Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Oksels??

Rabat1
16-09-2004, 11:05

ik scheer mijn oksels wekelijks, maar alleen is mij nu opgevallen dat mijn oksels aan de buitenzijde donkerder van kleur is geworden dan mijn normale kleur weet iemand hoe dit komt en wat ik eraan kan doen?

miss_rif21
16-09-2004, 11:59
heb ik ook dat is gewoon omdat we het scheren! en bij scheren komen de haartjes dikker en donkerder terug! vandaar dat het donker uitziet

Rabat1
16-09-2004, 13:51
Origineel gepost door miss_rif21 heb ik ook dat is gewoon omdat we het scheren! en bij scheren komen de haartjes dikker en donkerder terug! vandaar dat het donker uitziet Maar het zijn niet de haren die donkerder worden, wel mijn huid vlak naast mijn oksels. is dat ook bij jou? Als je in de spiegel kijkt dan zie je duidelijk langs beide oksels zo'n donkere plek, echt vies

Manwa
17-09-2004, 16:20
ik heb gehoord dat je er citroen op moet smeren dan gaat dat weg maar het komt inderdaad door scheren je kan beter maar gaan epileren of harsen

anoniempjee
17-09-2004, 16:25

Origineel gepost door Manwa ik heb gehoord dat je er citroen op moet smeren dan gaat dat weg maar het komt inderdaad door scheren je kan beter maar gaan epileren of harsen Dus gewoon citroensap erop smeren gaat dat niet prikken. BEslamaaa :zwaai:

Manwa
19-09-2004, 21:57
Origineel gepost door anoniempjee Dus gewoon citroensap erop smeren gaat dat niet prikken. BEslamaaa :zwaai: nee met een citroenschijfje in oksels wrijven hoevaak ofzo weet ik niet?? ik heb het maar ook ergens gehoord

Rabat1
20-09-2004, 16:46
Origineel gepost door nadiaa_ka Hoi Dames Ik had hetzelfde probleem , Ben dus hiervoor naar de DOKTER geweest Die had me verteld dat dit iets normaals was en dat ik me er niet zo druk over hoefde te MAken DUS MEID dont Worry!! heb je dat nu nog, of heb je er iets voor gedaan waardoor het is verdwenen?? Zo ja, wat heb je ervoor gedaan? Shokran