Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Kauwgom uit kleding krijgen

Excusez-moi
10-01-2011, 01:39

Ladies, hoe krijg ik kauwgom uit mijn jurk?

bentoujda00
10-01-2011, 01:40
In de vriezer en vervolgens eraf krabben!

sensual-beauty
10-01-2011, 01:42
met pindakaas insmeren of in de vriezer stoppen en dan eraf krabben

Excusez-moi
10-01-2011, 01:42
In de vriezer en vervolgens eraf krabben! Moet ik mn hele jurk in de vriezer stoppen? :hihi: Helpt het echt? En hoe lang?

Excusez-moi
10-01-2011, 01:43

met pindakaas insmeren of in de vriezer stoppen en dan eraf krabben Pindakaas gaat stinken, dat wil ik niet. Ik hoorde ooit dat strijken met een krant eronder ook helpt :confused:

bentoujda00
10-01-2011, 01:50
Kaugom op kleding! Leg het kledingstuk een paar uurtjes in de diepvries en u kunt het dan er zo weer afhalen, de kaugom bevriest, dus geen draden meer! Ik zou je jurkje in een zak stoppen.

gulakam
10-01-2011, 01:50
Met een beetje terpentine.Ik heb het zelf uitgeprobeert,pindakaas en vriezer heeft niet gewerkt bij mij. Succes

sensual-beauty
10-01-2011, 01:51
Pindakaas gaat stinken, dat wil ik niet. Ik hoorde ooit dat strijken met een krant eronder ook helpt :confused: pindakaas gaat niet stinken. Pindakaas laat dingen oplossen. Dus eerst met pindakaas en dan wassen toch? ik zou niet strijken, grote kans da die kaugom weer vloeibaar wordt en zich nog meer gaat vesrpreiden op je jurk zoek anders op google op bij oma weet raad

Excusez-moi
10-01-2011, 02:01
pindakaas gaat niet stinken. Pindakaas laat dingen oplossen. Dus eerst met pindakaas en dan wassen toch? ik zou niet strijken, grote kans da die kaugom weer vloeibaar wordt en zich nog meer gaat vesrpreiden op je jurk zoek anders op google op bij oma weet raad Het is een Marokkaanse jurk die ik niet in de was kan gooien. Ik ga het even opzoeken, thanks!