Bekijk volle/desktop versie : Van wat heb jij spijt en zou je de tijd voor willen terug draaien als het kon?



Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10

07-01-2011, 23:14

Citaat door rachida_inoooo:
dat ik geboren was


Zo erg moet dat toch niet zijn


Citaat door Mysterieus_:
Er zijn genoeg dingen waarvan ik spijt heb maar ik ben verder gegaan met mijn leven en ben blij met de persoon die ik geworden ben en zou daardoor niets willen terugdraaien.
Ik heb geleerd van mijn fouten en zal niet in herhaling vallen..


oke. Ja dat bedoelde ik ook.. sommige blijven stilstaan bij hun fouten en het blijft ze altijd nog achtervolgen. Is ook geen leven



Citaat door N_Casawi:
Ja oké, je hebt gelijk maar ze is pas 18 geworden.. ik wacht nog efftjes


Your choice, maar geen relatie aangaan. Anders verpest je het straks weer.

07-01-2011, 23:29



Citaat door Verborgen_geluk:
Ik heb spijt dat ik afstand heb genomen van mijn vriendinnenkring ik koos voormezelf. Ik had geen keus, maar ik had het op een andere manier kunnen doen. kan niet meer terug, ik ben verder gegaan zij ook.


Ik ben van mening dat spijt alleen zonde is geweest, als men er niets van heeft geleerd.

Ik heb spijt dat ik na een ziekte ik drie jaar in een dip heb gezeten door die ziekte. Maar waar klagen we over, elhamdoelillah toch!

07-01-2011, 23:34

Citaat door Supernovae:
Ik ben van mening dat spijt alleen zonde is geweest, als men er niets van heeft geleerd.

Ik heb spijt dat ik na een ziekte ik drie jaar in een dip heb gezeten door die ziekte. Maar waar klagen we over, elhamdoelillah toch!


Inderdaad meid, alhamdoelilah! Ik hoop dat je genezen bent inshAllah.

07-01-2011, 23:35

Citaat door Verborgen_geluk:
Inderdaad meid, alhamdoelilah! Ik hoop dat je genezen bent inshAllah.


Ik ben genezen van mijn ziekte hamdoelillah. Het verplicht stop zetten van je leven door zo'n ziekte..die consequenties zijn achteraf veel groter gebleken, maar ik neem het stap voor stap en ik probeer niet te kijken naar wat ik heb verloren, maar de ervaring(en) die ik erdoor heb gewonnen.

07-01-2011, 23:35


Ik heb nergens spijt van, heb geen duistere verleden meegemaakt. Ik heb altijd mijn eigen keuzes kunnen maken sommige wat stommer dan de ander maar ja je leert ervan, ik heb veel geluk gehad in mijn leven daar ben ik dankbaar voor.

07-01-2011, 23:47

Citaat door Supernovae:
Ik ben genezen van mijn ziekte hamdoelillah. Het verplicht stop zetten van je leven door zo'n ziekte..die consequenties zijn achteraf veel groter gebleken, maar ik neem het stap voor stap en ik probeer niet te kijken naar wat ik heb verloren, maar de ervaring(en) die ik erdoor heb gewonnen.

\hamdoelilah.

tuurlijk doe het stapsgewijs, je bent er sterker uit gekomen




Citaat door MeidFox26:
Ik heb nergens spijt van, heb geen duistere verleden meegemaakt. Ik heb altijd mijn eigen keuzes kunnen maken sommige wat stommer dan de ander maar ja je leert ervan, ik heb veel geluk gehad in mijn leven daar ben ik dankbaar voor.



08-01-2011, 16:00
Breng mij 1 jaar terug en ik zou nooit verliefd zijn geweest.

08-01-2011, 16:04

Citaat door Feministe__:
Breng mij 1 jaar terug en ik zou nooit verliefd zijn geweest.



Meid we moeten het verleden achter ons laten, leer van je fouten dat is het allerbeste heb ik ook hamdoulilah ook gedaan !

08-01-2011, 16:06

Citaat door myandyou:
Meid we moeten het verleden achter ons laten, leer van je fouten dat is het allerbeste heb ik ook hamdoulilah ook gedaan !

Hamdoellilah.

Het is alleen echt moeilijk, maar oke.

08-01-2011, 16:12

Citaat door Feministe__:
Hamdoellilah.

Het is alleen echt moeilijk, maar oke.



meid dat klopt maar het allerbeste is om je op je toekomst te richten
je school, je familie, je vriendinnen en Geen jongens want de jongen die jou inshallah ooit gelukkig zal maken komt van zelf op je pad heb sbar dat is het allerbeste echt waar heb ik gemerkt.

Moge allah subhana wa thala het je vergemakkelijken!

amien

08-01-2011, 23:01

Citaat door myandyou:
Upp voor jou meid!




Citaat door Feministe__:
Breng mij 1 jaar terug en ik zou nooit verliefd zijn geweest.


Een beter advies als myandyou kan ik niet geven succes meid

12-01-2011, 02:40

Citaat door myandyou:
Upzzz !!



14-01-2011, 03:57


van hoe ik mijn schoolcarriere heb gedaan..
hoe ik sommige mensen heb behandelt
hoe ik sommige mensen in mijn leven heb laten komen
en nog een paar dingetjes..
But everything happens for a reason!

14-01-2011, 21:38

Citaat door KleineDame:
van hoe ik mijn schoolcarriere heb gedaan..
hoe ik sommige mensen heb behandelt
hoe ik sommige mensen in mijn leven heb laten komen
en nog een paar dingetjes..
But everything happens for a reason!


Inderdaad meid helemaal gelijk heb je !
Inshallah hebben we van onze fouten geleerd

14-01-2011, 21:46

Citaat door KleineDame:
van hoe ik mijn schoolcarriere heb gedaan..
hoe ik sommige mensen heb behandelt
hoe ik sommige mensen in mijn leven heb laten komen
en nog een paar dingetjes..
But everything happens for a reason!


schoolcarriere kun je altijd inhalen meid, is nooit te laat. Het feit dat je het besef is al de stap in de goede richting. en inderdaad, alles gebeurd met een reden..


Citaat door IkBenSexy:
dat ik niet als mannelijke prostitutie ben gaan werken toen het nog kon. Ik heb daar zo'n spijt van


Ben blij dat je het uiteindelijk niet hebt gedaan.


Citaat door myandyou:
Upppppppppppieee



Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10