Bekijk originele versie : Char
heej
wat vinden jullie van die programma?
:zwaai:.
hahahaha :D
Ik zat ook net ff 5 minuten te kijken.
Maar ik denk dat wij als moslims er niet in mogen geloven, of wel?
Allah ou a3lam.
Origineel gepost door Hyba
heej
wat vinden jullie van die programma?
:zwaai:
Vind 'r ontzettend goed, zou wel een keer willen dat ze mijn toekomst voorspelt.
Origineel gepost door Tifah
Vind 'r ontzettend goed, zou wel een keer willen dat ze mijn toekomst voorspelt.
Ben jij BlonT ?? :D
-xxx-Rachida
24-12-2002, 23:48
daar gaat ie weer:rolleyes:
Leipemocro
24-12-2002, 23:53
Wallah dat wijf is eng man.Ik had haar voor het eerst bij Kevin masters gezien.Er zijn zoveel mensen die beweren dat ze herlderziend zijn en al die bullshit,maar van haar begin ik het steeds meer te geloven man. Heb nadat programma haar boek gelezen en ik weet niet wat ,maar ik begin er gewoon in te geloven :confused: Wallah mensen hersensspoelen je gewoon :D Wie had haar toen gezien in kevin masters ??????
Thalla :zwaai:
Origineel gepost door -xxx-Rachida
daar gaat ie weer:rolleyes:
Waar gaatie heen? :D
Al3afriet
P.s. kijk je wel naar links en rechts tijdens ut overlopen...;)
-xxx-Rachida
24-12-2002, 23:56
2 x links en twee x rechts:D al3afriet:rolleyes:
Origineel gepost door -xxx-Rachida
2 x links en twee x rechts:D al3afriet:rolleyes:
:D
Ik hoef toch nieh je handje vast te houden hé...:D
Al3afriet
Tifah,
Heb je iemand in je familie die zn naam begint met N?...nee? okey M? ja?...Okey...Heeft hij een neus? ...en een mond?ja?...Okey...O jeee...ik voel zn aanwezigheid....Tifah...Hij waakt over je ....Ja ik heb een conversatie met hem... Hij zegt dat je zn sokken moet teruggeven?...
:maf:
-Y-
Glimlachje
25-12-2002, 02:18
jaaa ik heb het ook gezien maar keek ondertussen naar de film Matilda ook leuk hahahahaha:zwaai:
Origineel gepost door Asri
Tifah,
Heb je iemand in je familie die zn naam begint met N?...nee? okey M? ja?...Okey...Heeft hij een neus? ...en een mond?ja?...Okey...O jeee...ik voel zn aanwezigheid....Tifah...Hij waakt over je ....Ja ik heb een conversatie met hem... Hij zegt dat je zn sokken moet teruggeven?...
:maf:
-Y-
Hahaha!! Mijn berichtje is ook sarcastisch bedoeld. Lees vb. boven van Asri. :D
Origineel gepost door doc25
Ben jij BlonT ?? :D
LichtblonT... vraag me af of Char me daarvan kan afhelpen. :D
LichtblonT... vraag me af of Char me daarvan kan afhelpen. :D
geverfd of puur ? :D
in marokko zitten ook heel veel van die vrouwtje's al hoceima,binieboerias,boekidan,mnoud,tanger>>>>zit er vol mee alleen de meeste zijn gewoon bedriegsters...en ga zo maar door...
=emsoem=
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.