Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Van wat heb jij spijt en zou je de tijd voor willen terug draaien als het kon?

Pagina's : 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10

Verborgen_geluk
03-01-2011, 23:15

Spijt aan de relatie waaraan ik ben begonnen, spijt dat ik veel te lief ben voor sommigen, spijt dat ik van hem hou, spijt dat ik misbruik laat maken van mijn goede daden ! Spijt van alles dat met hem te maken heeft! Neem al die spijt op tot iets postiefs, laat her los en geef het een plekje. Ga nu verder en laat het achterwege, makkelijk gezegd maar ook makkelijk gedaan, maar vergeet niet dat fouten er zijn om van te leren,

MJDLN.
03-01-2011, 23:39
Heb spijt dat ik "hem" heb laten gaan =(! Verder heb ik nergens spijt van, tuurlijk heb ik ook fouten gemaakt, waar van ik denk dat had ik anders kunnen doen. Maar als ik terug zou gaan dan zou ik precies het zelfde doen. Uiteindelijk heeft dat mij gemaakt tot de persoon wie ik nu ben. En ik leer elke dag van mijn fouten.

myandyou
04-01-2011, 00:31
Ik heb geen spijt dat ik me oude vriendinnen achter me heb gelaten want als ik nu zie hoe ze zijn geworden dan bedank ik allah subhana wa thala iedere minuut, ik heb nu nieuwe lieve meiden leren kennen ze zijn als zussen voor mij en ik ben echt super blij mee ik zal er nooit spijt van hebben, Ik heb wel spijt van me eerste relatie die 2 weken duurde maar hamdoulilah doordat heb ik mijn ogen ook geopend het was geen erge jongen ofzo maar mijn gevoel zei een relatie is haram dus dat was me eerste en me laatste relatie, ik zal inshallah nooit een relatie aangaan want ik weet dat het verkeerd is en haram dusjah waarom zou ik me ware kom vanzelf op mijn pad inshallah! Subhanallah ik heb steeds het gevoel als ik iets stoms wil doen dat allah subhana wa thala me tegen houdt hamdoulilah dat ik die zondes niet bega wie heeft dat nog meer ?

Verborgen_geluk
04-01-2011, 00:31
Heb spijt dat ik "hem" heb laten gaan =(! Verder heb ik nergens spijt van, tuurlijk heb ik ook fouten gemaakt, waar van ik denk dat had ik anders kunnen doen. Maar als ik terug zou gaan dan zou ik precies het zelfde doen. Uiteindelijk heeft dat mij gemaakt tot de persoon wie ik nu ben. En ik leer elke dag van mijn fouten. helemaal goed;) ze zeggen toch ook van laat vrij wat je liefhebt komt het terug dan is het van jou zoniet dan is het nooit geweest. Als het elmekteb is dan komen jullie weer bij elkaar terug zoniet zo moest het zijn, en als het terug komt maak het dan ook goed af.Xx

Verborgen_geluk
04-01-2011, 01:05

Ik heb geen spijt dat ik me oude vriendinnen achter me heb gelaten want als ik nu zie hoe ze zijn geworden dan bedank ik allah subhana wa thala iedere minuut, ik heb nu nieuwe lieve meiden leren kennen ze zijn als zussen voor mij en ik ben echt super blij mee ik zal er nooit spijt van hebben, Ik heb wel spijt van me eerste relatie die 2 weken duurde maar hamdoulilah doordat heb ik mijn ogen ook geopend het was geen erge jongen ofzo maar mijn gevoel zei een relatie is haram dus dat was me eerste en me laatste relatie, ik zal inshallah nooit een relatie aangaan want ik weet dat het verkeerd is en haram dusjah waarom zou ik me ware kom vanzelf op mijn pad inshallah! Subhanallah ik heb steeds het gevoel als ik iets stoms wil doen dat allah subhana wa thala me tegen houdt hamdoulilah dat ik die zondes niet bega wie heeft dat nog meer ? Hamdoelilah goedzo meid, en knap van je dat je het niet langer hebt laten duren je relatie:goedzo:

myandyou
04-01-2011, 18:19
Hamdoelilah goedzo meid, en knap van je dat je het niet langer hebt laten duren je relatie:goedzo: Dankje wel, wollah ik ben echt achter gekomen dat het zo erg niet goed is, dat is het allerbeste als je echt naar jenah wilt, Onze mektab komen we vanzelf tegen echt waar zo denk ik voortdurend en ik ben blij met deze beslissing als iemand serieus met mij wilt zijn dan moet ie weten waar me ouders zijn alles gaat via mijn ouders, en ik ga niet ontkennen dat me zussen of andere dergelijke geen vriend hebben want dat hebben ze wel maar ik kijk hamdoulilah naar mij zelf tegenwoordig is het gewoon zo normaal om een vriend te hebben mijn hart die zegt nee geen vriend daar komen we het verst mee. Hamdoulilah moge er inshallah nog vele volgen:)

LallaOujdia
04-01-2011, 18:47
Je kan beter spijit hebben van de dingen die je niet hebt gedaan. wat geweest is geweest.

Ghzalaa
04-01-2011, 18:52
Je kan beter spijit hebben van de dingen die je niet hebt gedaan. wat geweest is geweest. Klopt. Daarom probeer ik er altijd voor te zorgen dat ik niet achteraf denk goh had ik maar wat gedaan.

schatje20
04-01-2011, 20:28
ik heb spijt dat ik hem niet heb vergeven toen hij dt wilde heb spijt dat ik deed alsof ik hem niet in mijn leven wil terwijl ik hem niet kan vergeten ,wil dit zo graag aan hem vertellen maar zal het nooit doen heb spijt dat ik hem nooit -since ik hem ken - heb vertelde hoe belangerijk hij was en nog steeds is maar ja nu is het al klaar ,meschien heeft hij mij al vergeten heb spijt dat ik zo stil was :(

Safiaa
04-01-2011, 21:08
Terug denkend aan het verleden besef ik dat ik de grootste fout heb gemaakt.. Ik heb spijt dat ik er aan ben begonnen, dat bespaarde me heel wat pijn ellende en heel veel verdriet.

justmebaby1
04-01-2011, 21:14
Spijt dat ik ooit met een getrouwde man omging....

Verborgen_geluk
04-01-2011, 22:57
Dankje wel, wollah ik ben echt achter gekomen dat het zo erg niet goed is, dat is het allerbeste als je echt naar jenah wilt, Onze mektab komen we vanzelf tegen echt waar zo denk ik voortdurend en ik ben blij met deze beslissing als iemand serieus met mij wilt zijn dan moet ie weten waar me ouders zijn alles gaat via mijn ouders, en ik ga niet ontkennen dat me zussen of andere dergelijke geen vriend hebben want dat hebben ze wel maar ik kijk hamdoulilah naar mij zelf tegenwoordig is het gewoon zo normaal om een vriend te hebben mijn hart die zegt nee geen vriend daar komen we het verst mee. Hamdoulilah moge er inshallah nog vele volgen:) IshAllah meid. Focus je op andere zaken en zoals je het mooi hebt gezegd als je straks bereidt bent om te trouwen weet hij de deur van je ouders te vinden:) Xx

Verborgen_geluk
04-01-2011, 23:01

Je kan beter spijit hebben van de dingen die je niet hebt gedaan. wat geweest is geweest. Als je zo een instelling op na houdt bij iedere verkeerde misstap in je leven zul je die blijven maken. Je moet je fouten onder ogen zien accepteren dat het zo is gegaan en wetend dat je ervan hebt geleerd, maargoed ieder doet het op zijn;/haar eigen manier..

Verborgen_geluk
04-01-2011, 23:47
Spijt dat ik ooit met een getrouwde man omging.... Ik begrijp zulke mannen totaal niet, ze zijn getrouwd hebben misschien zelfs kinderen waar halen ze dan uberhaupt nog het lef vandaan om vreemd te gaan:jammer: Wees blij dat je van hem af bent.

sowieso888
04-01-2011, 23:54
spijt van bepaalde dingen die ik heb gezegd tegen bepaalde mensen spijt dat ik waardevolle dingen/personen slecht heb behandelt spijt dat ik naar de verkeerde mensen ging luisteren spijt dat ik mijn keuzes ging maken onder invloed van mij eigen woede maar er zijn ook veel dingen waar ik geen spijt van heb

Pagina's : 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10