Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Welk land?????????

Reqrouz
14-09-2004, 09:50

Als je het afgelopen nieuws hebt gevolgd, is je ook opgevallen dat bij de verkiezing van opperjoden land Amerika, Bush nu een grote voor sprong heeft genomen op John Kerry. Zoals jullie allemaal weten is Bush de ' leader against terrorism'. En zal hij deze zinloze oorlog vortzetten. Mijn quiz is nu welk land zal Bush na zijn herverkiezing het allereerste paltgooien, en alleen maar onschuldige kinderen en vrouwen raken???? A: Iran B: Syrie C: Palestina ( amerikanen zijn en blijven joden weet je) D: Nederland: ( amerika weet dat nederland hun knielhondje is, maar je wilt toch ooit een keertje af van dat beest??) Wie het goed raad, heeft als prijs meer haat. Doe je best!!!!!!

RitaMaria
14-09-2004, 10:21
Bush gaat deze verkiezingen verliezen..is namelijk voorspeld door een (bekende) paragnost..die tevens ook (toendertijd) de zwangerschap van Maxima en de aanslagen in Madrid heeft 'gezien'

a3ir
14-09-2004, 10:24
Origineel gepost door RitaMaria Bush gaat deze verkiezingen verliezen..is namelijk voorspeld door een (bekende) paragnost..die tevens ook (toendertijd) de zwangerschap van Maxima en de aanslagen in Madrid heeft 'gezien' laten we dat maar hopen Rita, dat Bush gaat verliezen.

RitaMaria
14-09-2004, 10:27
Origineel gepost door a3ir laten we dat maar hopen Rita, dat Bush gaat verliezen. Ja precies A3ir...4 jaar Bush is wel genoeg geweest..

zoekertje75
14-09-2004, 10:29

BUSH MOET WEG!!!!!! oorlog tegen het terrorisme? Wanneer gaat hij zichzelf dan bombaderen vraag ik me af??

Huey
14-09-2004, 11:14
Origineel gepost door RitaMaria Bush gaat deze verkiezingen verliezen..is namelijk voorspeld door een (bekende) paragnost..die tevens ook (toendertijd) de zwangerschap van Maxima en de aanslagen in Madrid heeft 'gezien' :hihi: En jij gelooft dat? Als er niet echt dramatisch gebeurt zoals een nieuwe aanslag ofzo gaat Bush met gemak winnen. Hij staat 7% voor op Kerry.

RitaMaria
14-09-2004, 11:47
Origineel gepost door Huey :hihi: En jij gelooft dat? Als er niet echt dramatisch gebeurt zoals een nieuwe aanslag ofzo gaat Bush met gemak winnen. Hij staat 7% voor op Kerry. Ja..ik geloof dat .. :o

roebla
14-09-2004, 12:34
Ik hoop dat bush wordt herkozen :)

grendel
14-09-2004, 12:42
Als de Indianen een wat strenger immigratiebeleid hadden gevoerd, was het nou niet zo'n puinhoop in de VS. Loesje

roebla
14-09-2004, 12:43
Origineel gepost door grendel Als de Indianen een wat strenger immigratiebeleid hadden gevoerd, was het nou niet zo'n puinhoop in de VS. Loesje :hihi:

igzeneej
14-09-2004, 17:07
alles aan zijn lot overlaten.... Zonder voorspellingen weet ik dat alles goed komt of bush nou blijft of niet !!!!!

Reqrouz
14-09-2004, 17:10
Origineel gepost door Carolus Zielepoot, ga jij nu maar oude vrouwtjes lasig vallen...... Houd je bek stomme idioot, niemand zegt zomaar tegen mij zielepoot vooral zo'n kk bijdehante chapi als jou. Denk je nou echt dat Palestina jou een ruk kan schelen hahah. Komt hij helemaal doen alsof hij het erg vind wat daar gebeurt en d at je er niet mee mag spotten. Wollah sommige mensen moeten echt een leven zoeken. Je moet op de vraag antwoorden en niet mij persoonlijk s u k k e l.

moslima78
14-09-2004, 19:09
Origineel gepost door grendel Als de Indianen een wat strenger immigratiebeleid hadden gevoerd, was het nou niet zo'n puinhoop in de VS. Loesje vind ik ook. hadden ze joden maar niet in amerika moeten laten. zie wat de joden hebben gemaakt van amerika. ze misbruiken de amerikanen voor hun eigen belangen. hun zonen en dochter worden door de joden naar irak gestuurt om te vechten voor de belangen van de joden. dat krijg je als de joden aan de macht komen in een land. hitler wist dit.

RitaMaria
14-09-2004, 19:16
Origineel gepost door moslima78 vind ik ook. hadden ze joden maar niet in amerika moeten laten. zie wat de joden hebben gemaakt van amerika. ze misbruiken de amerikanen voor hun eigen belangen. hun zonen en dochter worden door de joden naar irak gestuurt om te vechten voor de belangen van de joden. dat krijg je als de joden aan de macht komen in een land. hitler wist dit . :jammer:

a3ir
14-09-2004, 19:35

Origineel gepost door grendel Als de Indianen een wat strenger immigratiebeleid hadden gevoerd, was het nou niet zo'n puinhoop in de VS. Loesje :hihi: Wat leuk dat je weer trug bent Loesje ;)