Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Vraagje aan de mannen...

BabyGirlPrinces
03-01-2011, 19:20

Stel je voor je hebt een vriendin je gaat 1 jaar serieus met haar, jij hebt haar ontmaagd en het gaat heel goed tussen jullie. Je belt haar elke dag en zien elkaar bijna elke dag. Zou je serieus met haar kunnen zijn? Of is het meteen over nadat je haar had ontmaagd? Dat vraag ik me echt af mij lijkt het van niet want dan respecteer je haar toch niet? Aan de andere kant vriendinnen van me gaan al jaren met een vaste jongen en ze doen nog steeds moeite of is dit slechts schijn???

MrTestosteronI
03-01-2011, 20:03
Vraag 1: ja het is meteen over. Vraag 2: het is maar schijn. We doen moeite om de pussy te kunnen blijven gebruiken.

adil2010
03-01-2011, 20:13
je hebt mannen en je hebt kankerlijers..maar jullie hebben altijd van die domme vragen. zoiets kan je toch niet weten? situaties verschillen toch. ben je ontmaagd en vraag je je af of ie bij je blijft? moet je afwachten, meer kan je niet doen.

BabyGirlPrinces
03-01-2011, 20:22
je hebt mannen en je hebt kankerlijers..maar jullie hebben altijd van die domme vragen. zoiets kan je toch niet weten? situaties verschillen toch. ben je ontmaagd en vraag je je af of ie bij je blijft? moet je afwachten, meer kan je niet doen. oh my god jij reageert echt overdreven:eek: , ik vroeg het me gewoon af hoe JULLIE erover denken dus hoe jullie ervaringen ermee zijn! maar als je het zo een domme vraag vind reageer dan niet.

adil2010
03-01-2011, 20:24

verschilt toch..de een gaat zeggen k zou dr scotten. de ander ja ik hou er wel. maar t is wel geil als je serieus bent met je vriendinnetje en er ontmaagd en dan trouwd.

Boordevolll
03-01-2011, 20:26
oh my god jij reageert echt overdreven:eek: , ik vroeg het me gewoon af hoe JULLIE erover denken dus hoe jullie ervaringen ermee zijn! maar als je het zo een domme vraag vind reageer dan niet. Wat voor reactie had je verwacht?