Bekijk volle/desktop versie : welke wereldgerechten van Knorr hebben jullie uitgeprobeerd en zijn het lekkerst



09-01-2011, 20:49
Welke wereldgerechten van Knorr hebben jullie weleens uitgeprobeerd en vinden jullie lekker?

Ik maak regelmatig de paella van Knorr en vind die wel lekker. Maar de andere heb ik nog niet uit geprobeerd, omdat ik niet zoveel tijd heb om ze uit te proberen. Dus tips zijn welkom dan kan ik ze uit proberen, aangezien de smaak van de marokkanen ongeveer hetzelfde is.

09-01-2011, 22:02



Citaat door yasminaamlas:
Welke wereldgerechten van Knorr hebben jullie weleens uitgeprobeerd en vinden jullie lekker?

Ik maak regelmatig de paella van Knorr en vind die wel lekker. Maar de andere heb ik nog niet uit geprobeerd, omdat ik niet zoveel tijd heb om ze uit te proberen. Dus tips zijn welkom dan kan ik ze uit proberen, aangezien de smaak van de marokkanen ongeveer hetzelfde is.



die zakjes van Braadstomen (kip) vond ik erg lekker

11-01-2011, 21:50
ik vond braadstomen ook lekker,,burritos(niet van knorr maar ah merk) de lasagne,mexicaanse tacos ook lekker

12-01-2011, 22:21
ff een tip. in de knor lasagnette zit varkensvet en varkenspekjes.

13-01-2011, 21:58


Griekse kofteee die is echt super lekker..Zit een zielig zakje rijst bij hihi dus ik doe gewoon altijd andere rijst erbij..Heerlijkkkk echt die moet je proberen maak k vaak in weekend want is lekker makkelijk..Ik doe er paprikas en aubergines bij

15-01-2011, 20:35

Citaat door ceuta:
Griekse kofteee die is echt super lekker..Zit een zielig zakje rijst bij hihi dus ik doe gewoon altijd andere rijst erbij..Heerlijkkkk echt die moet je proberen maak k vaak in weekend want is lekker makkelijk..Ik doe er paprikas en aubergines bij


klinkt goed!!

Ik heb altijd de ovengeheimen van knorr, die zijn echt heerlijk!

Ik bedoel deze:

http://www.knorr.nl/site/producten/22728305/product

26-01-2011, 20:00

Citaat door yasminaamlas:
Welke wereldgerechten van Knorr hebben jullie weleens uitgeprobeerd en vinden jullie lekker?

Ik maak regelmatig de paella van Knorr en vind die wel lekker. Maar de andere heb ik nog niet uit geprobeerd, omdat ik niet zoveel tijd heb om ze uit te proberen. Dus tips zijn welkom dan kan ik ze uit proberen, aangezien de smaak van de marokkanen ongeveer hetzelfde is.


Burritos van knor

26-01-2011, 20:02

Citaat door ceuta:
Griekse kofteee die is echt super lekker..Zit een zielig zakje rijst bij hihi dus ik doe gewoon altijd andere rijst erbij..Heerlijkkkk echt die moet je proberen maak k vaak in weekend want is lekker makkelijk..Ik doe er paprikas en aubergines bij


Die lijkt me ook lekker maar ik heb nooit gezien. Maar komt denk ik dat mijn ah heel klein is, ze hebben vaak niet alles.

28-01-2011, 17:16
Nog meer aanraders?

28-01-2011, 21:33
kip tandoori laatst geprobeerd,was lekker,maar niet voor elke dag ofzo,want het heeft echt een oosterse smaak.

11-02-2011, 16:56
Ik vindt de griekse mousake ook héérlijkkkkkkkk

19-03-2011, 15:41
Ik heb alles van honig thuis en uitgeprobeerd en het is heerlijk

19-03-2011, 18:47



Citaat door princes_s:
Ik vindt de griekse mousake ook héérlijkkkkkkkk


Daar zit helaas rodewijnextraxt in

11-04-2011, 12:22
Ik heb vorige keer een mix van knorr gebruikt was voor aardappel-broccoligratin. Man en kids vonden dat echt heerlijk