Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : liefde verdoofd de realiteit

new
14-09-2004, 21:11

en dat hebben we af en toe nodig we willen af en toe in een dromerige en zo veilig mogelijk momenten beleven en daar is liefde de beste middel voor het is een vluchtige maar krachtige genot en verdovingsmiddel je voelt je tegelijk haai (bijna in trans) je voelt je op dat moment de gelukkigste mens op aarde je voelt je super voldaan relaxt weldadig intens vol maar éénmaal de tijdelijke uitwerking uitgewerkt is en je terug bij je positieven bent besef je dat het dromig gevoel een speciale gevoel is en dat het versterkt werkt wanneer beide partners het gevoel delen wanneer je alleen het gevoel krijgt en de andere niet dan zal het snel uitwerken en krijg je daarna de bijwerkingen die allesbehalve de eerste gevoel van liefde opwekken maar van neerslachtigheid depressiviteit en ontgoocheling..... ik heb last van bijwerkingen dus mijn liefde is fake omdat de andere persoon het niet met mij deelt

Maisam
14-09-2004, 21:15
Origineel gepost door new en dat hebben we af en toe nodig we willen af en toe in een dromerige en zo veilig mogelijk momenten beleven en daar is liefde de beste middel voor het is een vluchtige maar krachtige genot en verdovingsmiddel je voelt je tegelijk haai (bijna in trans) je voelt je op dat moment de gelukkigste mens op aarde je voelt je super voldaan relaxt weldadig intens vol maar éénmaal de tijdelijke uitwerking uitgewerkt is en je terug bij je positieven bent besef je dat het dromig gevoel een speciale gevoel is en dat het versterkt werkt wanneer beide partners het gevoel delen wanneer je alleen het gevoel krijgt en de andere niet dan zal het snel uitwerken en krijg je daarna de bijwerkingen die allesbehalve de eerste gevoel van liefde opwekken maar van neerslachtigheid depressiviteit en ontgoocheling..... ik heb last van bijwerkingen dus mijn liefde is fake omdat de andere persoon het niet met mij deelt Waarom kwamen jou topics mij eerst niet bekend voor en nu wel ?

Tranquille
14-09-2004, 21:19
YEAH YEAH whatever..

new
14-09-2004, 21:25
Origineel gepost door Maisam Waarom kwamen jou topics mij eerst niet bekend voor en nu wel ? nou heel simpel in het begin scherm je jezelf af dan leer je de persoon beetje bij beetje kennen en als je zaken terugvindt of herkent in de andere persoon die jij ook deelt dan ga je jezelf beetje bij beetje opener opstellen ik bedoel dat doet eigenlijk iedereen bewust of onbewust

Maisam
14-09-2004, 21:33

Origineel gepost door new nou heel simpel in het begin scherm je jezelf af dan leer je de persoon beetje bij beetje kennen en als je zaken terugvindt of herkent in de andere persoon die jij ook deelt dan ga je jezelf beetje bij beetje opener opstellen ik bedoel dat doet eigenlijk iedereen bewust of onbewust Dit had ik zelf ook kunnen bedenken. :o

new
14-09-2004, 21:36
Origineel gepost door Maisam Dit had ik zelf ook kunnen bedenken. :o ewa vanaf nu zeg ik niets bedenk het maar zelf safi :D

Maisam
14-09-2004, 21:41
Origineel gepost door new ewa vanaf nu zeg ik niets bedenk het maar zelf safi :D :eek: Dat nou ook weer niet...

miss_cuisine
14-09-2004, 21:43
Origineel gepost door new en dat hebben we af en toe nodig we willen af en toe in een dromerige en zo veilig mogelijk momenten beleven en daar is liefde de beste middel voor het is een vluchtige maar krachtige genot en verdovingsmiddel je voelt je tegelijk haai (bijna in trans) je voelt je op dat moment de gelukkigste mens op aarde je voelt je super voldaan relaxt weldadig intens vol maar éénmaal de tijdelijke uitwerking uitgewerkt is en je terug bij je positieven bent besef je dat het dromig gevoel een speciale gevoel is en dat het versterkt werkt wanneer beide partners het gevoel delen wanneer je alleen het gevoel krijgt en de andere niet dan zal het snel uitwerken en krijg je daarna de bijwerkingen die allesbehalve de eerste gevoel van liefde opwekken maar van neerslachtigheid depressiviteit en ontgoocheling..... ik heb last van bijwerkingen dus mijn liefde is fake omdat de andere persoon het niet met mij deelt :goedzo:

MocrowGirlBella
14-09-2004, 22:04
:hihi: you have spoken my new :verliefd: :Iluvu: :zwaai: