Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : ' Ik heb iets verschrikkelijks '

Pagina's : [1] 2

Tranquille
15-09-2004, 17:17

Ik heb vanacht iets zo verschrikkelijks gedroomd, het was eigenlijk een nachtmerrie maar eigenlijk ook weer niet. En ik weet de betekenis ervan heb et opgezocht. Ik ben zo bang dat het gaat uitkomen, niet de droom, maar de betekenis! Het is zo verschrikkelijk de betekenis oh mijn god als dat uitkomt... Wat moet ik doen om et betekenis nie te laten uitkomen.. Dit is echt erg :( :traan1: Ik ben bang :(

Mysticalia
15-09-2004, 17:19
Als het een nachtmerrie is, moet je links spugen na die droom. ik raad je aan het te vergeten en zeker niet te vertellen ;)

sexywoman
15-09-2004, 17:19
:auw: vertel wat gaat er gebeuren volgens jou.........

LaLa_SoFiA
15-09-2004, 17:21
Wat is de betekenis dan?

Tranquille
15-09-2004, 17:21

Ik heb niet gespugd en ik heb het enkel verteld aan me beste vriendin? :( Vertel me is het nu te laat? :traan1: Origineel gepost door Mysticalia Als het een nachtmerrie is, moet je links spugen na die droom. ik raad je aan het te vergeten en zeker niet te vertellen ;)

LaLa_SoFiA
15-09-2004, 17:22
P.s. Weet iemand trouwens een site ofzo waar ik de betekenissen van dromen op kan zoeken?

sexywoman
15-09-2004, 17:23
het is nu echt te laat, als ik jou was, zou ik me gaan verschuilen in de kelder en de deur op slot doen hahaha, 3la flauwekul, dromen zijn bedrog...........

LaLa_SoFiA
15-09-2004, 17:27
Origineel gepost door sexywoman het is nu echt te laat, als ik jou was, zou ik me gaan verschuilen in de kelder en de deur op slot doen hahaha, 3la flauwekul, dromen zijn bedrog........... :maf: !!

oO0HoNeY0Oo
15-09-2004, 17:28
Origineel gepost door sexywoman het is nu echt te laat, als ik jou was, zou ik me gaan verschuilen in de kelder en de deur op slot doen hahaha, 3la flauwekul, dromen zijn bedrog........... heey meid geloof mij dromen zijn geen bedrog! ik heb n keer een hele erge droom gehad...ik droomde over iemand waar ik heel veel om gaf...die droom klopte gewoon tot in de details.. Ik heb vaker dromen gehad die uitkomen. ps ik moet erbij zeggen dat niet alle dromen uitkomen..maar een enkeling..en ik weet niet waar je de betekenis hebt opgezocht maar daar moet je allemaal niet in geloven want iedere site zegt wat anders... sterkte meid

Tranquille
15-09-2004, 17:34
Ik heb een islamtisch boek met dromenuitleg..

Metalsiarachida
15-09-2004, 17:51
Origineel gepost door Nique_La_Police Ik heb een islamtisch boek met dromenuitleg.. ja ik ook Heet die boek die jij hebt toevallig niet DE uitleg van Dromen door IBn Sirin

Tranquille
15-09-2004, 17:55
Neen. Origineel gepost door Metalsiarachida ja ik ook Heet die boek die jij hebt toevallig niet DE uitleg van Dromen door IBn Sirin

oO0HoNeY0Oo
15-09-2004, 18:06
ik weet niet meid..ik denk niet dat je er te zwaar aan moet tillen...want ze zeggen meestal om egt achter de waarheid te komen in een droom moet je precies alles weten wat er is gebeurt... DE uitleg van Dromen...dit boek ken k ook ik geloof dat het daar in het begin helemaal staat.....je moet egt precies weten wat er in de droom gebeurt geloof ik zoiets staat er... ik weet het ook niet meid..ik heb zelf vaak dromen gehad die uitkwamen maar dan kwamen ze ook egt zo uit als ik ze gedroomd had..

yesmina19
15-09-2004, 22:55
jeets meiden toch' jullie geloven toch niet in dromen aub mensen al heb ik ooit wat gedroomd en die kwam ookk uit maar dat is wat ik altijd wenste en niet alleen ik maar heel me fam

Lady_moi
16-09-2004, 07:21

Ik heb et over dromen die je snachts droomt.. ik had vannacht weer een verschrikkelijke droom :( Ik begrijp et nie. Ik heb de woedoe verricht, gebeden en ben gaan slapen..en toch kreeg ik weer die nachtmerrie?

Pagina's : [1] 2