Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : stage...racisten...!!???

Riffia_muslima
15-09-2004, 23:04

helaas... ik zoek al een tijdje een stage.. ze zeggen (telefonisch) dat er wel een stage plek is voor me..en dan als k langskom..dan is ie zehma al bezet :kwaad: ... dit komt gewoon door mijn hijaab..!!!zegt me lerares vanja..dan moet je je 'doekje''( ik haat dat woord..doekje!!!) af doen tijdens je stage en hoe wil je dan gaan werken in kantoor als je je diploma hebt?? (ik doe administratieve opleiding)..ik zeg mevrouw..het is een HOOFDDOEK..en ik stop desnoods met mijn school..als k geen stage kan vinden vanwege me hoofddoek..en werken..??Dat komt wel goed dan..ik kom wel op me pootjes terecht en dan wel MET mij hoofddoek ja maar dan kan je niet werken..ik zeg mevrouw..genoeg ''zwarte scholen'' waar ik het wel zal redden..en genoeg andere opleidigen (had een hele discussie op school gecreeerd..met leraren en leerlingen die er na een half uur allemaal bij stonden :D :D ...was wel grappig om te zien maar wie heeft hier ook last van...ik vind dit zo NIET leuk..!!maakt me echt boos man..ze respecteren niks.. wie kent er wel een leuke stage plek voor me...administratief..omgeving amsterdam..inshallah kunnen jullie me wel helpen..ergens waar jullie werken of zo..?? :zwaai: :zwaai: :zwaai: shoukran

MocrowGirlBella
15-09-2004, 23:19
in utrecht zijn er zat administratieve stageplekken :zwaai: en er wordt niet gediscrimineerd ;)

Riffia_muslima
15-09-2004, 23:23
utrecht is te ver voor mij joh...

MocrowGirlBella
15-09-2004, 23:29
Origineel gepost door Riffia_muslima utrecht is te ver voor mij joh... jah das wel waar yah ewa dan succes met verder zoeken je vindt wel ee stageplak er is er heus wel eentje die niet discrimineerd :zwaai: succes nogmaals ;)

Riffia_muslima
15-09-2004, 23:33

shoukran zina... inshallah vind k wel..

NietTeDissen
16-09-2004, 00:14
Origineel gepost door Riffia_muslima helaas... ik zoek al een tijdje een stage.. ze zeggen (telefonisch) dat er wel een stage plek is voor me..en dan als k langskom..dan is ie zehma al bezet :kwaad: ... dit komt gewoon door mijn hijaab..!!!zegt me lerares vanja..dan moet je je 'doekje''( ik haat dat woord..doekje!!!) af doen tijdens je stage en hoe wil je dan gaan werken in kantoor als je je diploma hebt?? (ik doe administratieve opleiding)..ik zeg mevrouw..het is een HOOFDDOEK..en ik stop desnoods met mijn school..als k geen stage kan vinden vanwege me hoofddoek..en werken..??Dat komt wel goed dan..ik kom wel op me pootjes terecht en dan wel MET mij hoofddoek ja maar dan kan je niet werken..ik zeg mevrouw..genoeg ''zwarte scholen'' waar ik het wel zal redden..en genoeg andere opleidigen (had een hele discussie op school gecreeerd..met leraren en leerlingen die er na een half uur allemaal bij stonden :D :D ...was wel grappig om te zien maar wie heeft hier ook last van...ik vind dit zo NIET leuk..!!maakt me echt boos man..ze respecteren niks.. wie kent er wel een leuke stage plek voor me...administratief..omgeving amsterdam..inshallah kunnen jullie me wel helpen..ergens waar jullie werken of zo..?? :zwaai: :zwaai: :zwaai: shoukran ze denke allemaal nu dat ze er sterker voor staan om meisjes het hoofddoek af te leren nu die tyfusfransen hoofddoekverbod hebbe ingevoerd:kwaad:

Najib26
16-09-2004, 02:12
Origineel gepost door Riffia_muslima helaas... ik zoek al een tijdje een stage.. ze zeggen (telefonisch) dat er wel een stage plek is voor me..en dan als k langskom..dan is ie zehma al bezet :kwaad: ... dit komt gewoon door mijn hijaab..!!!zegt me lerares vanja..dan moet je je 'doekje''( ik haat dat woord..doekje!!!) af doen tijdens je stage en hoe wil je dan gaan werken in kantoor als je je diploma hebt?? (ik doe administratieve opleiding)..ik zeg mevrouw..het is een HOOFDDOEK..en ik stop desnoods met mijn school..als k geen stage kan vinden vanwege me hoofddoek..en werken..??Dat komt wel goed dan..ik kom wel op me pootjes terecht en dan wel MET mij hoofddoek ja maar dan kan je niet werken..ik zeg mevrouw..genoeg ''zwarte scholen'' waar ik het wel zal redden..en genoeg andere opleidigen (had een hele discussie op school gecreeerd..met leraren en leerlingen die er na een half uur allemaal bij stonden :D :D ...was wel grappig om te zien maar wie heeft hier ook last van...ik vind dit zo NIET leuk..!!maakt me echt boos man..ze respecteren niks.. wie kent er wel een leuke stage plek voor me...administratief..omgeving amsterdam..inshallah kunnen jullie me wel helpen..ergens waar jullie werken of zo..?? :zwaai: :zwaai: :zwaai: shoukran Hou vol. Inchallah gaat het je lukken om een stageplek te vinden waar je je hijab mag ophouden. Ik weet niet waar je woont, maar zoek het verderop in een grote stad, daar zullen ze het sneller accepteren. Of probeer een bij een Marokkaans of islamitisch kantoor te werken.

M00nlight
16-09-2004, 13:50
Origineel gepost door Riffia_muslima helaas... ik zoek al een tijdje een stage.. ze zeggen (telefonisch) dat er wel een stage plek is voor me..en dan als k langskom..dan is ie zehma al bezet :kwaad: ... dit komt gewoon door mijn hijaab..!!!zegt me lerares vanja..dan moet je je 'doekje''( ik haat dat woord..doekje!!!) af doen tijdens je stage en hoe wil je dan gaan werken in kantoor als je je diploma hebt?? (ik doe administratieve opleiding)..ik zeg mevrouw..het is een HOOFDDOEK..en ik stop desnoods met mijn school..als k geen stage kan vinden vanwege me hoofddoek..en werken..??Dat komt wel goed dan..ik kom wel op me pootjes terecht en dan wel MET mij hoofddoek ja maar dan kan je niet werken..ik zeg mevrouw..genoeg ''zwarte scholen'' waar ik het wel zal redden..en genoeg andere opleidigen (had een hele discussie op school gecreeerd..met leraren en leerlingen die er na een half uur allemaal bij stonden :D :D ...was wel grappig om te zien maar wie heeft hier ook last van...ik vind dit zo NIET leuk..!!maakt me echt boos man..ze respecteren niks.. wie kent er wel een leuke stage plek voor me...administratief..omgeving amsterdam..inshallah kunnen jullie me wel helpen..ergens waar jullie werken of zo..?? :zwaai: :zwaai: :zwaai: shoukran Salaam, Dit is niet overal zo. Ik loop nu stage bij het Dienst Maatschappelijke Ontwikkeling, gemeente Utrecht , daar deden ze er helemaal niet moeilijk over. Integendeel, er werden 4 meisjes aangenomen met een hoofddoek. En ik draag 'm dan ook niet 2delig modern. Het is heel erg met de stageplekken, de helft van onzeklas zitook zonder. Ik denk dat je niet meer kunt doen dan er echt op zoek naar gaan en je representatief opstellen. Omgeving A'dam weet ik niet, maar je kunt 't in Utr. ook proberen. Het is alleen een kwestie van goed zoeken en geluk hebben, denk ik althans. Allahi 3awen, en insha Allah vind jij een stageplek. Salaam, N.