Bekijk originele versie : Is het zo dat als je....???
Is het zo dat als je getrouwd bent, je meer op je gewicht moet gaan letten doordat je dan de pil inneemt en ook seks hebt???
Want ze zeggen wel dat je hiervan bijkomt? Moet je dan meer op je gewicht gaan passen of niet?
Ervaringen misschien???
PowerQueen
15-09-2004, 16:11
Ik d8 dat je door seks juist afvalt.
Origineel gepost door PowerQueen
Ik d8 dat je door seks juist afvalt.
Als je door de sex afvalt en door de pil bijkomt, dan moeten we dus eigenlijk maar zien dat we veel sex hebben, en dan is het in evenwicht of niet soms??
PowerQueen
15-09-2004, 16:23
Origineel gepost door Rabat1
Als je door de sex afvalt en door de pil bijkomt, dan moeten we dus eigenlijk maar zien dat we veel sex hebben, en dan is het in evenwicht of niet soms??
Precies ;)
Precies ;)
is wel grappig eigenlijk.
vraagje: als ik met pil begin op eerstvolgende menstruatiedag en na de menstruatie (week ongeveer erna) eerste seksuele betrekking
kan dit kwaad, of ben ik voldoende beschermd?
PowerQueen
15-09-2004, 16:44
Origineel gepost door Rabat1
is wel grappig eigenlijk.
vraagje: als ik met pil begin op eerstvolgende menstruatiedag en na de menstruatie (week ongeveer erna) eerste seksuele betrekking
kan dit kwaad, of ben ik voldoende beschermd?
Ik denk het wel. :)
Ik denk het wel. :)
wat denk je wel: dat ik beschermd ben of dat het kwaad kan???
je bent het veiligst als je gewoon een maand van te voren begint, zo niet minimaal een week.
succes
x_sweety_x
17-09-2004, 00:33
Origineel gepost door OUIDAD1
je bent het veiligst als je gewoon een maand van te voren begint, zo niet minimaal een week.
succes
k heb gehoord dat op de 1e dag dat je m slikt je al beschermd bent
voor optimale bescherming: . maand van te voren beginnen met slikken
Klopt doordat er in de pil bepaalde stoffen zitten, wordt je sneller dik. Dat merk je misschien wel aan je omgeving, je vriendinnen bv die opeens dikker worden;)
Dus gezond eten, heel belangerijk.
Ciao
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.