Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : zijn er nog meiden ,die zich zelf hier in herkennen???

Pagina's : [1] 2

benali
24-12-2002, 17:53

hebben jullie ook al eens zoiets meegemaakt,ik denk dat juist meisjes die het meegemaakt hebben hierover kunnen mee spreken,waarom koos hij mij als zen slachtoffer??? mijn vraag is waarom ik en niet een ander??? ja

benali
24-12-2002, 17:59
ja rabbi waarom ??? zijn wij dan echt zo slecht ??? waarom doen ze mij altyd zo een pijn??? ben ik dan iemand die nooit iets goed doet??? er gaat nooit een dag zonder dat er tranen rollen ,ik toon me gelukkig maar diep in men hart zitten twee littekens die ik voor de rest van mijn leven zal meedragen de eerste keer dat je zoiets meemaakt ,laat je je hoofd niet lan g hangen maar deze keer weet ik dat het voorgoed is dat ik me slecht zal voelen en nooit meer zal kunnen sterk houden en binden hier ben ik zeker van het doet veel te veel pijn ,als je een koppel ziet dat gelukkig is begin ik te janken als ik aan tafel zit jank ik als ik naar muziek luister jank ik het zal mij nooit meer lukken en niemand die het aan me ziet dat ik niet goed meer ben niemand die het merkt ja rabbi moest ik echt heel wat erg gedaan heb ,vergeef het mij dan hiermeee wil ik zeggen aan de meiden let op aan wat je begint want het kannnnnnnn heeeeeeeeeeel erg pijnlijk zijn kijk naar mij...... ik wens dit niemand toeeeee beslemaaaaaaaaaa en voor de mensen die zich ook zoals mij voelen , ik weet echt niet wat te zeggen hou je sterk gaat niet dus jah

dunyaatje
24-12-2002, 18:53
wat is er gebeurt dan???

JustAgirl
24-12-2002, 18:57
Ja wat is er gebeurt, verder heel veel sterkte..en Allah swt is met je! Wa salaam, Just A girl

Gmisa
24-12-2002, 19:03

Wat is er gebeurd? Maar goed wat t ook was t was de wil van allah(swt) en daar moet je tevreden mee zijn.

Lady_moi
24-12-2002, 19:12
ja ik herken me daarin :verdrietig:

Lady_moi
24-12-2002, 19:13
Origineel gepost door benali ja rabbi waarom ??? zijn wij dan echt zo slecht ??? waarom doen ze mij altyd zo een pijn??? ben ik dan iemand die nooit iets goed doet??? er gaat nooit een dag zonder dat er tranen rollen ,ik toon me gelukkig maar diep in men hart zitten twee littekens die ik voor de rest van mijn leven zal meedragen de eerste keer dat je zoiets meemaakt ,laat je je hoofd niet lan g hangen maar deze keer weet ik dat het voorgoed is dat ik me slecht zal voelen en nooit meer zal kunnen sterk houden en binden hier ben ik zeker van het doet veel te veel pijn ,als je een koppel ziet dat gelukkig is begin ik te janken als ik aan tafel zit jank ik als ik naar muziek luister jank ik het zal mij nooit meer lukken en niemand die het aan me ziet dat ik niet goed meer ben niemand die het merkt ja rabbi moest ik echt heel wat erg gedaan heb ,vergeef het mij dan hiermeee wil ik zeggen aan de meiden let op aan wat je begint want het kannnnnnnn heeeeeeeeeeel erg pijnlijk zijn kijk naar mij...... ik wens dit niemand toeeeee beslemaaaaaaaaaa en voor de mensen die zich ook zoals mij voelen , ik weet echt niet wat te zeggen hou je sterk gaat niet dus jah :huil: JE HAALT ALLES NAAR OMHOOG :huil: :verdriet:

PerfectTangawia
24-12-2002, 19:15
Origineel gepost door lady_moi ja ik herken me daarin :verdrietig: JA IK OOK........... WAT ERG VOOR JE.. IK WEET NIET IN WAT VOOR SITUATIE JE PRECIES ZIT... TANGAWIA

Najib26
24-12-2002, 19:16
Origineel gepost door benali hebben jullie ook al eens zoiets meegemaakt,ik denk dat juist meisjes die het meegemaakt hebben hierover kunnen mee spreken,waarom koos hij mij als zen slachtoffer??? mijn vraag is waarom ik en niet een ander??? ja Wie is HIJ?

PerfectTangawia
24-12-2002, 19:18
Origineel gepost door Najib26 Wie is HIJ? HOEZO WIL JE DAT WETEN.....??? TANGAWIA

Najib26
24-12-2002, 19:22
Origineel gepost door PerfectTangawia HOEZO WIL JE DAT WETEN.....??? TANGAWIA Ik heb het niet over namen. Maar gaat het om een vader die zijn dochter mishandelt? Of gaat het om een wildvreemde die een vrouw verkracht? Of gaat het om een vriendje die een vrouw heeft gebruikt en gedumpt?

Lady_moi
24-12-2002, 19:24
iets wat jij niet graag hebt liefdesprobleme :(

Najib26
24-12-2002, 19:26
Ik heb het tweede bericht van Benali niet gelezen. Nu weet ik dat het weer om liefdesverdriet gaat, hoe kan het ook anders? Benali sterkte meid. En maak de volgende keer weer niet dezelfde fout. Je had van de eerste keer moet leren. Of je had van de gevallen van de andere meiden moeten leren. Iedereen weet toch dat een relatie voor het huwelijk haram is? Dan moet je verwachten dat Allah je met iets harams zal helpen. En hoeveel topics hebben meiden alleen hier geopend over liefdesverdriet waarin ze zich afvragen waarom ze het verdiend hebben om gedumpt te worden. Word alsjeblieft wakker!!!! laat de islam jouw leidraad zijn, dan komt het inchallah wel goed.

Najib26
24-12-2002, 19:28
Origineel gepost door lady_moi iets wat jij niet graag hebt liefdesprobleme :( Iets wat ik alhemdoelilah ook niet zal hebben inchallah, aangezien ik mezelf bescherm door het navolgen van de islam.

Lady_moi
24-12-2002, 19:28

misschien heb je wel gelijk najib misschien isdat een teken

Pagina's : [1] 2