Bekijk originele versie : meisjes en de jongens
Ten eerste jongens, kijken jullie maar eerst naar je eigen voor dat je andere mensen gaan beoordelen, want daar wordt je zelf niet beter van, en de meiden die je hierop aanspreekt worden door zo'n bericht nog erger, hoe dan ook als je wilt dat de meiden die slecht bezig zijn beter worden, moet je rustig met ze gaan praten en niet uitschelden en iedereen over 1 kam te sche :zwaai: ren
camiliaa
24-12-2002, 21:09
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaa
AngeliNora
24-12-2002, 21:13
Hieliemaal Mie Ieens A Fesi Djalna
SweetRose
24-12-2002, 21:15
Denk je nou dat ze dat gaan doen? :rolleyes: ik hooop natuurlijk van wel..maar ja..zo'n mensen bestaan nou eenmaal :jammer:
:zwaai:
miss_arif
25-12-2002, 11:48
Origineel gepost door miss_esma
TOPPERTJEEEEEEEE!!
Eindelijk iemand van het mannelijke geslacht met ons eens is en die er dan gelijk wat over zegt El Hamdoliah. :)
ja hé,dat werd tijd!!! :)
naoual_tangawia
25-12-2002, 12:04
Origineel gepost door fesi
Ten eerste jongens, kijken jullie maar eerst naar je eigen voor dat je andere mensen gaan beoordelen, want daar wordt je zelf niet beter van, en de meiden die je hierop aanspreekt worden door zo'n bericht nog erger, hoe dan ook als je wilt dat de meiden die slecht bezig zijn beter worden, moet je rustig met ze gaan praten en niet uitschelden en iedereen over 1 kam te sche :zwaai: ren
Eindelijk iemand met hersenen.....en geen voorbarig persoon!!!!
Mustapha aa kan nog wat van je leren!!!
topper!!!! :zwaai:
DePaRaBier
25-12-2002, 12:14
`kdenk dat je gelijk heb, khoef je post niet meer te lezen denk ik....
DePaRaBier
25-12-2002, 12:24
Origineel gepost door Timoucha
:giechel: en wie is er nu cynisch?
Don ask me, `kben geen zwartkijker.....:)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.