Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Dit zijn Jongens die **** zijn.....

Pagina's : [1] 2

SugarLeeHooper
24-12-2002, 02:51

-Abubakkersidiq -Rod Rambone -....en nog een

Onslaught
24-12-2002, 02:54
ik vind jou echt een vreemd kip serieus, je stuurd me een pm en je doet alsof je me neit ziet hahahahah echt vreemd maar ja whatever, en suur geen pm dit keer aub oke

SugarLeeHooper
24-12-2002, 02:55
Origineel gepost door Onslaught ik vind jou echt een vreemd kip serieus, je stuurd me een pm en je doet alsof je me neit ziet hahahahah echt vreemd maar ja whatever, en suur geen pm dit keer aub oke hihihihi Onslaught wilt me :verliefd:

AdamX
24-12-2002, 02:57
Origineel gepost door SugarLeeHooper -Militairy minded -Rod Rambone -....en nog een dag buurvrouw vraagje, wat hoort op die 4 stiertjes ??

Onslaught
24-12-2002, 02:57

nou neeeeeeee, je stuur me een pm, ik stuuuuur jeen teru met een antwoord en een vraag, ik krijg nites, en nu als ik je topic lees die jij opend, krijg jij pm's dus andere vallen jou lastig maar ja zal best:D

SugarLeeHooper
24-12-2002, 02:59
Origineel gepost door Onslaught nou neeeeeeee, je stuur me een pm, ik stuuuuur jeen teru met een antwoord en een vraag, ik krijg nites, en nu als ik je topic lees die jij opend, krijg jij pm's dus andere vallen jou lastig maar ja zal best:D Forget the others ;) You've got me babe :Iluvu:

WildThing
24-12-2002, 03:00
wie wil voor mij een slaapliedje zingen misschien dat ik dan wel slaap krijg!!!!!!

AdamX
24-12-2002, 03:01
Origineel gepost door WildThing wie wil voor mij een slaapliedje zingen misschien dat ik dan wel slaap krijg!!!!!! ik wil wel je handje vast houden tijdens het slapen :p

Onslaught
24-12-2002, 03:02
:confused: he ga knikkeren ofo

ReaLFaatjuH
24-12-2002, 03:04
Origineel gepost door WildThing wie wil voor mij een slaapliedje zingen misschien dat ik dan wel slaap krijg!!!!!! Slaap kindje slaap, daar buiten loopt een aap Een aap met witte spotschoentjes, rijdt een bmw zoetjes Slaap kindje slaap (en anders gooit mamma sandaal tegen je hoofd) zoiets? :D :maf2: :maf2: :maf2:

Samiratoen
24-12-2002, 03:05
Origineel gepost door Onslaught nou neeeeeeee, je stuur me een pm, ik stuuuuur jeen teru met een antwoord en een vraag, ik krijg nites, en nu als ik je topic lees die jij opend, krijg jij pm's dus andere vallen jou lastig maar ja zal best:D waarom krijg ik nooit PM terug :verdriet:

WildThing
24-12-2002, 03:06
ooh want zijn mensen weer lekker vrolijk,

Samiratoen
Origineel gepost door ReaLFaatjuH Slaap kindje slaap, daar buiten loopt een aap Een aap met witte spotschoentjes, rijdt een bmw zoetjes Slaap kindje slaap (en anders gooit mamma sandaal tegen je hoofd) zoiets? :D :maf2: :maf2: :maf2: ik loop niet buiten hoor...:rolleyes:

AdamX
als het zonnetje gaat slapen en kaboutertjes gaan gapen is het tijd om naar je bedje te gaan Kwebbel: als de maan hoog in de lucht staat en je weet het is al heel laat doe dan maar je pyjamaatje aan en slaap maar zacht slaap de hele nacht en droom dan maar de allermooiste dromen slaap maar zacht slaap de hele nacht

WildThing
24-12-2002, 03:09

ooohhh wat lief van je adam :Iluvu:

Pagina's : [1] 2