Bekijk originele versie : bestaat liefde eigenlijk wel?
NietTeDissen
14-09-2004, 17:56
ik bedoel...
je hoort toch vaak dat mensen worden uitgehuwelijkt?
ze houden niet van elkaar en toch hebben ze kinderen samen en een goed leven..
en jonge mensen die relaties hebben, hebben vaak problemen, van die gaat vreemd, hij wil me niet..zij twijfelt...
bestaat liefde wel?:(
Meknesiaaaaaaaa
14-09-2004, 17:58
neee meid die bestaat niet!!
anders zou elke relatie perfect zijn...
NietTeDissen
14-09-2004, 17:59
ja toch?:verdriet:
NietTeDissen
14-09-2004, 18:01
Origineel gepost door DeBeste
Hoe kan je dat nou zeggen :( ...Ik dacht dat onze liefde voor altijd was...:tranen: dat is het ook:)
ik twijfel alleen over het algemeen...:huil:
sweetzorro
14-09-2004, 18:04
liefde bestaat zeker en als je het eenmaal hebt geproeft wil je nooit meer iets anders
ManZonderVrouw
14-09-2004, 18:04
Nee bestaat niet
NietTeDissen
14-09-2004, 18:05
Origineel gepost door sweetzorro
liefde bestaat zeker en als je het eenmaal hebt geproeft wil je nooit meer iets anders okee maak me blij..en vertel..!:traan1:
oO0HoNeY0Oo
14-09-2004, 18:06
Origineel gepost door NietTeDissen
ik bedoel...
je hoort toch vaak dat mensen worden uitgehuwelijkt?
ze houden niet van elkaar en toch hebben ze kinderen samen en een goed leven..
en jonge mensen die relaties hebben, hebben vaak problemen, van die gaat vreemd, hij wil me niet..zij twijfelt...
bestaat liefde wel?:(
ik denk zo: als je iemand hebt waar je echt om geeft en van houdt en niet zonder kan dan weet je zeker dat liefde bestaat..
En als er geen liefde bestaat dan zeggen mensen al snel het bestaat niet.
Liefde is een gevoel dat je hebt....
Mensen die worden uitgehuwelijkt en een goed leven hebben ...je moet mar net het geluk hebben dat je bij elkaar past.
en wat betreft jonge mensen die een relatie hebben, iedereen weet dat het haram is ( ik oordeel verder over niemadn iederen moet doen en laten wat ie wilt) En omdat het haram is zal een relatie nooit door allah swt gezegend worden..en daarom kan er ook het een en ander mis gaan.
Maar de problemen tussen 2 mensen en de ups en de downs die horen er nou eenmaal bij..het is niet altijd rozengeur en manenschijn.
groetjes :zwaai:
NietTeDissen
14-09-2004, 18:06
Origineel gepost door ManZonderVrouw
Nee bestaat niet nee voor jou is et niet zo he?meneertje zonder wijfie:stout:
Tamqeyast
14-09-2004, 18:08
liefde bestaat wel alleen je moet er zelf achterkomen..:confused: tfoee wat praat ik ...
NietTeDissen
14-09-2004, 18:08
Origineel gepost door DeBeste
Hoe kan jij dat nou zeggen...Als ik naar je topics kijk bestaat liefde voor jou wel :hihi: en zelfs hele speciale :D :lol:wollahila!!!!
NietTeDissen
14-09-2004, 18:09
Origineel gepost door Sweet_bibi
liefde bestaat wel alleen je moet er zelf achterkomen..:confused: tfoee wat praat ik ... :hihi:[B][I][U]
sweetzorro
14-09-2004, 18:09
ooohoneyoo had het niet beter kunnen zeggen liefde zit in het hart het is de grootste verslaving die ik heb ik geef het graag en ik ontvang het ook graag maar het bestaat zeer zeker want ik voel het elke dag
Tamqeyast
14-09-2004, 18:10
Skeit aan liefde laat alleen (U)<--- dit achter
NietTeDissen
14-09-2004, 18:11
okee sweet_bibi...;)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.