Bekijk originele versie : fun of niet?
Noer3inetie
24-12-2002, 12:27
he mensen ik verveel me,
zullen we wahed spelletje spelen? het gaat als volgt.
we maken een verhaal met :) , ik begin en dan gaat er steeds iemand verder. gebruik je verste fantasie oke mensen??
have fun!!!!!!
er was eens :rood: ze was een :goedzo: meid, alleen er ontbrak een:hoedaf: in haar leven. en daar kon ze wel dagen om:huil:.
ze was helemaal tot over haar oren :verliefd: op:mrt2: maar hij had al een :staart: en die was heel erg :ego:
ewa mensen hebben jullie het door oele??? :confused:
wie van jullie gaat verder????
Onslaught
24-12-2002, 12:39
dat meisje heet fatima, maar ze had veel problemen thuis,w ant arnie van gtst en sally psectra waren boos op fatima omdat........
Op een dag kwam ik haar tegen op tmf chat en toen :rotpc: ik sprak met haar af en toen ik haar zag deed ik :zweep: :gefeli: :gefeli: :boos: en ik rende voor mijn leven want ik wou geen woedende :maroc: op mijn :gefeli:
Hm.. volgens mij is het een beetje fout gegaan.. :rolleyes:
Origineel gepost door Onslaught
dat meisje heet fatima, maar ze had veel problemen thuis,w ant arnie van gtst en sally psectra waren boos op fatima omdat........
omdat fatima playsters is...arnie kwam erachter dat fatima hem played,toen zij haar benen schierde..Vroeger had ze lange beenhaaren en ze had er vlechtjes in gedaan...Het feit dat zij haar benen had geschoren wil zeggeh dat zij zich nie meer wil binden aan een persoon..met gladebenen kan ze makkelijker los breken van arnie....
De tijd dat arnie en fatima naast elkaar liepen, hand in hand en haar aan haar zijn .........
El_Cameleone
24-12-2002, 12:51
En Toen Kwam El CaMeLeoNe En SLLLLLLLLLLLLLLLLLLRPPPPPPPPPP :p
FOETSIE WAS ARNIE!
:cola:
Het moest toch een verhaal van smilies worden? Of heb ik het nu verkeerd begrepen?
El_Cameleone
24-12-2002, 12:56
BUUUUURPPPP :o
SORRy
ArNie Was Een GrOte Hap :chef:
OkEy!
Origineel gepost door Rosanna
Het moest toch een verhaal van smilies worden? Of heb ik het nu verkeerd begrepen?
heb je smilies met behaardebenen voor mij dan???????
Je kon dan toch een ander verhaal maken die wel in overeenkomst was met de officiele regelementen?
Origineel gepost door Abdelhay
Toen liep ze een keertje door het winkel centrum :D ze zag dat een rode gast een blauwe gast aan het slaan was :stomp: ze d8 ik ben ook rood :rood: dat past wel ze ze droomde even (:romance: liep naar de rode gast toe ze gaf hem een kusje :kusgrijs: maar de rode gast vond dat NIET cool :boos: en schoot haar dood :auw:
Jij luistert ten mintse Abdelhay! :goedzo:
Origineel gepost door Abdelhay
HAHA niks te doen he :)
Nee, :nl: ook al niet.. beetje :maf2: die vakanties..
toen dacht :rood: ik ben toe aan :bril: vakantie. Dus voelde zich bij die gedachte helemaal :boogie:
Eenmaal aangekomen op de canarische einlanden ... :rolleyes: ze, al die jongens :vingers:
Ik hoef ze niet, ze zijn toch allemaal honden, :lekkerpuh
daar lag ze dan bruin te bakken :maroc: en toen ze haar ogen opendeed, :schrik2: ze wist niet wat ze damn wat is hij lekker zeg.....en hij vond haar ook wel leuk...en toen werden ze :love2: , ze nam hem mee naar huis en toen gingen ze trouwen en :romance:
Ik ga ff kerst-inkopen doen ! :zwaai:
Noer3inetie
24-12-2002, 13:39
Origineel gepost door Rosanna
Ik ga ff kerst-inkopen doen ! :zwaai:
he nou ja zeg, meis blijf je bent de enige die het door heeft :)
de andere zijn druk bezig met arnie en fatima :kwaad:
mensuuuuuuuuuuuuu verpest mijn verhaaltje niet:boos:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.