Bekijk originele versie : ***Aankondiging: STEM OP ALI B***
Miss_Banana
15-09-2004, 15:09
STEM NU OP ALI B VOOR DE MOBO AWARDS
Ali B is genomineerd als beste binnelandse act voor een MOBO award.
http://www.alib.nl/ver101/cutenews/data/upimages/mobo.jpg http://www.alib.nl/ver101/cutenews/data/upimages/mobo.jpg
***STEM NU --- STEM NU --- STEM NU*** (http://www.bnn.nl/view/0/0/4882671)
De top of the bill, de cream of the crop en de tip of the top… Op zaterdag 2 oktober knalt de de Heineken Music Hall in Amsterdam uit z’n voegen tijdens de uitreiking van de Dutch MOBO Awards presented by BNN. Tijdens deze avond worden voor het eerst in Nederland awards toegekend aan de beste urban artiesten uit binnen- en buitenland.
De MOBO Awards zijn een begrip in Engeland en het event is de grootste urban awardshow in Europa. BNN is dit jaar een partnership aangegaan met MOBO om de awardshow naar Nederland te halen.
Aanstaande donderdag in Road to Dutch MOBO Awards: Hiphop staat centraal. In het panel zitten o.a. G-Unit, Appelsap en Arrested Development. Verder Lange Frans & Baas B. en Ali B doet zijn versie van 'Het kleine café aan de haven'. Donderdag 9 september om 23.20 uur op Ned. 2
***STEM NU*** (http://www.bnn.nl/view/0/0/4882671)
Kan ik ook ergens stemmen dat hij waardeloos is en een schande voor de Marokkaanse en moslimse gemeenschap is..
Zo ja laat het mij weten... ik doe het met plezier.. ;)
Origineel gepost door Raihana
Kan ik ook ergens stemmen dat hij waardeloos is en een schande voor de Marokkaanse en moslimse gemeenschap is..
Mens rot toch op man! :kwaad: Voor jou is iedereen wel een schande voor de Marokkaanse en Moslimse gemeenschap!
Waarom deugt Ali B voor weer niet?..Omdat tie meer centen verdient dan jij?
Noenas..
Origineel gepost door Noenas
Mens rot toch op man! :kwaad: Voor jou is iedereen wel een schande voor de Marokkaanse en Moslimse gemeenschap!
Waarom deugt Ali B voor weer niet?..Omdat tie meer centen verdient dan jij?
Noenas..
Ja je voelt je natuurlijk weer aangesproken... gatver zeg!
Ze hoort het woordje schande weer eens..
Negeer mij aub, van mensen zoals jij krijg ik rilingen..
En nou opkrassen.. :zwaai:
De muziek van Ali B spreekt mij ook niet zo aan, maar das persoonlijk.
Waarom is hij een schande voor de Marokkaanse gemeenschap? En is hij trouwens moslim?
Dat Ali B niet in jou straatje past is jou probleem freak!
Maar kom niet meteen zeggen dat hij een schande is..
Hij werkt tenminste...Of was hij wel goed geweest als tie ging stelen en slenteren op straat??..Nou Raihana vertel? Kortom wat jij nou braakt raakt kant noch wal! :zwaai:
Noenas!..
Origineel gepost door Noenas
Dat Ali B niet in jou straatje past is jou probleem freak!
Maar kom niet meteen zeggen dat hij een schande is..
Hij werkt tenminste...Of was hij wel goed geweest als tie ging stelen en slenteren op straat??..Nou Raihana vertel? Kortom wat jij nou braakt raakt kant noch wal! :zwaai:
Noenas!..
Negeer mij aub..
ik geloof dat mijn ondertekening meer dan voldoende zegt! :zwaai:
Ali zB mag de pot op!
Noenas, de waarheid is nou eenmaal harder dan je denkt, vaak!
amused, dat doet er niet zoveel toe, hij zal niet zo hypocriet zijn als amused.
sorry maar ik vindt hem echt top :goedzo:
Origineel gepost door amused
De muziek van Ali B spreekt mij ook niet zo aan, maar das persoonlijk.
Waarom is hij een schande voor de Marokkaanse gemeenschap? En is hij trouwens moslim?
`Ik ben een tijdje naar Marokko gegaan. God heeft me geholpen. Hij is belangrijk voor me. Heel, heel, heel belangrijk. Maar ik kan het nog niet verwoorden. Ik heb geen tijd om er bij stil te staan. De band met hem is zo intiem. Laten we erover ophouden. Eén ding dan: hij zorgt ervoor dat ik een goed mens probeer te zijn. Maar ik ben geen moslim die ermee loopt te pronken
http://www.alib.nl/ver101/inter2.php?subaction=showfull&id=1089416078&archive=&start_from=&ucat=8&
Ja hij noemt zich in ieder geval moslim... dit is wat ik kon vinden.
Origineel gepost door gEwE
Ali zB mag de pot op!
Noenas, de waarheid is nou eenmaal harder dan je denkt, vaak!
amused, dat doet er niet zoveel toe, hij zal niet zo hypocriet zijn als amused.
He' Gewe,
Mocht je echt serieus genomen willen worden zou ik als ik jou was toch echt uit een ander vaatje tappen, want je kraamt nu net als Raihana onzin!
canim_habibti
15-09-2004, 15:56
tsssss
dit slaat dus nergens op
dankzij hem denken nederlanders beter over marokkanen en dan ga jij als een schaap iets blere wat niet klopt
Origineel gepost door canim_habibti
tsssss
dit slaat dus nergens op
dankzij hem denken nederlanders beter over marokkanen en dan ga jij als een schaap iets blere wat niet klopt
Daar heeft zij wel vaker last van! :rolleyes:
Noenas..
canim_habibti
15-09-2004, 15:58
mense zoals juo moeten opkrassen
doe mn opa en oma in marokko de groete :zwaai:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.