Bekijk originele versie : stadionhoeren
tafoektsoussia
24-12-2002, 17:51
salaam zusters en broeders,
Het is al weer een tijdje geleden dat ik wat van mijn vragen of ergenissen heb geplaatst dus ik denk dat jullie mij weer vergeten zijn :huil: Maar goed.
wat ik nou weer heb gehoord is ik zat te luisteren op kaaza en tot mijn verbazing zag ik daar STATIONHOEREN staan ik was wel nieuwschierig en liet het liedje afspelen.
ik stond met grote ogen achter mijn computer en daar zat ik perplex en met een wijde open mond te luisteren wat er allemaal gerapt werd.
MIjn god hoe kun je je zusters zo haten en zo over hun praten het enige wat ik hoor zijn vooroordelen.
waar moet dat heen met deze wereld is een regel van de tekst ik zou willen zeggen begin bij jezelf en help de ander in plaats van de ander van je eigen soort en ras de grond in te douwen. :kwaad:
hebben jullie hem gehoord en wat vinden jullie ervan???
tafoektsoussia
24-12-2002, 17:54
sorry typfoutje
Heb je nou ook al stadion hoeren :kwaad:
tha_lady
24-12-2002, 17:57
sjoow die jongens die dat zingen zijn echt laag !!!
echt vies kom op zeg als je een zo een liedje schrijf ben je ech niet goed bij je verstand!!!
laterZ :blauwkus:
tha_lady
24-12-2002, 17:58
het is stationshoeren
tafoektsoussia
24-12-2002, 18:00
ja het was een typfoutje maar ik kan het niet meer veranderen sorry
tafoektsoussia
24-12-2002, 18:02
ze zijn zeker laag lager dan laag
hey dames binnenkort komt er een liedje uit, over de marokaanse
jongens en ik heb die al gehoord
kapot lachen man echt waar
marokaanse meiden en het liedje waar ze op zingen
madoooooooonaaaaaa overdreven
jah het is madooonaaaa niet hoor maar ,de rest zie je binnen
2 weeks op tv hihihihihi
tafoektsoussia
30-12-2002, 15:00
hey benali wwwaaaaaaaaaar
waar op t.v en welkeeeeeeeeeeeeeee net
zeg zeg sneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel
Missrapster
30-12-2002, 15:02
Origineel gepost door tha_lady
sjoow die jongens die dat zingen zijn echt laag !!!
echt vies kom op zeg als je een zo een liedje schrijf ben je ech niet goed bij je verstand!!!
he tha_lady...ik heb die hele tekst verandert....en er maar zakkenwasser van gemaakt.....ik laat je het wel horen...hihih....maar dat liedje is oud.....
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.