Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Lieve Chida...

Pagina's : [1] 2

Cina
24-12-2002, 20:34

Mensen, ik heb zulk goed nieuws: Chida is vandaag Hijaab gaan dragen! Ik wist al langer dat ze van plan was om een Hijaab te gaan dragen, maar kreeg echt tranen in mijn ogen toen ze net vertelde hoe het was. Chida, lieverd, ik ben zoooooooooo trots op je en ik hoop dat veel mensen je voorbeeld gaan volgen en ook mogen ervaren hoe mooi de Islam is. Hoewel ik je niet heb kunnen zien, straalde zelfs van je woorden zo'n mooi gevoel af. Ik heb nog steeds tranen in mijn ogen. Ik hou van je! Liefs, Cina

BENTGHATAR
24-12-2002, 20:36
:ole: Masallah alik chida........:goedzo: Kben ook trots op je.....:blauwkus:

DieselGirly
24-12-2002, 20:37
...........GOED VAN JE VRIENDIN........ ps zeker goed nieuws!!!

laboudanda
24-12-2002, 20:44
Wie is Chikida?

Lady_moi
24-12-2002, 20:45

machhalah :goedzo: ik ben trotsop je

BENTGHATAR
24-12-2002, 21:01
Wat is er??? chida.:(

Dida
24-12-2002, 21:03
Origineel gepost door BENTGHATAR Wat is er??? chida.:( kan het niet in woorden brengen..:traan1:

Cina
24-12-2002, 21:03
Origineel gepost door -RaChiDa¿- :traan1: I'll kiss away your tears And take away all your fears Because you have found the right way On this beautyful day... :blauwkus:

BENTGHATAR
24-12-2002, 21:07
Origineel gepost door -RaChiDa¿- kan het niet in woorden brengen..:traan1: ahhhhhhh......:tranen: Je moet juist geen tranen hebben, je moet blij zijn, je hebt iets goed gedaan MASALAH ALIK en jij ook cina, Jullie hebben allebei deze stap genomen, en inshallah zullen meer mensen julie volgen....:goedzo:

Cina
24-12-2002, 21:08
Origineel gepost door BENTGHATAR ahhhhhhh......:tranen: Je moet juist geen tranen hebben, je moet blij zijn, je hebt iets goed gedaan MASALAH ALIK en jij ook cina, Jullie hebben allebei deze stap genomen, en inshallah zullen meer mensen julie volgen....:goedzo: Inshallah....:) Het is echt zo mooi.....je voelt je echt goed :Iluvu:

Dida
24-12-2002, 21:10
Origineel gepost door BENTGHATAR ahhhhhhh......:tranen: Je moet juist geen tranen hebben, je moet blij zijn, je hebt iets goed gedaan MASALAH ALIK en jij ook cina, Jullie hebben allebei deze stap genomen, en inshallah zullen meer mensen julie volgen....:goedzo: ..tranen van blijdschap.. en inscha'allah zal ook jij deze stap nemen.. ik ben er zelf een beetje spraakeloos van daarom reageer ik ook zo..:traan1: Dankjewel Cina..

SweetRose
24-12-2002, 21:12
ooooooooh ten eerste :goedzo: kben trots op je chiDa!!:D en ten tweede cina :goedzo: ach waren maar meer vriendinne als jij :huil: :zwaai:

BENTGHATAR
24-12-2002, 21:15
Origineel gepost door Cina Inshallah....:) Het is echt zo mooi.....je voelt je echt goed :Iluvu: Chida inshaallah zal ik deze stap ook snel nemen, Dan kan ik het gevoel die jullie nu hebben ook krijgen, inshallah

Dida
24-12-2002, 21:22
Origineel gepost door zin 'n midar ooooooooh ten eerste :goedzo: kben trots op je chiDa!!:D en ten tweede cina :goedzo: ach waren maar meer vriendinne als jij :huil: :zwaai: dankjewel zin'midar.. ik dank alles aan Allah(swt)

saidaaatje
24-12-2002, 22:50

swwww ik ben echt zo trots chidaa echt ik weet niet hoe vaak ik t nog moet zeggen damn.......inshallah zal jij me ook verder leiden hierin.....

Pagina's : [1] 2