Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Getrouwde Dames, hoe is dat nu eigenlijk verlopen?

Pagina's : [1] 2 3 4 5

Liloesh
15-09-2004, 15:41

Salaam aleykoum, Voor de dames die al getrouwd zijn, hoe is dat nu eigenlijk verlopen? Kende jullie je man op voorhand? Of was hij voor je onbekend? Was het via via iemand dat je hem hebt leren kennen, of dat hij naar jou is gekomen met 50kg suiker?? :p Vertel eens....er moeten toch wel ergens bloopers zijn ofsjow :D ma3asalaam,, Liloesh

Liloesh
15-09-2004, 18:50
ze3ma niemand wilt iets zeggen :ego:

wasafi
15-09-2004, 23:21
Voor mij was hij onbekend,Zijn vader was mijn vaders vriend en toen ik hem voor het eerst zag was het de keer met 50 kilo suiker .maar we zijn na 5jaar getrouwd nog steeds gelukkig.

blauwtje2
15-09-2004, 23:22
Ik heb hem een keer gezien op straat, hij sprak me aan,ik zei tegen hem wil je trouwen moet je naar me vader komen, en na een maand is ie ook gekomen, hij heeft via via om info gevraagt over me vader, en waar we wonen, toen is hij gekomen, ik had het niet verwacht, dus ik heb ook niet meteen nee gezegd,want ik dacht als hij toch komt vragen omdat ik het vraag moet ik ook niet meteen nee zeggen, na een week nadenken heb ik ja gezegd, toen heben we een trouwakte ondertekent, en toen pas leerde ik hem kennen, en nu zijn we al 6,5 jaar getrouwd, en hebben twee kindjes van 5 jaar en de ander van 4 maanden....... :zwaai:

misstomatisch
17-09-2004, 10:25

VIA VIA Mijn schoonmoeder en schoonzussen zagen me op een babyfeestje. Een paar maanden later werd ik op straat bedanerd door mijn schoonzus, ze vroeg toen mijn mobiel. Ik wist nog niet voor wat :) . Later belde ze me op en vertelde dat een lief broertje had etc..... Nadat we elkaar een paar keer hadden gezien is ie naar mijn ouders gekomen :D . Ik wilde geen haramrelatie. Ik was degene die zo snel wilde dat ie naar huis kwam. Maar zo is het gegaan. En nu alhamdoerillah gelukkig getrouwd... :Iluvu:

Liloesh
17-09-2004, 12:56
Mashallah ! :Iluvu:

Liloesh
17-09-2004, 22:17
Origineel gepost door Miss_Magrebia en jij? Liloesh is nog alleen :verdriet:

Souraida
18-09-2004, 18:54
We leerden elkaar kennen op zijn werk en mijn stageplek. Hadden een tijdje een relatie en zijn nu elhamdoelilah 1 jaar en een paar maanden getrouwd en we verwachten ons eerste kindje inshAllah.

oemDua
19-09-2004, 23:10
Mijn verhaal wil je gewoon echt niet weten :stout: :engel:

Liloesh
20-09-2004, 09:48
Origineel gepost door oemDua Mijn verhaal wil je gewoon echt niet weten :stout: :engel: Toch wel !!! :D

minous21
20-09-2004, 15:56
Mijn verloofde heb ik vier jaar geleden voor het eerst gezien op de bruiloft van een goede vriendin.....ik vond hem erg leuk......maar daar bleef het ook bij....(ik was 19 en net begonnen met studeren)... Vlak voor de vakantie zag ik hem weer (bij die vriendin van mij want hij is haar zwager) en toen dacht ik wat een leuke jongen.....:verliefd: En afgelopen zomervakantie heb ik hem drie keer ontmoet (gezamelijk met vrienden).......en op 12 augustus is hij om mijn hand komen vragen... En op 1 augustus 2005 gaan we in Marokko trouwen.......Inscha Allah Liefs Minous

Liloesh
20-09-2004, 22:18
Mashallah !

nesrine18
22-09-2004, 11:33
vertel! Origineel gepost door oemDua Mijn verhaal wil je gewoon echt niet weten :stout: :engel: Jah wel!!! :huil: Zeker in de Moskee leren kennen.... :o :D

oemDua
22-09-2004, 11:42
Hij was de ex van mijn vriendin, en nu heeft iedereen zoiets van :eek: :eek: ..i know..maar hij was dus met haar verloofd totdat zij vreemd ging :kwaad: . Ik kende hem een beetje via haar, maar toen dat gebeurd was, en nog veeeel meer (teveel om op te noemen)..praten we wel eens met mekaar door de telefoon, voornamelijk over haar, doordat zij ons beide belazerd had. Vrij snel daarna begonnen we mekaar leuk te vinden en nu zijn we alhamdullilah al 2 jaar gelukkig getrouwd :Iluvu:

nesrine18
22-09-2004, 11:47

Origineel gepost door oemDua Hij was de ex van mijn vriendin, en nu heeft iedereen zoiets van :eek: :eek: ..i know..maar hij was dus met haar verloofd totdat zij vreemd ging :kwaad: . Ik kende hem een beetje via haar, maar toen dat gebeurd was, en nog veeeel meer (teveel om op te noemen)..praten we wel eens met mekaar door de telefoon, voornamelijk over haar, doordat zij ons beide belazerd had. Vrij snel daarna begonnen we mekaar leuk te vinden en nu zijn we alhamdullilah al 2 jaar gelukkig getrouwd :Iluvu: :haha: Subhana allah! Jah zo kan het ook he....Als het maktab is is het egwoon Maktab...klaar basta!! Moge Allah jullie huwelijk behoeden voor het kwaad! Wa salaam Ps: heeft je man een leuk Broertje? :o

Pagina's : [1] 2 3 4 5