Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : jouw toekomst?????

LZN
24-12-2002, 17:30

salaaaaaaaaam nes de bledi! ik wil jullie wat vragen en ik hoop op eerlijke antwoorden. ik voel me hier in nerderland niet thuis, als ik naar marokko ga voel ik me ook niet echt thuis, ik hou echt zo veel van marokko maar iedereen zegt tegen me dat ik het alleen maar leuk is in de vakantie. ik wil dus aan de mensen vragen die hetzelfde als mij hebben vragen hoe zij erover denken en of het helpt om een jaartje naar marokko te gaan ofzo, verder weet ik niet waar ik later m'n leven wil leiden in marokko of hier. ik hoop dat jullie mij een beetje kunnen helpen. ouiam.

Tijn
24-12-2002, 17:36
Als je zelf nog geen idee hebt wat je wilt, moet je zorgen dat je verschillende dingen tegenkomt/probeert. Zo kan je aftasten wat het beste bij je past.........zo`n jaartje Marokko lijkt me geen gek idee, als het niet bevalt ben je ook zo weer terug!

DePaRaBier
24-12-2002, 17:54
Dubai here I come........

laboudanda
25-12-2002, 00:08
De echte toekomst is pas in 21XX wanneer er REPLOIDS enzoo zijn... Man het wordt straks echt een CHAOS met die reploids erbij... Buh bye!

anouar_tetouan
25-12-2002, 01:09

hahhahahha ja wallah ik weet gewoon niet wat ik aan moet met m'n toekomst. weltrusten iedereen anouar

PerfectTangawia
25-12-2002, 01:29
Origineel gepost door anouar_tetouan hahhahahha ja wallah ik weet gewoon niet wat ik aan moet met m'n toekomst. weltrusten iedereen anouar HAHAH JA IK DENK DAT JE GELIJK HEBT JA... MAAR WAAROM GA JE AL SLAPEN.. BEN JE NU AL MOE....??? TANGAWIA

NoreJihan
25-12-2002, 01:41
Origineel gepost door ouiam_tet1 salaaaaaaaaam hahha dubai nee ik heb op tv gezien naar die hotels daar woooooooow vet duur. haaahah duz voor mij geen dubai ik denk dat ik inderdaad maar een jaartje naar marokko ga dat lijkt me wel een goed idee, want iedereen zegt dat marokko in de winter heel saai is maar ik kan dat niet geloven!!!!!!!!!!! ouiam iS OOK ZO MEID IK HEB IN MAROKKO GEWOONT TIJDJE EN HET IS HEEL SAAI VEEL VAKANTIEGANGERS DENKEN DAT HET HELE JAAR FEESTEN IS ZOALS IN DE ZOMERVAKNTIE MAAR GELOOF ME HET IS NOG SAAIER DAN NL OOK ZIJN DE MENSEN DAAR ANDERS K WEET WEL ZEKER DAT JE HET DAAR NIET LANG VOLHOUD KIJK ALS JE DAAR GAAT VOOR RUST OF LENTE ,RAMADAN,SUIKERFEEST,SLACHTFEEST ENZ IS HET WEL LEUK ZONIET DAN IS HET HEEL SAAAAAAAAAAAAAAAI

Glimlachje
25-12-2002, 01:45
IK hou ook van maroc maar het is best wel wennen vind ik ik denk dat het overal saai kan zijn het ligt eraan hoe je familie is en waar je woont. :zwaai:

karima_meknes
26-12-2002, 01:01
Origineel gepost door ouiam_tet1 salaaaaaaaaam nes de bledi! ik wil jullie wat vragen en ik hoop op eerlijke antwoorden. ik voel me hier in nerderland niet thuis, als ik naar marokko ga voel ik me ook niet echt thuis, ik hou echt zo veel van marokko maar iedereen zegt tegen me dat ik het alleen maar leuk is in de vakantie. ik wil dus aan de mensen vragen die hetzelfde als mij hebben vragen hoe zij erover denken en of het helpt om een jaartje naar marokko te gaan ofzo, verder weet ik niet waar ik later m'n leven wil leiden in marokko of hier. ik hoop dat jullie mij een beetje kunnen helpen. ouiam ewa safiiiiii :toink: WAT THA...!!!!!!!!!! :D je wil een jaartje weg en je hebt mij niet eens persoonlijk op de hoogte gesteld????? waga 3alik mezjen. het is dat ik zo'n speurneus ben op deze site en je naam had gevonden anders..... :rolleyes: ewa een jaartje naar marokko zou ik ook wel willen, (SAOUDI ARABIE) :D inscha allah gebeurd dat ook.... Ken hibbek ouitje filahi