Bekijk originele versie : Verdient hij nog een kans meiden???
Halimatje
15-09-2004, 19:16
Mijn (ex)vriend, ik weet ondertussen zelf niet wat hij voor mij is,met wie ik al enkele jaren een lange afstandsrelatie heb heeft me voor de zoveelste maal bedrogen.Ik weet geen raad meer met hem.We waren van plan ons volgende zomer te verloven maar als het zo blijft voortgaan weet ik het ook niet meer.Ik ben echt gek op hem en hou zielsveel van hem.Mijn vriendinnen en familieleden zeggen dat ik hem moet vergeten,dat ik meer waard ben zonder hem.Er zwemmen genoeg visjes in de zee volgens hen maar vind ik ooit nog een visje zoals hem???Ik weet dat ik er kapot van zal gaan als het echt definitief gedaan is tussen ons.Heeft er iemand iets gelijkaardigs meegemaakt of zo? Goede raad is ook van harte welkom. Alvast bedankt.
Relaties zijn Haram in de Islam.
Klinkt hard, maar is nu eenmaal de harde waarheid.
Allah i 3awnek.
Salaam
yesmina19
15-09-2004, 19:25
ewa ja wat moet ik eraan toevoegen
gewoon dumpen safie
er zijn miloeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeenen mannen die je willen
hij heft je zovaak bedrogen ik zou zeggen dumpen die handel
LaLa_SoFiA
15-09-2004, 19:29
Ik vind niet dat ie nog een kans verdient. Je zegt zelf al dat ie je een paar keer heeft bedrogen! Hij zou het zo weer kunnen doen. Hij heeft genoeg kansen gehad. Het is misschien makkelijker gezegd dan gedaan, maar ik zou hem vergeten. Zoals je vriendinnen al zeggen, er zwemmen genoeg visjes in de zee. En de ware zit er heus wel tussen. Maar ik weet het, dit is makkelijk gezegd allemaal. Succes:)
Vergeet hem en denk meer aan je godsdienst.
Relaties zijn Haram.
sweetzorro
15-09-2004, 19:31
er zwemmen meer vissjes voor de mannen dan voor de vrouwen maar goed toch maar dumpen die gozer hij is jou gewoon niet waard
tatouzient
15-09-2004, 19:43
ben je nu egt serieus bezig? :rolleyes:
hij heeft je zoveel maal bedroge en je moet er nog over nadenke of je hem wel zou moete dumpe?
zoals je wijze vriendinne en familielede al hebbe gezegd, dumpe die handel, ga verder met je leven, da je er zelfs nog over moet nadenke :rolleyes:
sweet_nadoria
15-09-2004, 20:23
Ze zeggen eens een bedrieger, altijd een bedrieger ..
Je hebt em een beetje te veel kansen gegeven lijkt mij, maar jah als je van em houdt dan is het moeilijk om er een punt achter te zetten ...
Ik zou zeggen praat eens goed met em en vraag hem waarom hij denkt dat hij een kans verdient.
Hoe kan hij jouw vertrouwen terugwinnen en hoe kan hij jou bewijzen dat ie voor jou gaat ?!
Heel veel sterkte meid en moge al het geluk jullie weg opkomen, Insha Allah !!
Allah ie hawen !
Liefs,
S. Nadoria
miss_morgan15
15-09-2004, 20:24
die Lieverdje
ik weet volkomen wat je bedoeld het is heel moeilijk iemand te vergeten waar je zielsveel van houdt wat die je ook aan heeft gedaan.
Ik vind dat je zelf eens goed moet nadenken en dat je ook met hem eens goed moet praten het kan veel veranderen.
Ik denk dat je dat eerst moet doen en dan moet je voor jezelf uitmaken of je met hem verder wilt ja of neen en of je zonder hem kunt leven ...
Je kan ook geleidelijk an rustig afstand van hem nemen.
Dan is het minder zwaar voor je en doet het minder pij,probeer je zinnen ook op iets anders te zetten...
geeft andere ook de kans om je te leren kennen en mss kom je wel iemand tegen die nog beter is dan hem!
Ik hoop dat Allah je bij je keuze helpt en dat je Gelukkig wordt want daar gaat het om in het leven!!!Dat je gelukkig bent....Het leven is al kort genoeg!Maak er iets van meisje en als ik je kan helpen laat je maar iets weten ...mar ik weet hoe je je voelt.
Dikke KUS
S.
nadoria86
15-09-2004, 20:32
haay meissie,
ik denk dat je m tog zal moeten vergeten aangezien hij
je vaker heeft bedrogen wat ik uit jou woorden haal
als hij je nu al bedriegt waarom zou hij je dan tijdens
jullie huwelijk ervoor enernaa niet bedriegen??
ik snap dat het voor jou moeilijk is aangezien je nu gewend
bent dat hij in je buurt is en je van m houdt zeg je
maar kijk bekijk het eens vanuit zijn situatie als hij nou
egt van jou zou houden waarom zou hij je dan bedriegen
als deze jongen/man egt van jou zou houden zou hij nix
anders dan ALLEEN jou willen,maar blijkbaar vind hij jou
niet genoeg ofsooiets maar vergeet dat zie het zo niemand
kan de liefde van je afnemen die jij aan hem hebt geschonken
maar schenk jou liefde alleen aan iemand die ook al zijn
liefde aan jou zal schenken en alles is elmaktaab dat is waar
en ik hoop incha allah dat jij die jongen zal tegenkomen
die jou evenveel liefde zal schenken als jij hem!!!
heb geduld sorry dat ik het zeg maar ik vind dat jij beter
dan deze jongen verdiend aangezien hij jou bedriegt...
en nix is erger dan bedriegen!!
ik hoop dat je wat aan mn raad hebt!!
maar bigair incha allah komt goed
Nadoria
misses_mokhtari
15-09-2004, 20:33
goh wat een moeilijke vraag....:rolleyes:
tuurlijk moet je dumpen zo'n iemand is een kans niet waard
je hoeft me niet te bedanken voor t advies
graag gedaan :ego:
Origineel gepost door Maisam
Relaties zijn Haram in de Islam.
Klinkt hard, maar is nu eenmaal de harde waarheid.
Allah i 3awnek.
Salaam
kan je wel lezen ze heeft toch niet gevraagd is een relatie haram of niet?????????? ze weet heus wel wat ze doet dus hou je ongevraagde kritiek bij je ok
Lady_moi
15-09-2004, 20:54
Ik heb nie zoiets meegemaakt maar ik begrijp u wel. Wat ik zou doen? NIET terugnemen. Heb geen bedriegers nodig.
Moest het uit was gegaan om iets anders ok maybe..
magd0uline
15-09-2004, 21:00
ey ey meis
egt m0eilijk 0m hier0ver je mening te zegge je m0et denk ik eerst egt g0ewd met hem praten want v0lgens heb je al een lange relatie als je v0lgend jaar gaat verl0ven
dus praat egt g0ewd met hem
ik h00p dat allah bij je is als je een besluit neemt
kuzz magd0uline
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.