Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Mannen en mooie vrouwen

Pagina's : [1] 2

M.A.C
01-01-2011, 13:17

[ Dat mannen naar mooie vrouwen kijken, weten we inmiddels wel. Maar waarom? En blijft het daar ook bij? Herken je deze situatie? Je kijkt naar series, alleen maar voor de sexy mannen. Je partner zit erbij en kijkt ernaar. Maar de volgende dag ben jij aan de beurt: als je met meneer over straat loopt, verdraait hij haast zijn nek voor een beeldschone vrouw in een kort rokje. Hoe gênant! :gniffel: http://www.vrouwonline.nl/img/article/87523349.jpg Waarom doen mannen dit, als ze al een vriendin of vrouw hebben? En moet je bang zijn dat hij vreemdgaat? Als er een vrouw langsloopt, wordt de aandacht van de man vooral getrokken als ze mooie borsten, mooi haar of mooie billen heeft. De meerderheid van de mannen vindt dezelfde soort vrouwen mooi als zijn vrienden. Het grootste aantal mannen kijkt vaak of altijd als een mooie vrouw langsloopt. Maar een heel klein aantal kijkt nooit. Mannen zeggen vaak dat ze ‘geleid worden door hun hormonen’. Maar wat wint het bij de confrontatie met een mooie vrouw: de hormonen of het gezonde verstand? Gelukkig nog wel het gezonde verstand. De meeste mannen geven aan dat ze niet vreemd zouden gaan en ze vinden het ook belangrijk dat er nog iets zinnigs uit die sensuele mond komt. En wat is dan mooi, volgens de meeste mannen? Eigenlijk is ‘normaal’ een beter woord, want de vrouw waar mannen naar kijken heeft vaak blond of bruin haar, een ‘normaal’ -niet te dun en niet te dik- postuur en ook haar borsten zijn van gemiddeld formaat. Ook valt lang haar in de smaak. Een beetje saai dus, die ideale vrouw, maar ze heeft tenminste geen fotomodellen- of Playmate-looks. Met een beetje moeite ben jij qua uiterlijk ook de ideale vrouw voor je partner. En dan maakt het ook niets uit als hij naar anderen kijkt, want… jou kent hij het langste en van jou weet hij dat je ook een mooi karakter hebt! :o ]

Sensuall
01-01-2011, 13:34
Is menselijk

M.A.C
01-01-2011, 13:39
Is menselijk Dat is van klopt! :o

IceTea35
01-01-2011, 14:06
Het bloed in het brein zakt een 1 meter naar beneden. Dan zit het verstand daar soms ook tijdelijk...

cassandra20
01-01-2011, 15:23

[ Dat mannen naar mooie vrouwen kijken, weten we inmiddels wel. Maar waarom? En blijft het daar ook bij? ] Omdat vrouwen de mannen blijven boeien. Het maakt niet uit of de man thuis al een vrouw of een vriendin heeft. Vrouwen zijn mooi en spannend om naar te kijken en daar kunnen de mannen nooit genoeg van krijgen. Vrouwen fleuren het leven van de man op. En vrouwen kleden zich ook altijd zodanig waardoor de mannen blijven kijken.:o

cassandra20
01-01-2011, 15:27
Het bloed in het brein zakt een 1 meter naar beneden. Dan zit het verstand daar soms ook tijdelijk... :haha: Zijn bloeddruk schiet omhoog en dat alleen al bij het zien van een dij of bil of een ander lichaamstuk van een vrouw. Het is heel gezond en normaal voor een man om naar andere vrouwen te kijken zodra de intenties er niet zijn om ervan te snoepen. Er is een duidelijk verschil tussen kijken en kijken+kwijlen...:hihi:

Sabiraah
01-01-2011, 15:27
Omdat vrouwen de mannen blijven boeien. Het maakt niet uit of de man thuis al een vrouw of een vriendin heeft. Vrouwen zijn mooi en spannend om naar te kijken en daar kunnen de mannen nooit genoeg van krijgen. Vrouwen fleuren het leven van de man op. En vrouwen kleden zich ook altijd zodanig waardoor de mannen blijven kijken.:o In de hel zullen die vrouwen zich ook prachtig kleden met gewaden van vuur:)

Sabiraah
01-01-2011, 15:31
:haha: Zijn bloeddruk schiet omhoog en dat alleen al bij het zien van een dij of bil of een ander lichaamstuk van een vrouw. Het is heel gezond en normaal voor een man om naar andere vrouwen te kijken zodra de intenties er niet zijn om ervan te snoepen. Er is een duidelijk verschil tussen kijken en kijken+kwijlen...:hihi: Dat maak jij dervan. Als het zo gezond en normaal was, dan zou het in de islam niet verboden zijn. Het is helemaal niet normaal en gezond, maar het maakt je zwak en verderft je hart, zodat deze alleen maar aan smerige zaken kan denken. Niets voor niets is het verboden door Allah. Dus nikste gezond. Kijk iedereen is zwak, maar je probeert be3da je ogen neer te slaan en bescherming aan allah te vragen en berouw te tonen. En allah te vragen je te helpen in deze zware opgave. Maar mensen moeten niet doen alsof het gezond en normaal is. Nogmaals het is niets voor niets verboden. Het kan leiden tot zina en fitna en een ziekte in de hart, zoals je daarvoor ook bewijs kan vinden in de soennah.

DiepOngelukkig_
01-01-2011, 15:57
Ik kijk ook graag naar mooie mannen, is een genot voor het oog.

kazama
01-01-2011, 18:23
[ ] ik kijk niet naar vrouwen ,zij kijken naar mij ;)

just4u
01-01-2011, 18:24
aan één vrouw heb ik genoeg aan. Elke kut is hetzelfde. Dus waarom moeite doen voor een ander als ik toch er eentje heb?

kazama
01-01-2011, 18:27
Ik kijk ook graag naar mooie mannen, is een genot voor het oog. zie je het ,dat bedoel ik ,zelfs diepongelukkig kijkt naar me als ik langs loop ,dus ik hoef niet te kijken naar mooie vrouwen ,want zij kijken naar mij. :D

DiepOngelukkig_
01-01-2011, 18:30
zie je het ,dat bedoel ik ,zelfs diepongelukkig kijkt naar me als ik langs loop ,dus ik hoef niet te kijken naar mooie vrouwen ,want zij kijken naar mij. :D Hoezie je eruit dan? want ik kijk niet naar schapen die zichzelf ''mooi'' noemen hoor.

Sensuall
01-01-2011, 18:36
zie je het ,dat bedoel ik ,zelfs diepongelukkig kijkt naar me als ik langs loop ,dus ik hoef niet te kijken naar mooie vrouwen ,want zij kijken naar mij. :D En jij kijkt vast terug

kazama
01-01-2011, 18:39

Hoezie je eruit dan? want ik kijk niet naar schapen die zichzelf ''mooi'' noemen hoor. :D :D walah die vond ik echt leuk,(schaap), doe een beetje lief tegen mij ,het is nieuwjaar ,en morgen is ook me verjaardag ,ik verdien toch niet zo een opmerking?:(

Pagina's : [1] 2