Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wanneer spreken we van echte liefde....

LZN
14-09-2004, 20:52

Liefde, wat is de definitie hiervan... velen zien liefde rozenkleurig en zonder enige complicaties. Als je iemand op straat aanspreekt met de vraag "Kunt u mij uitleggen wat liefde is", is veelal het antwoord; verliefd zijn, graag bij iemand willen zijn en vlinders in de buik hebben. Echter zie ik de liefde anders.... Liefde is voor mij wederzijds respect, waardering en vertrouwen. Elkaar uit diepe dalen trekken en ondersteunen. Het kan niet altijd geweldig zijn, niet elke dag zal de zon stralen. En juist op die momenten kan men de liefde bewijzen jegens een ander. Wanneer men die moeilijke tijden kan doorstaan met zn tweeën, dan kan men spreken over echte liefde. Mensen, dit is hoe ik de liefde zie.... kan het natuurlijk ook mis hebben...

Ghizlanetje
14-09-2004, 20:54
Als 2 mensen ontzettend veel van elkaar houden, en NIEt zonder elkaar kunnen/willen leven... :verliefd:

Tranquille
14-09-2004, 20:55
ALS GE NIE ZONDER DIEGENE KAN!!! DAS ECHTE LIEFDE ALLES MAAR DAN OOK ALLESSSSSSS OVERHEBBE VOOR HEM

MoEtJe_MoEtJe
14-09-2004, 20:57
liefde is te duur voor mij

LailaDeNacht
14-09-2004, 21:32

Liefde im immmmmmmm Nou je houd zo veel van iemand en diegene ook van jou. Je hebt eigenlijk de ware gevonden maar je wou toch afstand nemen omdat je bang bent om gekwets te worden en de zekerheid niet had, Want die heb je alleen als je getrouwd bent, maar die jongen is er niet klaar voor ook al houd hij zoveel van je en beweert dat hij je in zijn hart heeft gegrafeerd. Is dat ook liefde ook al ben je niet met hem wegens onzekerheid en noem maaar op. Wil daar wel een antwoord op weten of dat ook liefde is haha baj baj :confused:

MocrowGirlBella
14-09-2004, 22:13
liefde bestaat niet :maf3:

Souhayb
14-09-2004, 22:18
als de dood jullie scheidt

Tranquille
15-09-2004, 16:48
Mensen komen er pas achter wat echte liefde is, als ze het voor hun neus zien weggaan..

casa_babygurl3
15-09-2004, 16:58
nou nou, ik zou niet ALLES voor hem overhebben, maar VEEL, dat is toch weer een heel verschil he? liefde is dat je elkaar goed ondersteund in moeilijkere tijden, en elkaar niet loslaat.... TEST TEST TEST hier komt ie (heb ik ook uitgeprobeerd) heb een gekke vriendin met masker op ons afgestuurd en daarna kijken wat hij gaat doen, gaaat hij KEIHARD WEGRENNEN of BESCHERMD HIJ JE? Dit is maar een kleine test er bestaan grotere maar dat ga ik hier niet bespreken (gevaarlijk!) toedeledoki allemaal en ik hoor wel van jullie hoe die test is verlopen, goed.? hi hi hi