Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : zij en een surinamer

Pagina's : [1] 2 3

LZN
15-09-2004, 22:00

ik had het ff gelezen, niet alles was me te veel. ik snap niet dat iedereen er op reageert .. ja ik keur het af .. maar dat is mijn " kortzichtigheid" wat me wel op viel .. is zij wil zoveel voor hem opgeven haar familie, haar eer, en uiteraard de eer van haar ouders(maagd zijn is ze zeker niet meer waarom zou een neger anders bij haar blijven) en hij die zogenaamd zoveel van haar houdt zegt tegen haar .. ja ik verandre echt niet neem me zoals ik ben . ze voelen elkaar aan ? zo zo .. een marokkaan zou haar nooit aan kunnne voelen, is hij haar ware? dus allah heeft een ongelovige voor hara voorbestemd ?? pffffffffff tfoe lahinger had li mejehshem dus komt het er voor mij op neer het is een schadne voor het marokkaanse volk, net zoals al die andere marokkaanse meisjes en jongens die de **** uit hangen. (ja ik keur ook af wat de jongens doen).

Appie_Loco
15-09-2004, 22:04
ewaaaaa jaa doet wel pijn in mijn hart surinamer met een marokkaanse

yesmina19
15-09-2004, 22:04
laat ieder zen eigen waarde

yesmina19
15-09-2004, 22:09
dat is ook zo je heb gelijk weet je het doet mij ook pijn als maroc met een hollander gaan wat doe je er aan nix toch ewa ja respect voor je ouders goddienst kennelijk moet ze/hij nog achterkomen maar dan is het al te laat!!

mocro_chicaaa
15-09-2004, 22:11

je moet je concentreren op je eigen fouten niet op die van andere

SanaL
15-09-2004, 22:11
mohameddd ik sta helemaal achter je ..;)

mocro_chicaaa
15-09-2004, 22:14
dan moet je haar helpen niet afkraken

miss_morgan15
15-09-2004, 22:17
Zie ik snap dat jullie het niet goed keuren en datdoe ik ook niet,maar het is nietaan ons om erover teoordelen. laathaar doen wat ze zelf wilt!!!het is haar leven en ja,jemoet niet iedereen over 1 kam scheren!!! Wat gaan jullie doen als het jullie overkomt???Ach,man laat iedereen toch zijn eigen leven leiden en als zij zich goed voelt bij hem goed voor haar,maar ik vind niet dat je voor zoiets een topic moet openen en of ze wel of niet maagd is daarzal Allah swt haar wel voor straffen! Zie gewoon dat jullie eigen leven perfect is en dat jullie niks fout doen! Zij ziet nu niks en is verliefd ze voelthaar goed en als zij dat zo wilt laat laat haar dan...zij is volwassenen genoeg om te weten wat ze wel en niet moet doen!zie beoordeel niet want dat is niet aan jullie,zie eerst dat jullie geen fouten maken en dat het niet 1 van jullie zussen overkomt...lahfed Zie wat ik hier duidelijk wil maken is dat iedereen een eigen leven heeft en haar ouders zullen wel met haar praten en haar helpen incha'Allah en zij vraagt raad aan ons omdat ze weet dat ze fout is maar ze verteld maarwat ze voelt dat mag toch???de waarheid eens vertellen dat mag toch?u gevoelens eens bloot geven?...ieder van ons is anders en hmdl dat dat zo is ....Dus mensen leid jullie eigen leven en beoordeelniemand dat is niet aan ons omdat te doen maar aan Allah swt. Dus laat het meisje doen wat ze diep van binnen wil doen of het niet goed of foutis dar zal ze later zelf achter komen en zal ze zich tot Allah richten en vergiffenis vragen! moge Allah swt alle moslims helpen het rechte pad te volgen dat ons Incha'Allah zal leiden naar het paradijs!!! Mhasalaam S.

Tamqeyast
15-09-2004, 22:18
Origineel gepost door Appie_Loco ewaaaaa jaa doet wel pijn in mijn hart surinamer met een marokkaanse mij ook vooral als ze haar ouders voor schande heeft gezet :( en al die nachten die haar moeder voor haar klaar stond toen ze ziek was toen ze huilde dat ze zorgen om haar maakte krijgt ze dat er voor terug :( doet echt pijn:(

mocro_chicaaa
15-09-2004, 22:20
je zegt zelf :maar is het niet zo dat volgens de islam je anderen ook op zijn/haar fouten moet wijzen ?? dat klopt helpen dus maar nu zeg je dat je denkt dat zei al weet wat zei wil doen dus je kan er al niks aan veranderen toch?? waarom deze topic openen dan je bent haar nu gewoon aan het neerhalen

Tamqeyast
15-09-2004, 22:22
Je moet anderen helpen niet afkraken pff deze wereld is moeilijk ....

Tamqeyast
15-09-2004, 22:24
Origineel gepost door mohameddd zal het herhalen wat ik net zei lijkt me niet nodig he sweet bibi ?? Ik begrijp het heus wel joh :rolleyes: Het is alleen zo moeilijk... want die gene zijn zo naif ze denken dat ze de goede keus hebben gemaakt en allah swt laat dwalen wie hij wil en leid wie hij wil;)..

yesmina19
15-09-2004, 22:25
ewa mohamedd laat haar het haar eigen keuze als ji maar goed doet is het beste

mocro_chicaaa
15-09-2004, 22:25
Origineel gepost door mohameddd haar neerhalen ... anderen vertellen hoe ik erover dnek .. misschien hou ik zo andere meisjes tegen die fout te maken. ... het is maar hoe je het wilt noemen .. he ? en jah eerlijk gezegd .. ik hoop dta ik haar zo depressief maak dat ze er vanaf zit en weer de pad van de islam kiest hmm ik begin nu opeens te begrijpen waarom ze voor die suri gekozen heeft

Tamqeyast
15-09-2004, 22:26

Origineel gepost door mohameddd dat is een andere discussie sweet ;) :o oke oke.. je hebt gelijk :o

Pagina's : [1] 2 3