzzzz:rolleyes: gedragingen en karakter wel degelijk vanelkaar verschillen

-xxx-Rachida
25-12-2002, 01:25
Gedragingen vormen deels je karakter.......als je van nature spontaan bent veranderd dat niet....je past het aan....snappieeeee;) Thx My lady_moi:blauwkus:

Samiratoen
25-12-2002, 01:49
Origineel gepost door Tnawie leef en laat leven...een moslim ben je met jou hart :goedzo:

Letizia
25-12-2002, 10:05
TnAwie, mooi gezegd.... er zijn meiden die ik ken zonder hoofddoek maar zijn zeker wel een goeie moslim, en vooral in hun hart en das het belangrijkste. Ik kan begrijpen dat een hoofddoek veel serieuzer of wat dan ook overkomt....maar neem van mij aan, dat tegenwoordig maar al te veel meisjes daar gebruik van maken ! ik ken meiden en die dragen een hoofddoek.....maar die zijn niet zo goed bezig als die meiden zonder hoofddoek ! IK bedoel maar, soms zegt het wel wat over je, maar soms ook niet. Maar uiteindelijk kan alleen Allah swt. over ons oordelen.....

sahraouiaa
25-12-2002, 10:26

Als moslima zijnde moet je gewoon een hidjaab dragen. Zoals je als moslimzijnde ook moet bidden. Dus ik begrijp niet waarom er zo makkelijk gedaan wordt over de hidjaab. JE KUNT DE KORAN NIET TEGEN SPREKEN

Pagina's : [1] 2