Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Mannen!!!!!

Pagina's : [1] 2

LZN
24-12-2002, 15:02

Het blijkt dat de meeste mannen vreemd gaan. Wat is hiervan de rede? Waarom gaan de meeste mannen vreemd??? Wat vindt en denk jij hiervan??? :idee:.

Marocana
24-12-2002, 15:11
Het gras is altijd groener aan de andere kant. Groet, Marocana

Barkani
24-12-2002, 15:13
Origineel gepost door Marocana Het gras is altijd groener aan de andere kant. Groet, Marocana om te maaien of om op te eten :Iluvu:

Marocana
24-12-2002, 15:20
If it refers to you, then it is up to you.. Groet, Marocana

Machido
24-12-2002, 15:45

Als mannen met andere vrouwen naar bed gaan is het vreemd gaan, en als vrouwen naar bed gaan met andere mannen.. dan is het een slippertje!

Marocana
24-12-2002, 15:48
Wat is erger? Groet, Marocana

gertje
24-12-2002, 15:53
dat weet toch iedereen daarom mag je van de profeet met vier vrouwen trouwen. Want allah en de profeet weten dat eeen vrouw niet genoeg is voor een man. Ik haat dit land met zijn achterlijke wetgeving dat je maar met een vrouw mag trouwen. Ik wil er net als mohameth wel 17 vrouwen.

doc25
24-12-2002, 15:56
mannen zijn eikels ?

Barkani
24-12-2002, 15:59
Origineel gepost door doc25 mannen zijn eikels ? nee............ mannen hebben eikels :zwaai:

doc25
24-12-2002, 16:04
hahahahaha, met een deftig woord: glans ;)

Machido
26-12-2002, 14:35
Hmmmm ....goeie vraag! Als Marokkaanse man zijnde zou ik zeggen een slippertje is veel erger dan dat de man vreemd gaat. Aan de andere kant realiseer ik me de pijn en verdriet die de vrouw kan hebben als zij erachter komt dat haar man is vreemd gegaan..... Voor beide is het in ieder geval een doodszonde. En er staat maar 1 straf op! Machido "The force is strong with this one"

Najib26
26-12-2002, 15:17
Origineel gepost door gertje dat weet toch iedereen daarom mag je van de profeet met vier vrouwen trouwen. Want allah en de profeet weten dat eeen vrouw niet genoeg is voor een man. Ik haat dit land met zijn achterlijke wetgeving dat je maar met een vrouw mag trouwen. Ik wil er net als mohameth wel 17 vrouwen. Jij bent hier de islam aan het zwartmaken!!!! Dat zal jou niet lukken met jouw leugens!!! Een moslim mag max 4 vrouwen, alleen als hij ze gelijkwaardig kan behandelen. En Allah heeft gewaarschuwd dat slechts weinigen dat kunnen. De profeet heeft maar vier vrouwen tegelijkertijd gehad.

gertje
27-12-2002, 01:21
Origineel gepost door Najib26 Jij bent hier de islam aan het zwartmaken!!!! Dat zal jou niet lukken met jouw leugens!!! Een moslim mag max 4 vrouwen, alleen als hij ze gelijkwaardig kan behandelen. En Allah heeft gewaarschuwd dat slechts weinigen dat kunnen. De profeet heeft maar vier vrouwen tegelijkertijd gehad. IK WEET DAT IK DE "PROFEET" * ZWART MAAK MET DE WENS OM OOK 17 VROUWEN TE WILLEN HEBBEN mAAR HET VLEES IS ZWAK ik mag inderdaad slechts vier vrouwen bezitten (EN IK KAN DAT BETALEN) en ik heb ze allemaal even lief. Zolang zij maar kinderen kunnen baren. Ik wil er graag 100. Dat is een goede start.

maniac
27-12-2002, 14:30
Origineel gepost door Taztouza Het blijkt dat de meeste mannen vreemd gaan. Wat is hiervan de rede? Waarom gaan de meeste mannen vreemd??? Wat vindt en denk jij hiervan??? :idee: Goede dag allemaal, dame, het is niet zo dat de meeste mannen vreemd gaan :confused: maar ik kan begrijpen waarom je dat zo ziet: het is zo dat vreemdgaan zo opvallend en zo schaamteloos is, dat maar een man dat hoeft te doen om alle mannen een slechte naam te geven. En als je even aan het karakter van vrouwen denkt, heb je het: Vrouwen zijn gewoon simpelweg NIET tevreden te krijgen :p Ik vind als een man/vrouw genoeg heeft aan z'n partner of de liefde en passie weg zijn (want je gaat niet vreemd als alles goed gaat in je relatie), dan moet men gewoon de andere partner daarmee confronteren en eerlijk zijn om elkaar niet te kwetsen: gewoon op een 'vriendelijke' manier uit elkaar gaan. prettige dag verder wens ik jullie nog alleemaal. salamaat :zwaai:

Overspel
27-12-2002, 14:45

Origineel gepost door Marocana Wat is erger? Groet, Marocana Erger is... als je vreemd gaat met de beste vriendin van je eigen vriendin van je beste vriend gaat, en de mannen... idem dito Resultaat: partnerruil... :D

Pagina's : [1] 2