Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ik heb pijn in mijn hart als ik een dame zie met haren in haar oksels

Pagina's : [1] 2

ManZonderVrouw
15-09-2004, 15:19

Jeetje ik moet dan tegelijk denken aan mijn bananenrepubliek meid waar ik een relatie mee heb gehad ..ik was zelf de verdwaalde persoon in haar oksel haren ...2 weken verdwaald in haar oksel haren toen was het voor mij genoeg geweest zijn hier dames die van borstharen houden bij de mannen ?

scherinka
15-09-2004, 15:24
een beetje borstharen bij mannen is wel leuk ,maar als ze te veel haren hebben dan vind ik het lelijk Groeten

Echie
15-09-2004, 15:26
Nee dreadlocks! :haha:

NadiaBorgerhout
15-09-2004, 15:33
hahahaha :haha: ik moest gelijk lachuh om je titel !!!!! :banana: ahahahaha xxx

ManZonderVrouw
15-09-2004, 15:41

Origineel gepost door NadiaBorgerhout hahahaha :haha: ik moest gelijk lachuh om je titel !!!!! :banana: ahahahaha xxx Die Baard van Ossama Bin Laden waren de oksels haren van mijn ex :D

Sima_4_leven
15-09-2004, 15:56
Origineel gepost door ManZonderVrouw Jeetje ik moet dan tegelijk denken aan mijn bananenrepubliek meid waar ik een relatie mee heb gehad ..ik was zelf de verdwaalde persoon in haar oksel haren ...2 weken verdwaald in haar oksel haren toen was het voor mij genoeg geweest zijn hier dames die van borstharen houden bij de mannen ? :giechel:

NadiaBorgerhout
15-09-2004, 16:00
Origineel gepost door ManZonderVrouw Die Baard van Ossama Bin Laden waren de oksels haren van mijn ex :D jeetjuh ik heb medelijden metje algoed dat je ni meer met dr samen bent he ahhaha :boogie: :zwaai: xxx

Maghrabia18
15-09-2004, 16:08
Die Baard van Ossama Bin Laden waren de oksels haren van mijn ex hahahhahahahahaha

ManZonderVrouw
15-09-2004, 16:13
Origineel gepost door Maghrabia18 Die Baard van Ossama Bin Laden waren de oksels haren van mijn ex hahahhahahahahaha echt waar ...ze had een grasmaaier nodig om alles weg te halen

jamelia_lalala
15-09-2004, 16:18
hhahaha de max jouw titel welk meid scheert haar oksel haren niet haha erg jouw ex!!! haahahaha

SanaL
15-09-2004, 16:41
Zo als Jij verdwaalt in meisjuhs de oksle haren verdwaal ik in mannen de bort haren ..;) whahahha

Tranquille
15-09-2004, 19:00
Meskiena zekers nooit van ontharen gehoord? Origineel gepost door ManZonderVrouw Jeetje ik moet dan tegelijk denken aan mijn bananenrepubliek meid waar ik een relatie mee heb gehad ..ik was zelf de verdwaalde persoon in haar oksel haren ...2 weken verdwaald in haar oksel haren toen was het voor mij genoeg geweest zijn hier dames die van borstharen houden bij de mannen ?

Missy_Cheima
15-09-2004, 19:20
Origineel gepost door ManZonderVrouw Jeetje ik moet dan tegelijk denken aan mijn bananenrepubliek meid waar ik een relatie mee heb gehad ..ik was zelf de verdwaalde persoon in haar oksel haren ...2 weken verdwaald in haar oksel haren toen was het voor mij genoeg geweest zijn hier dames die van borstharen houden bij de mannen ? :giechel: Wallah weet je aan wie jij me doet denken! Aan SlaatNergensOp was ook een lid hier.:D Damn waar is die gast man. :giechel:

LaLa_SoFiA
15-09-2004, 19:23
Hahahahahahaha :maf2: Borsthaar bij mannen vind ik echt lelijk!! Ielwwwwww

missmalika17
15-09-2004, 19:24

Origineel gepost door ManZonderVrouw Die Baard van Ossama Bin Laden waren de oksels haren van mijn ex :D wuhahaahah wely man was het zo erg :giechel:

Pagina's : [1] 2