Bekijk originele versie : Collegegeld omhoog, en de oude lullo moet zelf financieren
ambition
16-09-2004, 00:15
Het Collegeld gaat volgend jaar met 100 euro omhoog!
Studenten over de 30 jaar hebben geen recht meer op studiefinanciering.
In de gezondheidszorg wordt een no-claimkorting van 250 euro per jaar ingevoerd voor ziekenfondspatiƫnten: wie niet naar de dokter gaat krijgt dat geld terug.
Ik ga emigreren naar Duitsland.
Ps. wat vinden jullie hier nou van? Ik erger mij kapot aan het feit dat er alleen nog maar bezuinigd word op de kenniseconomie.
ZeYNeP_Z
16-09-2004, 00:21
Ik vind het ronduit belachelijk.
Het lijkt wel alsof ze willen zeggen dat alleen mensen met voldoende geld op zak kunnen studeren en de rest het maar zelf moeten uitzoeken.
Nederland moet eens normaal doen.Ik ken iemand die HONDENBELASTING betaalt terwijl hij geeneens een hond heeft!
Dat zeg ik, Nederland is GEK! :D
Nou, aan jouw kennis van de Nederlands taal zullen de Duitsers nog een harde dobber hebben.
Jouw onderwerp hoort bij studie. Of bij zeuren. Zoek een krantenwijk.
Scottie.
ambition
16-09-2004, 00:26
Origineel gepost door mirage
Heel leuk die kenniseconomie maar waarom zou de overheid eigenlijk opleidingen moeten betalen, dat moeten de ouders van de studenten gewoon zelf doen...
Niet iedereen heeft een pappie en een mammie :rolleyes:
ambition
16-09-2004, 00:27
Origineel gepost door Scottie
Nou, aan jouw kennis van de Nederlands taal zullen de Duitsers nog een harde dobber hebben.
Jouw onderwerp hoort bij studie. Of bij zeuren. Zoek een krantenwijk.
Scottie.
En jij hoort bij het grof vuil. :zwaai:
Cicatrice
16-09-2004, 00:30
Origineel gepost door ambition
Niet iedereen heeft een pappie en een mammie :rolleyes:
of een vaderrrrr met een heel groot bedrijf, en niet iedereen wordt in de grachtengordel geboren, en niet iedereens ouders betaald school en boeken geld (oh sorry, college geld heet dat he?), ik vind het inderdaad een schande als je bedenkt dat figuren zoals Rutte zelf 7 jaar over hun studie hebben gedaan. In de goede oude tijd was de studie gemiddeld 6 jaar, hebben ze ingekort naar 4 jaar. Heel veel onderwerpen worden er al doorheengejast: kwalitatief is het onderwijs al achteruit gegaan. Nu ook kwantitatief, dus kortom: minder mensen, leren minder. Wel zo goed voor de portomonnee van het Torentje.
ambition
16-09-2004, 00:31
Gaat die student het toch lekker zelf betalen.... gewoon beetje bij-h0eren
Heb jij zeker ook gedaan?
Of liet je dat aan en ander toe?
Of heb je niet gestudeerd?
Cicatrice
16-09-2004, 00:31
Gaat die student het toch lekker zelf betalen.... gewoon beetje bij-h0eren
ok, misschien een beetje gefrustreerd dat je zelf nooit hebt kunnen studeren wegens geestelijke incompetentie :D
ambition
16-09-2004, 00:32
Origineel gepost door Cicatrice
ok, misschien een beetje gefrustreerd dat je zelf nooit hebt kunnen studeren wegens geestelijke incompetentie :D
EY...Cicatrice is mn bijnaam...aangenaam
fijn om kennis met je te maken. :zwaai:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.