Bekijk originele versie : Vrede of oorlog?
Je kunt nu kiezen!
Stem wat je hart je ingeeft....
Rebel_1963
15-09-2004, 00:21
Wie is nou niet voor vrede? maar of het haalbaar is, is een tweede.
Ik ben toch benieuwd welke gekken er voor oorlog kiezen.
zoekertje75
15-09-2004, 09:31
vrede is altijd beter ,oorlog is zinloos, het wekt alleen nog maar meer haat op kinderen die in oorlogsituaties opgroeien , groeien in de verkeerde omgeving op..
Oorlog treft ALTIJD de gewone burger..
OORLOG NEE
VREDE JAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Origineel gepost door Peej
Er zijn helaas inmiddels 3 gekken die er wel voor hebben gekozen. En ik denk dat deze gekken zelf nog nooit oorlog hebben meegemaakt, want anders hadden ze wel tegen gekozen.
Vraag wat oorlog is!
.... aan de mensen in vluchtelingenkampen.
.... aan kinderen van wie de ouders zijn doodgeschoten
.... aan vaders / moeders die hebben gezien dat hun kind door een bom aan flarden werd gescheurd.
.... aan mensen zonder benen, doordat ze op een mijn zijn gelopen.
.... enz.
Weet je echt wat oorlog inhoud? Wil je echt je familie, je kinderen, je ouders, je vrienden verliezen aan de dood?
Ik ben toch benieuwd welke gekken er voor oorlog kiezen. Ik ook.
Der hebben al 3 voor oorlog gestemt:jammer:
Hoe wreed is de mens eigenlijk?
Voer geen oorlog, maar eendjes! ;)
Noenas..
_THA_TRUTH_
15-09-2004, 17:00
en hier is zon gek :D
Rebel_1963
15-09-2004, 18:17
Origineel gepost door _THA_TRUTH_
en hier is zon gek :D
Jij durft er voor uit te komen. Mag ik vragen waarom je voor oorlog hebt gekozen?
Of is het gewoon omdat je gek bent?
OORLOG!!!
Is cool man, bommen en explosies enzo.
Kijk naar de link respect in mijn onderschrift en vertel me daarna dat oorlog niet cool is :D
Origineel gepost door a3ir
Ik ook.
Der hebben al 3 voor oorlog gestemt:jammer:
Hoe wreed is de mens eigenlijk?
Het zijn er nu al een stuk of zes.
Als je maar een beetje TV kijkt zie dat er ook veel mensen zijn die denken dat ze hun problemen met geweld kunnen oplossen.... Die gedachte heb ik verlaten toen ik 9 jaar was.
Origineel gepost door Huey
OORLOG!!!
Is cool man, bommen en explosies enzo.
Kijk naar de link respect in mijn onderschrift en vertel me daarna dat oorlog niet cool is :D
Sorry Huey, maar mijn virus scanner staat niet toe dat ik file binnenhaal met dubbele extensie's :eek:
_THA_TRUTH_
16-09-2004, 00:09
Origineel gepost door Rebel_1963
Jij durft er voor uit te komen. Mag ik vragen waarom je voor oorlog hebt gekozen?
Of is het gewoon omdat je gek bent?
nou een beetje gek moet je wel zijn om daar voor te kiezen maar realiseert u zich dat je soms oorlog nodig hebt om een volk te bevrijden van onderdrukking en onmenselijkheden .
een vers voorbeeld was die in kosovo of bosnie
ja oorlog is vies spel en kent altijd verliezers maar soms moet je het kwaad bestrijden met een kwaad en dat is oorlog .
noem me gek maar de waarheid kent iedereen en men weet ook dat er soms een noodzaak is voor oorlog om een groter kwaad te bestrijden ;)
_THA_TRUTH_
16-09-2004, 00:25
Origineel gepost door Vogel
We hebben vrede nodig om alle volken te bevrijden. Ik noem jou niet gek maar als het vrede is en iedereen kiest daarvoor hoef je niks te bestrijden of te bevrijden.
hahaha het is ook een beetje de kip of het ei verhaal, maar ik ga uit van een niet volmaakte mensheid die altijd wel beinvloed zal worden door het slechte en kwaad zal doen aan zn medemens maw de wereld zoals die vandaag de dag helaas is .
en met deze gedachten heb ik deze vraag als zodanig beantwoord.
In een volmaakte wereld cq leven zou oorlog nooit nodig zijn dat snapt u wel maar daar leven we niet in helaas en daarom zal oorlog altijd een manier moeten zijn en blijven om het kwaad op een harde manier te bestrijden :(
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.