Bekijk originele versie : De Waarde Van Asalaam Aleikom warahmatoellahi Wa Barakotoeh
BENTGHATAR
24-12-2002, 20:51
Salaam mensen,
Mischien kennen jullie deze hadith al:
"Imraan bin Hoesain (moge Allah tevreden met hem zijn) zei: `Een man kwam naar de boodschapper van Allah (Allah’s vrede en zegen zij met hem) en zei: Assalaamoe ‘Alaikoem. De boodschapper van Allah (Allah’s vrede en zegen zij met hem) groette terug en de man ging zitten. Hij (Allah’s vrede en zegen zij met hem) zei:`Deze man heeft de zegening van tien (goede daden) verdiend`. Een ander kwam en zei: Assalaamoe ‘Alaikoem wa rahmatoellah. Hij (Allah’s vrede en zegen zij met hem) beantwoordde zijn salaam en de man nam zijn plaats. Hij (Allah’s vrede en zegen zij met hem) zei: ` Deze man heeft twintig verdiend`. Een derde persoon kwam en zei: Assalaamoe ‘Alaikoem warahmatoellahi wa barakatoeh. De profeet (Allah’s vrede en zegen zij met hem) beantwoordde zijn salaam en hij ging zitten. De boodschapper van Allah (Allah’s vrede en zegen zij met hem) zei: `Deze man heeft dertig verdiend.` (Aboe Dawoed en Tirmidhi; volgens imaam Tiermidie hadith hassan).
Dus mensen jullie weten wat jullie nu moeten zeggen als jullie vrienden/ooms/tantes/neven en nichten tegenkomen.............. :)
BENTGHATAR
24-12-2002, 20:57
Origineel gepost door Dunnia
Standaard..
:goedzo:
berbertje00
24-12-2002, 21:06
ik zeg meestal gewoon: assalaamoe alaikoem,
maar bedankt voor het zeggen, ik ga het in het vervolg helemaal zeggen, als ik het niet vergeet
BENTGHATAR
24-12-2002, 21:09
Origineel gepost door AdamX
Asalamo alykom
Jaaaaaaaaah en dan.....
Je moet het afmaken adamX
BENTGHATAR
24-12-2002, 21:11
Origineel gepost door berbertje00
ik zeg meestal gewoon: assalaamoe alaikoem,
maar bedankt voor het zeggen, ik ga het in het vervolg helemaal zeggen, als ik het niet vergeet
JE moet gewoon aan mij denken..........dan vergeet je het nooit..... :D
berbertje00
24-12-2002, 21:20
Origineel gepost door BENTGHATAR
JE moet gewoon aan mij denken..........dan vergeet je het nooit..... :D
haha, ja het heeft geholpen heb het net tegen mijn moeder gezegd,
nu ga ik het nooooooooooooooooooit meer vergeten allemaal dankzij jou, hoe moet ik je bedanken :D
dikke zoen
BENTGHATAR
24-12-2002, 21:33
haha, ja het heeft geholpen heb het net tegen mijn moeder gezegd,
nu ga ik het nooooooooooooooooooit meer vergeten allemaal dankzij jou, hoe moet ik je bedanken :D
dikke zoen
HMMMM omdat jij zo'n goede vriendin bent van mij waarmee ik kan lachen en huilen, zou ik graag 100 euro wilen hebben, een vriendenprijsje......lief he........ :D
berbertje00
24-12-2002, 21:36
Origineel gepost door BENTGHATAR
HMMMM omdat jij zo'n goede vriendin bent van mij waarmee ik kan lachen en huilen, zou ik graag 100 euro wilen hebben, een vriendenprijsje......lief he........ :D
jaja, zoveel heb ik niet :rolleyes:
Maar misschien willen de leden bij het kletshoekj wel wat aan mij lenen, wffe een topic openen haha
verveel me, dus........................
ps: jij bent echt veel meer waard dan die 100 euro, tis maar dat je het weet
BENTGHATAR
24-12-2002, 21:40
jaja, zoveel heb ik niet :rolleyes:
Maar misschien willen de leden bij het kletshoekj wel wat aan mij lenen, wffe een topic openen haha
verveel me, dus........................
ps: jij bent echt veel meer waard dan die 100 euro, tis maar dat je het weet
ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh wat lief.......... :Iluvu:
JIj bent gewoon niet uit te drukken in geld, jij bent ook veel meer waard dan een paar papertjes van 100, die papiertjes gaan weg, maar jij blijft altijd........ :Iluvu:
berbertje00
24-12-2002, 21:44
aaaaaaaaaaaaaaaaah lieverd :Iluvu: to
Ohja kijk eens bij het kletshoekje, er is al geld binnengekomen, aardig van die mensen he!!!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.