Bekijk originele versie : Vrouw Bestormt Kapsalon met Bijl (Amsterdam)
Vrouw bestormt kapsalon met bijl 23-12-2002
Een boze vrouw is maandagmiddag een kapsalon aan de Amsterdamse Haarlemmerdijk binnengestormd met een bijl. Ze was ontevreden over haar kapsel en liet dat merken door twee spiegels kapot te slaan en personeelsleden te bedreigen. Wie de vrouw is, is nog onbekend, zegt voorlichter Nurhan Akkarpuz van de Amsterdamse politie. De kapper heeft aangifte gedaan van het incident.
De vrouw was vorige week nog naar alle tevredenheid geknipt, maar bedacht zich. Ze kwam de kapsalon binnen en eiste haar geld terug. De kapper bood aan het kapsel te herknippen, maar daar voelde ze niets voor en verliet de zaak. Later kwam ze terug met de bijl en bewerkte de spiegels. Of ze haar geld terug heeft gekregen, is niet bekend.
[Copyright 2002, Novum]
Kijk eens wat vaker in de spiegel van de kapper...:hihi:
Al3afriet
hahaahhaha die kapsalon is vlakbij m'n buurt, das lachen man
was zeker m'n buurvrouw :D
Nourdin22
24-12-2002, 21:15
DON T MESS WHIT MY HAIR ERGENS HAD ZE WEL GELIJK HOOR ALS EEN KAPPER MIJ HAAR FOUT KNIPT WORDT IK OOK WEL BEETJE BOOS :D
zoo.. allatief!
hmmm, misschien eigenlijk best een goed idee..
beppie_truus
30-12-2002, 13:46
mischien hadden ze haar het verkeerde kapsel gegeven :D :D
C_warrior
30-12-2002, 16:02
misschien zagen ze niet de onderscheid tussen een man en vrouw en hebben ze haar een man kapsel gegeven
beppie_truus
30-12-2002, 16:03
of mischien zat ze verkeerd om in de stoel
OoooOOOoooops. Ik wist wel dat A'dammers raar waren.
Hiern tussn de kippn en de koeinn heb ie enkel degelijke mensn.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.