Bekijk originele versie : Gaat het tegenwoordig zo... Collega wordt lover
[ Eerst vergaderen dan vrijen... :eek: ]
Je collega smst je "hey M.A.C, ik kom vandaag niet werken, 't was spannend vorige week met ... op de werkvloer maar ik heb een SOA". :eek:
Wat sms je terug..
Ik heb het volgende gesmst.. "Hey, eigen schuld dikke bult". :D
Een hele gepaste reactie toch. :o
IceTea35
04-01-2011, 10:51
Je collega smst je "hey M.A.C, ik kom vandaag niet werken, 't was spannend vorige week met ... op de werkvloer maar ik heb een SOA". :eek:
Wat sms je terug..
Ik heb het volgende gesmst.. "Hey, eigen schuld dikke bult". :D
Een hele gepaste reactie toch. :o
Een gepaste reactie. ;)
Een gepaste reactie. ;)
:o
Ik heb altijd gedacht dat alleen mijn man mij een open mond kon bezorgen, maar het is deze collega ook gelukt, bij het lezen van het smsje kreeg ik onbewust gewoon deze. :eek:
IceTea35
04-01-2011, 10:58
:o
Ik heb altijd gedacht dat alleen mijn man mij een open mond kon bezorgen, maar het is deze collega ook gelukt, bij het lezen van het smsje kreeg ik onbewust gewoon deze. :eek:
Het is wel erg gedurfd...
Er is een gezegde:
You don't dip your pen in company ink... :stout:
Het is wel erg gedurfd...
Er is een gezegde:
You don't dip your pen in company ink... :stout:
Eigenlijk zou ik er vandaag de dag niet eens meer van op moeten kijken. Alles lijkt mogelijk te zijn het is immers anno 2011. :maf:
Is a good way to get something you don't want. :gniffel:
Sensuall
04-01-2011, 11:17
Wat is daar zo raar aan
IceTea35
04-01-2011, 11:17
Eigenlijk zou ik er vandaag de dag niet eens meer van op moeten kijken. Alles lijkt mogelijk te zijn het is immers anno 2011. :maf:
Is a good way to get something you don't want. :gniffel:
:D
Wat is daar zo raar aan
Niets joh, anno 2011 everything is possible. :rolleyes:
IceTea35
04-01-2011, 11:21
Dan is er nog hoop. ;)
Sensuall
04-01-2011, 11:27
En dat kom je effe melden omdat ?
IceTea35
04-01-2011, 11:29
[ Eerst vergaderen dan vrijen... :eek: ]
Wel de rommel opruimen in de vergaderruimte. Niet dat een collega de volgende dag zijn schone A4-tjes op een plakkerige tafel mikt...
Dan is er nog hoop. ;)
Yep. :p
En dat kom je effe melden omdat ?
Ik daar zin in heb, ik houd van delen. :o
Wel de rommel opruimen in de vergaderruimte. Niet dat een collega de volgende dag zijn schone A4-tjes op een plakkerige tafel mikt...
Ik vertik het om nog een sms te sturen :o , ik vond "eigen schuld dikke bult" al een dure reactie. :haha:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.