Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Eindelijk een vrouw gevonden maar Mijn famillie accepteerd haar niet

Pagina's : [1] 2 3

ManZonderVrouw
14-09-2004, 12:07

Zij is 45 jaar en ik ben 26 jaar Sinds korte tijd hebben we weer contact met elkaar....We spreken elkaar nu alleen via de telefoon omdat ik geen risico wil lopen om gezien te worden

babybruidje
14-09-2004, 12:09
ik weet niet of het echt zo is maar als het echt zo is en het is een praktiserende moslima verte dan over onze geliefde profeet sws hoe jong hij was toen hij met khadjia ging trouwen en dat ze al een leeftijd had bereikt...

ManZonderVrouw
14-09-2004, 12:11
Origineel gepost door Miss_Magrebia en de nicht van je EX? :D die kan de Pot op ..die belt mij te vaak op

marilynmonroe
14-09-2004, 12:11
Laat me raden...dat is vast en zeker die rare nicht van je ex, die je dag en nacht lastig valt, nietwaar? Jongen, ik weet niet wat je allemaal loopt te bazelen, maar ik heb eerlijk gezegd een beetje medelijden met je.

NietTeDissen
14-09-2004, 12:13

Origineel gepost door ManZonderVrouw Zij is 45 jaar en ik ben 26 jaar Sinds korte tijd hebben we weer contact met elkaar....We spreken elkaar nu alleen via de telefoon omdat ik geen risico wil lopen om gezien te worden 45 jaar, heb je wel shie leven?:ego:

ManZonderVrouw
14-09-2004, 12:14
Origineel gepost door marilynmonroe Laat me raden...dat is vast en zeker die rare nicht van je ex, die je dag en nacht lastig valt, nietwaar? Jongen, ik weet niet wat je allemaal loopt te bazelen, maar ik heb eerlijk gezegd een beetje medelijden met je. dankje wel meid ..ik mag je wel omdat je medelijden met mij hebt..je zult mij in het moeten zien hoe ik dan in echt lijdt ..24 uur gebeld worden door mijn nicht...ze weet dat ik nu een realtie wil aangaan met haar moeder ..zij is 45 :D

babybruidje
14-09-2004, 12:15
Origineel gepost door NietTeDissen 45 jaar, heb je wel shie leven?:ego: en onze geliefde profeet sws dan?

babybruidje
14-09-2004, 12:16
Origineel gepost door ManZonderVrouw dankje wel meid ..ik mag je wel omdat je medelijden met mij hebt..je zult mij in het moeten zien hoe ik dan in echt lijdt ..24 uur gebeld worden door mijn nicht...ze weet dat ik nu een realtie wil aangaan met haar moeder ..zij is 45 :D aub vrees Allah

marilynmonroe
14-09-2004, 12:16
Origineel gepost door ManZonderVrouw dankje wel meid ..ik mag je wel omdat je medelijden met mij hebt..je zult mij in het moeten zien hoe ik dan in echt lijdt ..24 uur gebeld worden door mijn nicht...ze weet dat ik nu een realtie wil aangaan met haar moeder ..zij is 45 :D Jij hebt psychiatrische hulp nodig!

ManZonderVrouw
14-09-2004, 12:19
Origineel gepost door babybruidje aub vrees Allah waarom moet ik allah vreesen ...zij is toch geen familie van mij..ik mag heus wel met haar trouwen..ik kan niks aandoen dat haar dochter op mij verliefd is maar iok ga voor 45 jarige

babybruidje
14-09-2004, 12:20
toespraak tijdens de afscheidsbedevaart Aboe Oemaamah Soedayy ibn Adjilaan al-Baahilie verhaalt dat hij de Booschapper van Allah (saws) bij de toespraak tijdens de afscheidsbedevaart hoorde zeggen: " Vreest Allah, bidt jullie vijf (gebeden) en vast de maand Ramadan, betaalt de Zakaat op jullie eigendommen en gehoorzaam jullie leiders; en jullie zullen het paradijs van jullie Heer binnengaan." Overlevering: At-Tiermiedie

babybruidje
14-09-2004, 12:21
Origineel gepost door ManZonderVrouw waarom moet ik allah vreesen ...zij is toch geen familie van mij..ik mag heus wel met haar trouwen..ik kan niks aandoen dat haar dochter op mij verliefd is maar iok ga voor 45 jarige een relatie is verboden

ManZonderVrouw
14-09-2004, 12:23
Origineel gepost door babybruidje een relatie is verboden Ik weet dat het verboden is maar we kunnen altijd nog een vergeffenis krijgen van allah ...eerst genieten en dan terug naar de ware islam

babybruidje
14-09-2004, 12:24
subban Allah hoe durf je zoiets te zeggen dat is niet de oprechte toubah en vergeet niet dat je Allah niet voor de gek kan houden hij weet jou intentie en dus zou hij jou ook niet vergeven Allah oe Allem als jij zo'n intentie hebt..nogmaals VREES Allah

NietTeDissen
14-09-2004, 12:25

Origineel gepost door babybruidje en onze geliefde profeet sws dan? ja maar dat ligt anders:ego: neee sorry ik ben koppig...je hebt gelijk:(

Pagina's : [1] 2 3